Psáno pro ni.
přidáno 15.01.2012
hodnoceno 9
čteno 1253(30)
posláno 0
Do nenávisti světel nočního klidu přijdu s chutí nekonečného uvědomění.
Se srdcem naplněným po okraj bezedné mísy o střepu nekonečných cest.
Jdu za Tebou s očima neúprosně hledícíma do oken světa mého.
Poslední rány smutku a samoty padly, když nastoupil pocit pevné jistoty.

Pohřben na věčnost v Tvých zlatavých vlasech.
Probudím se zasněný v Tvé duši uzavřen u prahu srdce Tvého uchem naslouchám.

Jako voják bezradný bloudím lesem pohlcen tmou, veden rytmem Tvého zvonu.
V tichu rozháním objetím Tvůj smutek včerejší.
Prostá melodie šepotu žene světlo do útrob cest těla mého.
V mnoha barvách o stovkách intonací znáš můj řev, ale jeden patří jen Tobě.
Z Tvých neobjevených pocitů dolovat štěstí slunečnic.
V utopii se ztrácím před Tebou obnažen Tvou krásou lučních motýlů.
Omámen vlnou vůně přívalových dešťů stékajících něžně po tváři, tak jako vlasy Tvé.
Průzračná vůně, co se skrývá za zdí nářku, ani mezi anděly není šťastna.

V Tvé dlani uzavřen pod stíny mraků schován, v bezpečí matčiných pohádek.
Spolu a šťastni našimi srdci spí život náš.
Srdce zastavena v rytmu origami.
Skrz paprsky mihajících se světlušek stojím já a ty se díváš, jak proudy energie prostupují přes mlčenlivý úsměv nás dvou.
přidáno 04.08.2023 - 22:27
Zajímavá, tolikrát je tam přívlastek tvůj, tvá, tvé... že se to snad ani v jedné básní nedá použít,aby to bylo k jejímu prospěchu.
přidáno 15.01.2012 - 23:13
Velmi slibný začátek. Asi budeš objev. Nasadil sis docela slušnou laťku, uvidíme, jestli si ji udržíš. Minimálně puero to bude sledovat. Protože čuchá čuchá talent.
přidáno 15.01.2012 - 20:54
Každopádně zajímavé a je tam spousta myšlenek
přidáno 15.01.2012 - 01:25
Děkuji :)
Je to nepřehledné, protože milostná lyrika..

PS: Vzhledově upraveno :)
přidáno 15.01.2012 - 01:17
Zas úlet - tak jinak - Vítej chlape mezi nas :D
přidáno 15.01.2012 - 01:11
taron: Takovy mily preklep - píšu z mobilu ;)
přidáno 15.01.2012 - 01:09
Devils_PIMP: Nahustěné ? Já pořád četla nahé štěně. Má to být : Nahuštěné....do sebe, no jo, když on tu lásku má nahuštěnou v sobě a pro ní, hi,hi....:))
přidáno 15.01.2012 - 01:05
Mě se líbit já celkem chválit - jen je to takové nahou stěně do sebe... :)
přidáno 15.01.2012 - 01:01
No, no, hm, hm co napsat? Lekla jsem se toho vnějšího obalu básně, i když zrovna na vnějšek moc nedám, ale ..začetla jsem se a dobrý..je tam spousta silných myšlenek, nějak je šikovně přehledně rozdělit by nezaškodilo, myslím, že by to zvětšilo i estetický požitek z básně, jinak na tvou prvotinu je to docela fajn...já chválím a chválím...u mě dobrý :)))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tep o dvou ozvěnách. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jaký jsem?

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Tom Cortés :
Talentovanej autor a hudebník, kterej umění bere dost vážně a dá se s ním o něm bavit. Nepotrpí si na imbecilství.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku