je prapodivná.
přidáno 11.01.2012
hodnoceno 3
čteno 960(11)
posláno 0
Překvapivě, stále žiju. Mnohokrát jsem unikl vlastní smrti. Taky je možné, že v tomto textu bude strašně hodně gramatickejch chyb, ale nejsem Čech, takže mi to docela dost nevadí, a ano, rád se přerušuju když píšu nebo mluvim, zvykejte si. Často jen tak koukám na svět kolem sebe, říkám si jak jsou všichni taky jiní. Ale jinak jiní než jsem já. Sám jsem vlastně jiný a lidi to vědí, jenže si myslí, že jsem jinak jiný než jsem, ale zároveň podobně jiný mé skutečné jinosti.

Podle různých vyšetření jsem psychopat. Narcismus, schizoidní chování, náklonnost k psychóze. A to je jen část toho, čím jsem. Žiju s tim, nějak mi to nevadí. Taky mě to jiným teda dělá. Odjakživa jsem chtěl mít kvalitní život, ale taky bych se měl zamyslet nad tím, co to jeden kvalitní život vlastně je. Mě k přežití stačí má kytara, papír, tužka, peněz a člověk, který mě bude milovat, ještě vlastně možná tak maximálně můj pes k tomu. Nemám rád prozrazování své identity, tu si docela dost hlídám, protože prostě ne-e, nemám to rád, když někdo ví kdo jsem. Ten kdo ví kdo jsem, tak to zkrátka ví. Přejete-li si takovou poctu vědět a vidět kdo jsem, tak se mě vlastně můžete zeptat na facebook nebo tak něco. Ale každopádně.

Dělám tyhle věci, myslim psaní a tak, abych se uklidňoval. Momentálně není ani jedna věc, která mi přináší štěstí v životě. Nic, ale jako doslova. Vlastně ta kytara a hudba a psaní. Možná člověk, nebo dva, za který jsem rád, že znám. Asi tak. A vlastně vidíte, jak si protiřečím. Žiju, ale nevim, na jak dlouho, nevim jestli má cenu žít, nevim, jestli žít vůbec chci, a taky protože jsem takovej jakej jsem, ani nevím za jak dlouho mě někdo nejspíš zabije.
přidáno 11.01.2012 - 18:45
Ne mě tvoje úvaha zapůsobila dosti silně a vlastně, kdybych měla vysvětlit, co mě zaujalo, tak nevím, jen vím, že je to pro mě silný zážitek...., u mě dobrý...:)
přidáno 11.01.2012 - 14:16
Jsou chvíle , kdy bych to přesně takhle napsala, přemýšlím jestli nemam schizofrenii
přidáno 11.01.2012 - 00:34
We know eachadder in the dark ....
V každé temnotě je světlo - zkus si pustit ok Kryla - Děkuji
Kdo z nas kdy nemel pocit marnosti?
Třeba já dnes - citim se zhnusen sám sebou...natolik, že nevim jestli neco do budoucna napisu - a budu na psa ve dávat jen starsi dila...
Ac jsem mel tento pocit tolikrát , že bych to nespocital, vzdy jsem se nakonec oklepal, vztyčil hlavu a sel znovu do boje byt třeba proti větrným mlynum...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Má existence : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Smrt
Předchozí dílo autora : Srdce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku