Nelekněte se, takhle je divná. (Za názory budu vděčná, klidně pište na mailbox, přijímám kritiku jakýchkoliv rozměrů.) Složena pro jednu z blízkých přítelkyň k narozeninám. V reálu zní líp. No fakt.
přidáno 06.07.2011
hodnoceno 19
čteno 1671(63)
posláno 0


Chrpy

Já znám tvý oči barvy chrpy,
mám strach, že občas bloudí tmou.
Váhám, jestli třeba netrpí láskou, oou.

Máš kopretinu za uchem
a obrázek na dlani
a úsměv co přičaruje o půlnoci svítání.

Vlasy jako hvězdná záře,
korále co se nenosí,
dvě chrpy uprostřed tváře
třpytí se od rosy.


Já znám chrpy rosou zdobený,
vstáváš ve vlasech bodláčí.
Tvůj smích slyšet zpívat z ozvěny
ti nestačí.

Chceš víc ve svým životě dostat,
svůj svět chceš prožít do krásna.
Jen zpívej, neobávej se ostatních
jsi úžasná.

přidáno 09.12.2022 - 15:24
Jsem docela překvapená. Hlas máš opravdu pěkný,jako zvonečky :) Ty poslední dvě sloky se strašně sekají a kazí to celkový dojem. Jinak obsahově pěkné,ale docela obdivuji, že to dokážeš zazpívat.
Já znám chrpy rosou zdobený,
vstáváš ve vlasech bodláčí.
Tvůj smích slyšet zpívat z ozvěny
ti nestačí.
Třeba by se to lépe zpívalo takhle:
Já znám chrpy rosou zdobený
Vstáváš s bodláčím ve vlasech
Tvůj smích slyším zpívat z ozvěny
Krásný však nestačí ti na úspěch
přidáno 27.03.2015 - 15:43
takový dárky mají duši.. moc pěkná věc.. ;) jen škoda, že tvůj hlas je vůči kytaře takový slabší..
přidáno 23.01.2014 - 15:53
Kači..ted sem si tu písničku pustila po x-letech..ani nevím jak mě to napadlo..ale chtěla sem slyšet jak to zpíváš jako když sme spolu seděly na mý narozky pod tím velikánským stromem u hradu..vážně je to ten nejkrásnější dárek, ty jsi úžasná :)
přidáno 15.01.2012 - 19:16
je to obdobím..celej třeťák se vezu..a nevim čím to je, že to neni jako v druháku..a neni to tak jen s tebou..
přidáno 14.01.2012 - 22:39
zdisa94: zí, ale to není obdobím. Obě to víme.. Jde se dál a mě to možná mrzí jen o trochu víc než tebe.
přidáno 14.01.2012 - 12:16
zdisa94: Cesty se rozcházejí a scházejí... je jen na nás jetli je chceme opět skřížit... Spoustu lidí na těch cestách mineme, s něktarymi se zastavime "na kus reci" - jini a nami jdou a pak nekde "zaboci" a nekteri jsou s nami az do te podledni krizovatky... Tam se sejdeme vsichni a bez rozdilu...

Kupříkladu ja takhle jdu a potkam puera.... Jdu dal a potkam Dott se kterou se hodlam zastavit a pomecat uvidime jake budou moje, jeji, tvoje, vaše, naše dalsi cesty.

P. S. Omlouvám se za diakritiku - píšu z mobilu.
přidáno 14.01.2012 - 10:47
ta slečna už ale taky sedí s někým jiným..:) já vím že už to není jako dřív..a mrzí mě to..mám ted dost debilní období..ale to nic nemění na tom, že tě mám pořád ráda a že tohle byl ten nejúžasnější dárek, jakej sem kdy v životě dostala....a v létě vezmem kytary a budem chodit na kopec..:D a máš to!
přidáno 13.01.2012 - 21:52
tea willow: No vidíš. A ta slečna se se mnou už půl roku bez důvodu nebaví. Prostě.. jsem ji přestala bavit jako přítelkyně. Ani ve školní lavici na blbý základy práv spolu nesedíme. Ach jo.
přidáno 13.01.2012 - 21:47
kdybych od někoho dostala takový dar k narozeninám, zůstala bych s ním do konce života....
přidáno 11.01.2012 - 22:44
ty musíš být nádherná žena... apon podle hlasu ;)
přidáno 13.12.2011 - 22:23
Mě se to velmi líbí, zněla mi trochu vzdáleně, jako opravdu někde venku a i s ozvěnou, nebyla tam sice asi slyšet, ale já jsem ji tam vnímala, taky nejsem muzikolog, ale líbí, já dávám za jedna.
přidáno 09.12.2011 - 14:51
Nejsem žádný muzikolog, ani neznám noty. Mně se to líbí. jen je to trochu syrovější, ale řekl bych že je to dáno technikou snímání. Ale i to je na tom zajímavé. Zní to jako někde venku, v letním čase.
přidáno 09.12.2011 - 14:41
Když to slyším po delší době, po pravdě... trochu se za to stydím..
přidáno 09.12.2011 - 02:29
Po mysteriozním šoku, který jsem tu po půlnoci prožil, jsem si pak zapomněl tu písníčku přehrát. Ale pak mi to nedalo a zase jsem zapnul PC. A dobře jsem udělal. Tvůj hlas se k tomu stylu i textu náramně hodí.
přidáno 11.09.2011 - 17:41
Dott, máš naprosto úžasnej hlas! To jsem vůbec netušila, že tak krásně zpíváš :-) Určitě si za tím jdi a piluj techniku a skládej, protože tvůj hlas v kombinaci s tvými dechberoucími texty - bomba! :-) Mimochodem v porovnání se staršími písněmi slyším zlepšení, ne, že by tamty nebyly dobré, ale tady máš už takový jistější hlas. Vážně se mi to moc líbí, těším se na další. A smekám pomyslný klobouk - z tebe nejen že jednou něco bude, ale už je ;-)
přidáno 06.07.2011 - 21:54
Je hezounká.. :)
přidáno 06.07.2011 - 20:31
Skvělá, moc se mi to líbí...
přidáno 06.07.2011 - 01:36
Jsem moc ráda. Moje hra na kytaru bohužel obsahuje jen rytmus "má-ma-tá-ta-dě-ti" ale až se naučím vybrnkávat! To psanci zažijí pořádné čóro! Nechala jsem se inspirovat milancholikem, on tu vystavoval svoje písničky, tak jsem si řekla, proč nemůžu taky? :) Věřím, že psanci jsou dobří lidé a pomohou mi s věcmi a chybami, co na své tvorbě nevidím :)
přidáno 06.07.2011 - 01:05
Ta poslední sloka mi tam obsahově moc nesedí, přijde mi trošku jakoby z jiné písničky, asi by to chtělo zakončit jinak. A ve "svÝm" životě docela tahá za uši. Doprovod na kytaru mi zase přijde hodně podobný jak Kapkám noci, tak i Jisrkné z poslední doby, možná trošku obměnit, místy zrychlit, nebo tak :). Tolik k amatérské kritice, maximální, po které toužíš...Ale jinak, poslechl jsem si to a přečetl hned třikrát, takže jsem nadšen, že to tady vše vystavuješ :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chrpy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Normální člověk tam vidí šum
Předchozí dílo autora : Kapky noci

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku