Pokus... omyl....
přidáno 01.05.2012
hodnoceno 10
čteno 968(6)
posláno 0
Když jsem byl ještě malej kluk...
Nosil jsem péro šíp a luk...

Těd už nejsem ten malej kluk...
Těd rád mám pivo a rád mám šluk...

Místo dětských her na slepou bábu...
Hrajeme automaty v nějakým báru...

Už netrháme mouchám křídla..už nehrajem si na doktory...
Těd nevinnost naše jaksi zřídla..stali se z nás potvory...

Už nebojujem mezi sebou o zubní pastu perličku..už druhý máme zuby...
Těd z mravů nemáme jako vždycky jedničku..Lži vypouštíme z huby...

Už nestavíme přehrady v blátě a v kaluži..na válku si nehrajem...
Těd stavíme zdi a bráníme se každé lži..s pravdou vždycky prohrajem...

Už ztratili jsme tu naši dětskou nevinnost...
Těd život náš ovládá každodenní povinnost...

Už nechodíme do ložnice za rodiči v noci spát...
Těd hodně důvodů je proč máš se zítřka bát...

Už nemalujeme mamince obrázky z lásky...
Těd malujeme mamince na její čelo vrásky...

Už nechceme být astronautem nebo pilotem...
Těd žijem všechno automatem..bojujeme s životem...

Už se z maličkostí neumíme radovat...
Těd neumíme kousek lásky bližnímu darovat...

Jako ten malej kluk spěchal si do dospělosti...
Jako ten Velkej kluk vidíš chyby v přítomnosti..

Co stalo se s dítětem co v sobě jsi měl...
Co stalo se se sny co splnit sis chtěl...

Proteklo ti tvoje mládí jako voda mezi prsty...
Těd dospělím jsi tak zvykni si i když je to proti srsti...
přidáno 01.05.2012 - 23:08
Jo.., když už jsme u té chvály, souhlasím s předešlými komenty, čtu tě taky ráda, něco do sebe tvé básně mají..a dají se lehce číst..jsou jasné...no , to bych už opakovla, co tu bylo jednou psáno :)
přidáno 01.05.2012 - 23:05
Jako ten malej kluk spěchal si do dospělosti...
Jako ten Velkej kluk vidíš chyby v přítomnosti..

Jestli tě to uklidní..taky jsem chtěla pořád být dospělá ....
Už nechci, bééé
přidáno 01.05.2012 - 12:50
Líbí se mi, že u tvých básní nemusím moc přemýšlet :)
jsou jasné a pochopím, cos tím chtěl říct, (to je obsahová stránka) a po stylistické stránce se mi líbí ty dva rýmované verše, je to přehledné a pěkně to zní :)
přidáno 01.05.2012 - 12:41
alexis: Děkuji za komentář..:) na to že tato básen vznikala na zadní sedačce auta při cestě domů :) To mám fakt tak zvláštní styl psaní? :)
přidáno 01.05.2012 - 12:39
Yana: Nemám slov... Opravdu jsi mi tvojí odpovědí vyrazila dech..Až husí kuži z toho mám...Za to co si napsala ti ze srdce děkuji...Kvůli tomohle ..kvůli tomu pocitu že moje " basně" oslovi jiného člověka...Možná to vypadá že jsem citově roztrhaná duše... ale tak to není ja pouze rekapituluji svoje životní pochody ..Moje vrba je papír a tužka .... a pocit že jsem do toho dal kus sebe.. Ještě jednou děkuji...
přidáno 01.05.2012 - 10:58
Moc povedená báseň, asi jedna z tvých nejlepších, líbí se mi ten styl, jakým píšeš
ps. jestli jsi četl můj předešlý komentář, tak ten nebyl tobě, a jestli nečetl,i tak dobře :)
přidáno 01.05.2012 - 09:55
Moc a moc se ti to povedlo, nápad, zpracování, to co vyplývá z toho dílka. Je to dost smutný a je mi z ní úzko. Všichni hledáme smysl života, víš. Ale věř mi, taky jsem toho prožila hodně a všechno to co prožíváš tě obhacuje. Úplně všechno! A tím vším co prožíváš zrovna ty a tím jak o tom píšeš. To mě ujišťuje v tom, že z tebe bude úžasný člověk, muž, otec, syn a já nevim co ještě. To bude jednou tvoje bohatství, protože ať to zní teď jakkoli paradoxně, na tom všem bude stát tvoje životní moudrost.

Máš tam fakt moc dobrý místa. Obrázky z lásky a na čele vrásky. a vůbec, pěkný.
přidáno 01.05.2012 - 09:31
proto si ještě užívám dětství
přidáno 01.05.2012 - 09:25
jusuej: tak tenhle komentar je nejlepsi co sem kdy dostal :) Dekuji ti za to :) ps Precti jeste predesla dila . Strach smrt a laska nejvic :D Jusuej s tim rapem nejsi od pravdy daleko ..:)
přidáno 01.05.2012 - 09:17
Jako vždycky super,tvoje dílo se mě líbí,seš dobrej ,cos prožil pocity zkušenosti ,bylo by dobrý to hodit do rapu plus hudba,myslím že bys měl fanoušky,je to těžký na to potřeba love....ale určitě by to bylo super ...tvoje básně ,texty umí zaujmout ..rovněž ty přirovnání slovní jsou supr,.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dětská minulost vs. dospělá přítomnost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Doba Kamenná
Předchozí dílo autora : Srdce mé píše..tobě

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o korálek :
Moc milá, sympatická a srdečná osůbka, s kterou se dá bavit prakticky o čemkoliv. Píše moc krásné básně a píše vždy od srdce. Rozhodně stojí za přečtení. :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku