Ráno se probudím a tyhle věty mě lítají hlavou. Tak jak se mě skládaly tak jsem je napsal.....Není to nějak upravované jak se to skládalo tak to tady je.
přidáno 22.04.2012
hodnoceno 4
čteno 1232(10)
posláno 0
Miluji tě tak moc že bych kvůli tobě změnil celej svět. Vítr by nebyl ostrý a štiplavý, jen by tě něžně hladil po tváři. Zima by byla teplá a sněhové vločky tě hřáli na tvé sametové pokožce.
Miluji tě tak moc, že se začínám bát toho dne, kdy dojdeš a tvé rty ponesou ostré a bodající mě slova. Slova která mě budou oznamovat že už tě nikdy nepolíbím, nikdy tě nebudu moct obejmout a už nikdy se nedočkám odpovědi na mé Miluji tě.
Toho dne, těch slov se bojím jako se strašliví a oheň šlehající démon bojí zářivého kříže, jako statný a krev sající upír vycházejícího slunce. Tak jako nepoddajný plameny svěží vody. Bojím se že po vyslovení těchto slov nastane v mém srdci opět doba ledová, která přinese jen smutek a zimu. Mé srdce se obalí velkým, masitým kusem ledu a tmy. Opět zemře ale tentokrát ponořen hlouběji do tmy, obalen mnohem vetším a tvrdším kusem ledu. Bojím se že by se už nikdy neobjevil někdo kdo by byl schopen do mého srdce přinést teplé světlo lásky, tak jako si to dokázala ty. Bojím se že po tvém odchodu se mě rozapdne celý svět, ty a tvá láska tvoříte většinu mého světa. Jsi pro mě jako slunce pro roslinu, krásné, teplé a hřející slunce. Jako půda která tu rostlinu drží vspřímenou a s hlavou vzhuru. Jsi pro mě CELÝ SVĚT.
přidáno 22.04.2012 - 18:16
Mladičké a nejhorsi na tom je ze bych to napsal uplne stejne
přidáno 22.04.2012 - 14:54
Jo je to krásné vyznání mladého člověka, líbí se mi.
přidáno 22.04.2012 - 11:34
taron: Děkuju ;-)
přidáno 22.04.2012 - 11:29
Je to krásné, jsou tam malé gramatické chybičky...já , ale pomlčím... sama dělám dost chyb, no ...myslím ,že mladí lidé se zamilují a myslí , že nic většího už nemůže přijít...může, neboj, ale to pochopíš až za pár let, teď prostě ne, takže ano, teď v tuto chvíli máš vlastně pravdu, teď ji miluješ tak , že větší lásky opravdu není...je to z tvého hlouby přesvědčeného srdce...tak si tu lásku chraň , dávej jí najevo , jak moc jsi s ní rád, buď gentleman, buď ji oporou, prostě dělej vše pro to , aby si uvědomila, že si dobře vybrala, pak tě neopustí a jestli ano , tak nebyla na takovou lásku připravená....pak hledej jinou dívku , držím palce :))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jsi Můj Svět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 1. bezejmená
Předchozí dílo autora : Samotní Bohové

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Le Jerrr řekl o Delivery :
Teress...bezva holka...sem rád, že sem přežil zu změnu...po cca třech letech se člověk změní....a musím dodat, že Teress už je velká ženská a moc jí to sluší...takže chlapy, kluci, hoši či junáci-DEJTE SI NA NÍ BACHA!!!!: )
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku