Vzhledem k uplynulým rokům... to ze skupiny vyhazuji... Není to dobrá báseň, opravdu ne.
přidáno 10.06.2011
hodnoceno 13
čteno 1283(34)
posláno 0
Salomon líbá bílou hlavu mrtvoly,
za temné hudby kapely The Doors.
A k tomu to groteskní divné okolí.
Smrt má zvláštní smysl pro humor.

Voják střelen na bojišti umírá,
důstojník mu byl vším, byl vzor,
hrdinou sám sobě se možná zdá.
Smrt má zvláštní smysl pro humor.

Poe mrtev v duši svého Havrana,
co jak děvka kráká: "Never More!"
Jako kdyby volal samotného Satana.
Smrt má zvláštní smysl pro humor.

Jako ve filmu chtěl bych umírat.
Na ochozech zpívající mnichů sbor.
Jenže to bych tu smrt musel hrát.
Smrt má zvláštní smysl pro humor.

přidáno 05.05.2014 - 10:07
2.část je nejhezčí a nejsmutnější.
přidáno 16.02.2012 - 22:31
Je to zvláštní báseň.....je samozřejmě pěkná...jen přemýšlím...hledám ten humor...humor...zvláštní smysl pro humor..., není mi do smíchu !
přidáno 17.12.2011 - 00:37
puero:Náčelník: Tak to se věru nedivím, že ses rozhodl presentovat se právě tímto. Jestli je to skvělý výběr do skupiny, to neumím posoudit, leda by tím Puero prozrazoval, že ses rozhodl text zhudebnit v té vaší indiánské kapele. Ale zřejmě měl na mysli tu krémovou. Pak to ale neumím posoudit, neboť zatím nevím, co členy spojuje. Jaké kvality či zaměření, směřování, vyhranění. Ale určitě to nebude ta odlišnost, jaké se domnívá dosáhnout Puero - že jeho poezii nečtou tupci. Neboť tomu se nemůže ubránit nikdo. :-) Báseň se mi líbí.
přidáno 16.12.2011 - 16:28
Skvělý výběr do skupiny.
přidáno 17.06.2011 - 10:15
Souhlasím s komentáři níže. Pěkná, zajímavá a chytlavá báseň. Přečetl jsem jí několikrát. Jen jediné, co mě trochu ruší jsou ty trojtečky na koncích verše. Přijdou mi trochu zbytečně, protože už verš samotný značí pauzu a ty trojtečky ji až nepříjemně zdelší. Ale zřejmě to byl záměr. Já si to stejně čtu tak, jak se mi to čte nejlépe... =)...

Jinak, když jsem to přečetl, a pak koukl na autora, nechtěl jsem to moc komentovat. Ale pak jsem to přečetl znovu a znovu a musel jsem. Pěkná báseň, hezký nápad a zpracování.

Ale ještě poznámka. První verš: Salomon líbá hlavu bílou mrtvoly. - ono to vyznívá na první čtení tak divně, jakoby to byla chyba. Chvíli jsem si myslel, že je to překlep a že tam mám být: Salomon líbá hlavu bílé mrtvoly. Ale pak mi to docvaklo. Ale možná by znělo lépe: Salomon líbá bílou hlavu mrtvoly... ale to je tak jediné, co mě při četbě zarazilo...
přidáno 16.06.2011 - 21:16
Úžasná :-) Ta se mi hodně líbí :-)
přidáno 11.06.2011 - 01:35
líbí se mi to :)))
přidáno 10.06.2011 - 22:53
děkuji za pozitivní ohlasy :)
přidáno 10.06.2011 - 22:15
Shovívavosti netřeba.
Dílo jeví se mi být zdařilým, nekulhavým v rytmu ni v obsahu. Text hezky bez klopýtání plyne, refrén není mechanický, již ze samotného textu jasně plyne, že jde o stejná slova, ale v jiné situaci, i když tématicky stejné... Oceňuji velmi osobité a obrazné zpracování tématu. Pochvalu si autor zaslouží za to, že nepoužil obvyklé „básnické rekvizity“, jimiž texty s tématikou smrti hojně oplývají, a stvořil báseň se silnou výpovědí. A s trpkým humorem. Autor nevystavuje své emoce, a přesto, ba právě proto, je báseň tak účinná. Líbí se mi. A ten tvůj osobitý pohled se mi také líbí. – To by šlo:-)
přidáno 10.06.2011 - 21:29
Achjo, to je tak pěkný, že mi slza málem ukápla :) Fakt se to povedlo. A jelikož jsem zrovna včera četla tu děvku s "Never More" na rtech, tahle strofa mě nakopla nejvíc. Fakt super :) Palec hore, holá ruko :)
přidáno 10.06.2011 - 21:09
:-)
přidáno 10.06.2011 - 21:03
Hedvika: děkuji :) srdce autora plesá, že někdo konečně odepsal na jeho báseň :)
přidáno 10.06.2011 - 20:57
Mně se to líbí :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Smrt má zvláštní smysl pro humor : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jazz
Předchozí dílo autora : Šedavý ráno

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku