Všichni jsme sobci. A někdy i více než normálně.
přidáno 25.01.2012
hodnoceno 7
čteno 1095(16)
posláno 0
Včera jsme seděly naproti sobě. A ty si mi zase lhala. Postrádám důvod, proč to děláš.
Pak ses mi ale podívala do očí a jistotou mi řekla, že chceš, spáchat sebevraždu. Člověku v tu chvíli začnou hlavou lítat učebnicový poučky. Pokud někdo tohle řekne, tak byste ho měl prý podpořit, protože to pak neudělá. Říct:"Jasně, tak skoč. Podřež si žíly, ať vykrvácíš. Spolykej všechny ty pilulky, ale dej bacha abys je nevyzvracela." Jenomže to nahlas nikdy nemůžete říct, protože se o toho člověka bojíte. Nic na to vlastně říct nejde. Zahleděla jsme se do stolu a ty si mluvila dál. Řekla si, že nemáš pro co a koho žít. V tu chvíli však člověku začne hlavou běhat úplně něco jiného. Zachováme se jako sobci. Přemýšlím nad tím, jaktože jí nestačím. To fakt ze sebe teďka nedokáže vydat, že alespoň se mnou je jí dobře? Ano, totální sobec.
Téma jsme nakonec odvrátily jinam a já věděla, že se o to v následujících hodinách rozhodně nepokusíš.
Nedokážu si představit, co bych dělala, kdybys mě opustila. Vidíš? Zase myslím jenom na sebe. Totální sobec.
přidáno 26.01.2012 - 00:33
Člověk, který se miluje, se nikdy nezabije. Na to se má příliš rád.
přidáno 25.01.2012 - 23:13
Jejda, lidi neblázněte, zabíjet se? Co to je za blbosti...ještě, že já na tyto věci nemyslím...:)). Zatím..
přidáno 25.01.2012 - 23:10
No jo, tak ona je to docela dost pravda, protože často se věci mají tak, že se osoba blízká chce zabít. V mym případě aspoň teda. Včetně mě samotného. Ale když se nad tím, jak to někomu vymluvit člověk zamyslí, tak pak je to dost těžký.
přidáno 25.01.2012 - 22:58
Hm, to je docela zajímavý, spíš úvaha řekla bych. Docela jsem se zamyslela nad tvou myšlenkou.
přidáno 25.01.2012 - 19:10
Hm..jestli je to pravda, že máš asi takovou kamarádku , já bych nepřemýšlela o sobectví, ale jak jí pomoci...neznám vůbec situaci, kdy , jak, proč to řekla, ale,každopádně bych to nebrala na lehkou váhu..vono to totiž není vůbec sranda...:))
přidáno 25.01.2012 - 11:29
vidíš - to mě taky kolikrát napadlo... moc hezky´s to popsala.
přidáno 25.01.2012 - 09:14
Sobectví vidím jinde - pěkné početní :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sobec : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Smutek
Předchozí dílo autora : Smilstvo

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku