přidáno 29.12.2011
hodnoceno 9
čteno 2574(26)
posláno 0
Každý z nás jistě na nějakém tom rande byl a kdo říká, že ne, tak buď lže, a nebo vážně pochybuji o jeho schopnosti navazovat sociální vztahy. Touto menšinou se zabývat nebudu.
Nu, říkáte, před prvním randem býváte nervózní? Ano, tento eustres vás může hnát dál. Pokud ovšem týden před oním dnem trpíte průjmem či poruchami zažívání, řadil bych vás do skupiny vysoce nebezpečných trémistů, kteří díky svému ustavičnému sezení na záchodě, můžou přivodit spolubydlícím pěkné bolení břicha.V tuto chvíli je dobré rande domluvit den předem nebo ho radši zrušit, protože pokud byste neomdleli už cestou, tak by to s vámi při vší pravděpodobnosti seklo, když byste se setkali s druhou stranou.
Ti z vás, kteří jsou lehce nervózní a v příjemném rozpoložení, mohou z rande udělat příjemné posezení. Tomu ovšem předchází náležitá příprava, která se liší délkou časovou, především v porovnání muž versus žena. Srovnání je, drazí přátelé, úsměvné.
Muž 2 hodiny před hodinou H: „Hm, abych za chvíli vyrazil.“ Otevře skříň, a jelikož má dvoje džíny, po málu triček a nějakou košili, tak si na sebe vezme to, co nejméně smrdí a vyrazí.
Žena ráno před večerní schůzkou: „Ježíši Kriste, už je tolik hodin(9 ráno, schůzka v 19 hodin), já nemám nic připraveného!“ Vrhne se na svoje čtyři plné skříně a šest hodin se převléká, dokud nenajde tu kýženou kombinaci barev a značek. Pak se objeví dilema, jak se nalíčit a učesat. Nakonec vyráží a přijde buď pozdě nebo jen tak tak.
Konečně nadešla ta hodina. Není horšího začátku než když jdeme k protějšku a těsně před ním zakopneme a spadneme do kaluže. Nebo se představujeme a vypadne nám žvýkačka či vylétne nějaká ta nezbedná slinka z našich úst.
Když přežijeme první pět minut, tak máme z poloviny vyhráno. Poté už sedíme v nějaké kavárně a rozverně povídáme. Nejhorší je, když tam narazíme na nějakou zhrzenou duši, co se do nás beznadějně zamilovala a nemůžeme jí vysvětlit, že prostě zájem nemáme. A co více, pokud si nás najde naše agresivní ex se záměrem nám to překazit. Radši se zvedněme a utíkejme, co nám síly stačí.
Pokud se rande vydařilo, není co řešit. No a pokud ne, není stejně, co řešit, poněvadž život jde dál a my s ním. Nebo má cenu brečet nad hračkami, co nám spadly do kanálu?
přidáno 18.06.2012 - 16:41
Onehdy jsem četla na tuto tematiku docela pěknou povídku. Chudákovi pánovi se tam na životně důležité schůzce nalepila na podrážku žvýkačka. Když několikrát (mimo jiné) pronesl: "Tak budeš pryč, mrcho?", tak bylo po randeti..

Jinak já jsem se připravovala jinak, měla jsem v záloze několik témat, kdyby nastala tichá a trapná chvilka..:)
přidáno 20.04.2012 - 23:18
Děkuji :-)))
přidáno 27.03.2012 - 22:27
Parádní ..:) docela jsem se v některých úsecích zasmála..:) :D
přidáno 13.03.2012 - 22:38
"...vezme to, co nejméně smrdí..." :D
přidáno 04.03.2012 - 22:02
tak ten závěr je hodně pěkný a pravdivý :)
přidáno 29.12.2011 - 23:27
nó... Určitě bych to neoznačil za špatné, místy mi to přijde přitažené za vlasy, místy zase trochu prapodivný... ale celkovej dojem byl asi splněn ;)
přidáno 29.12.2011 - 23:22
;-) ...šak jo....byla to lehčí nadsázka ode mě.... :-) ale opravdu jen lehčí...
přidáno 29.12.2011 - 23:18
snk: tak podložené maličko, ale hlavně je to v nadsázce :-) nemyslím to doslova :-D a myslím si, že takovýhle prototyp se taky někde najde :-D
přidáno 29.12.2011 - 17:54
Ty jo....toliko informaci - v tak krátkém textu .... Jsem ráda, že nervozitu z první schůzky někteří lidé prožívají hůře než-li já...tedy pokud to máš podložené....vlastní zkušenost?....Jinak úryvek o ženě a časovém pásmu...tam je to asi otázkou věku....bo výchovy? Těžko říct...osobně přemýšlím co si vzít na sebe.... ale celé to řeším za hodně menší časový úsek :D .... A s čím souhlasím? Život jde prostě dál...a my s ním....a s tím se nedá nic dělat..a hlavně s úsměvem :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
První rande : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : I my budeme jdnou staří

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku