Realita bývá krutá...
přidáno 02.01.2008
hodnoceno 4
čteno 1247(13)
posláno 0
Stála u okna a dívala se na lavičku,uprostřed hřiště,na které seděl ON se svými kamarády a vesele se bavil. Jejich dům byl kousek od hřiště,jedním z oken tam dokonce viděla. Stávala takhle každý den, ostatní by řekli,že se dívá do ztracena,ale ona se dívala na NĚj.. V hlavě jí pořád zněla slova,, proč to stále tak bolí,, i když nechtěla,neovlivnila to!! Pořád dokola vzpomínala na celý příběh,který se jí stal..   Byly zrovna letní prázdniny,když seděla s celou partou svých přátel na lavičce na hřišti. Byla krásná, obdivoval ji snad každý kluk,který ji kdy spatřil,jiné holky jí záviděly krásu a přirozenost,kterou měla! Měla vždy každého kluka,kterého si vybrala. Její opravdové kamarádky jí nezáviděli,dokonce jí to přály. Ona moc dobře věděla,jak je krásná a uměla toho velice dobře využít,kluky balila lehce, ale težce se jich zbavovala..s nejlepší kamarádkou si dávali závody,která sbalí víc kluků..pokaždé vyhrála ONA! Zrovna když hráli karty,přijel na hřiště ON. Neznala ho,možná od vidění..Nelíbil se jí,byl to obyčejný ani ne moc hezký kluk. Měl dlouhé vlasy svázané do culíku,přesně tenhle typ kluků se jí nelíbil! ON na tom byl jinak,hned když ji poprvé uviděl,zalíbila se mu..tak moc,že to snad ani nebylo možné. Byla pro něho anděl!! Sledoval ji celou dobu,ale ona si ho nevšímala. Po nějaké době si sehnal její icq,když si ho přidala do přátel,byl nejšťastnejší člověk na světě! Ze začátku mu psala pouze ze zdvořilosti,ale postupem času,si ho oblíbila..když si psali,čas utíkal a ona byla šťastná! Její kamarádi ho a jeho přátele neměli rádi! Nelíbilo se jim,že si s ním píše,ale jí to nevadilo a nedokázali ji v tom nijak zabránit. Na podzim ji poprvé pozval na procházku. Od té doby se začli vídat pravidelně,měl auto,jezdili spolu na různé výlety,nebo se jen tak projet,chodili na procházky a taky k ní domů,dívat se na filmy. Zamiloval se do ní hned, a po nějaké době i ona do něj! Přestala se vídat s partou přátel,které měla,protože ti to nemohli vystát! Varovali ji před ním každý den. Nakonec jí zbyly dvě nejlepší kamarádky a začla se bavit s jeho přáteli. Byl to uplně jiný svět,než doposud,ale líbil se jí! Existoval pro NI a ona pro NĚHO!! Ovšem i láska jednou končí..Asi po půl roce jí přišla SMS,že jejich vztah byl divný,nakonec ještě dodal ,,sorry,, četla si ty dva řádky pořád dokola a nemohla tomu uvěřit. Zhroutil se jí svět!! ON se jí začal vyhýbat a nikdy ji neřekl důvod rozchodu!!! Přestala chodit ven,uzavřela se do sebe a s nikým se nebavila! Bývalým kamarádům jí bylo líto. Jednoho dne jí vytáhli ven,usmířili se a ona byla ráda.. Na venek zase vypadala jako stará dobrá holka,ovšem klukům se vyhýbala velkým obloukem..Už se nenechala balit od ostatních a ani ona sama nikoho nechtěla! Kamarádi byli touhle změnou překvapeni,nevěřili tomu,že ji mohl tak obyčejný kluk změnit....Žádný z nich nevěděl,jak se uvnitř trápí...  Už je to rok,opět jsou letní prázdniny a za chvíli má jít s kamarády na koupák...Ona ovšem stojí u okna a sleduje jak na lavičce na hřišti sedí ON se svými přáteli a vesele se baví...Nikdy se nedozví,že ji pořád miluje a udělal to všechno jen kvůli ní,protože věděl,že tak krásná holka si nezaslouží obyčejného kluka..Litoval toho dlouho,lituje toho možná i dnes, vyčítal si tuhle chybu,ale neuměl ji napravit,bál se za ní opět jít... Miloval ji tak moc,že se jí vzdal,aby byla šťastná! ON už se nikdy nedozví,jak jí zničil život a jak trpěla...A nikdy se nedozví,že ikdyž ho ona strašně nenávídí,stále ho miluje!!!!
přidáno 06.01.2008 - 13:14
Souhlas s předchozími komentujícími.
přidáno 04.01.2008 - 20:17
V pohode,je to první,co jsem psala,mela jsem nejakej blbej den a tohle mi pomohlp:-) ale diky,jsem rada za nazor
přidáno 04.01.2008 - 18:09
takže... možná se ti budu zdá zlá, ale mně se to moc nelíbí.... je to nepřehledné... pomohly by tomu odstavce... tučné se to špatně čte, jsou tam dokonce i hrubky, rušily mě i vykřičníky v obyčejných oznamovacích větách... a nakonec jsi k naprosto obyčejnému tématu nevymyslela nic originálního... promiň...
přidáno 02.01.2008 - 22:24
možná by to chtělo trochu víc rozvinout... a kdyby to nebylo celé tučně, tak by se to líp četlo

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Láska nebo nenávist... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Blbej úlet...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, gajda, štiler
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Cecidit angelus :
Pokud má někdo vůli na sobě pracovat a brát si něco z kritiky, má šanci se v psaní výrazně zlepšovat. Této autorce nemusíte mít strach říct, že se vám něco nelíbí, pokud je to racionální, na chybě zapracuje a odvděčí se vám dobrým dílem!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku