Haiku verze
přidáno 04.03.2012
hodnoceno 4
čteno 1115(12)
posláno 0
Nevidim tebe,
ani špičky u nohou...
Já nemám brejle!
přidáno 04.03.2012 - 18:39
Heiku moc nerozumím - proto jsem napsal jen jedno a to velmi slabě do soutěže - takže já ti to pochvalim, Jo?
přidáno 04.03.2012 - 14:51
Áno, ano , Labyrint světa a ráj srdce....kniha, která nám má pořád co říct...Komenský byl prostě velikán :))
přidáno 04.03.2012 - 11:33
taron: žádné rozuzlení nepřijde ;) jsou to básně na stejné téma jenom napsané různými styly ;) a je to Labyrint světa ráj srdce ;)
přidáno 04.03.2012 - 10:49
Číst Komenského ? Růžové brejle ?...Já četla Světlo světa...moc zajímavé dílko....ale tobě jde o toho...hm...toho myslím učedníka...co prochází světem...a má sebou brejle....teď si nemůžu vzpomenout, jak se to dílo jmenuje...za to může ten němec Alzcheimer. :)
Problém dnešní společnosti je, že když si člověk nenasadí růžové brejle, tak nepoznává ani sám sebe :)
Zatím se mi ten tvůj experiment líbí..jsem zvědavá na tvé rozuzlení :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Něco je špatně 2. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Něco je špatně 3.
Předchozí dílo autora : Něco je špatně 1.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku