přidáno 11.04.2012
hodnoceno 6
čteno 1000(11)
posláno 0
Jsi jako stín
jako bludný mrak
který neví, kam se schovat
nemá úkrytu
jako ty.
Jsi stvůra
přesto Tě miluji
nevíš, jak bolí láska
neopětovaná láska.
Neznáš pocit viny
neumíš milovat!
přidáno 17.04.2012 - 15:44
Strašně děkuji za chválu. Moc jste mě potěšili. No .. s tím bledným kruhem. Chtěla jsem to nějak obejít, ale nepovedlo se mi to..
přidáno 12.04.2012 - 08:07
je to hezký,klidně bych to nechal jen prostě rozdělil :) ja jsem zastánce toho že více záleží na zdělení pocitů nežli na tvaru a nebo tvarosloví :) a když si vezmu kolik a co vše jsem psal ve 13 letech tak vím že každé dílko tě posouvá kousínek do předu :) a profession nebo professionis je latinsky Vyznání ,tak proč ne :)
přidáno 11.04.2012 - 23:21
jo hezké ale připojil bych se bezdovolení k Dee a virovi
přidáno 11.04.2012 - 22:02
Dee: Tak já to vidím podobně. To - jako ty- tam nějak nezapadá. Je to tam navíc. A ty dvě části mi také připadají nějak nesourodé. V té první se on chce někam schovat. V té druhé to vypadá, že se chce někam schovat básnický subjekt - ona. Někam utéct před bolestí.
přidáno 11.04.2012 - 21:21
Líbí se mi celá..tam jde přece o tu neopětovanou lásku , nejde jenom o ten bludný mrak a stín..:))
přidáno 11.04.2012 - 20:40
První 4 řádky jsou pěkné, procítěné, ale pak jsem se nějak ztratila v tom "jako ty".. zní to jako bludnej kruh. Přidala bych trochu dělení. A vůbec klidně bych nechala jen první 4 řádky jako miniaturu :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Profession : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bohužel..

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
MakiLayla řekla o Lusy :
Známe se tak krátce a já se cítím, jakobych ji znala věky. Slova nevyjádří to, co teď prožívám... Jsem šťastná, že jsem měla tu čest ji poznat! Nabídla mi pomoc, když jsem byla v nouzi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku