Teda no předem se onmlouvám protože neumím moc pravopis...a no neudělala jsem uvozovky když někdo mluví:((
přidáno 15.05.2011
hodnoceno 3
čteno 1135(15)
posláno 0
1.kapitola
Ach můj bože!! Ten Paul je takový idiot! Proč mně mají rádi jenom úchylové, šprti a dementi vynechala jsem někoho? Nestresuj se prostě tomu šprtovi řekni že už s někým jdeš. Ještě že jdu už domu. No to mi povídej dnešek byl děsný dostala jsem tři až čtyři z matematiky a trojku z angličtiny! Cailo jsi na tom furt lépe než já. Já dostala z chemie čtyrku a trojku z matematiky. Hele už musím nebo macecha bude nadávat! Určitě mi dala zas nějakou práci!
Tak jo ahoj Cailo. Zítra ve škole Vanesso. A hodně štěstí.
Tak tohle je můj život. Nudný a bezcenný prostě děs. No to bude zas povyk doma macecha mně seřve za špatný známky a táta(Leo) bude jenom koukat na její 4(prsa) jako zabitý!!
Ahoj Vanesso tak co ve škole?!
Ahoj Deniso(to je ta krutá macecha) no nic moc. Jak to myslíš?! Jestli je to další hnusná známka tak mně je to už jedno pracuj si klidně u popelářů! Tak co si dostala?? Čtyrku z chemie a trojku z matiky. Co? Vždyť tvůj otec pracuje s chemikáliemi a..a tak. Já tomu nerozumím ale ty si necháš nasypat čtyrku?
Ihned do svého pokoje a máš zaracha ty se budeš učit až se z tebe bude hulit! Ale miláčku ona za to nemů….(táta to ani nedořekl a hned mu ta káča skočila do řeči) ne ty se do toho nepleť tohle je mezi námi neboť ty jseš mírný. Vy jste potřebovali pevnou ruku jak v domácnosti tak i natuhle…špinavou holku co nic neumí a furt se někde courá! Já sem byla opravdu překvapená že s tím táta nic neudělal ale nehodlala jsem to řešit prostě sem šla nahoru. Zatím co se dole hádali jsem přemýšlela jaký je můj mizerný život. Opravdu mám někdy chuť utéct ale co by mi to pomohlo táta by se zajímal jenom aby jí bylo dobře! Hrozná představa ještě 3 roky! Jo to je dobrý nápad pokavaď chci jít do blázince nebo aby mně vychovávala smečka vlků! No rozhodně by jim to šlo mnohem lépe než maceše a tátovi.
Furt se hádají:ne pude do internátní školy. Ale ona je jenom ve stresu. Já si to ještě rozmyslím ale neočekávej něco kladného určitě půjde do blázince. Když to říkáš. Ale ona za to nemůže. Tečka domluvila jsem a nic moje rozhodnutí nezmění.
Bože to ne já asi budu muset utéct nevěřím tomu že by mně dali(macecha) do internátní školy!
Obávám se že mé rozhodnutí bude to špatné ale asi jo. Rychle sem si začala balit věci:Méďu od babičky,Jídlo a pití,Nějaké líčení a hřeben,Oblečení(zvlášť mojí oblíbenou kšiltovku od mámy), zapalovač,spacák. A pohodlný batůžek. Snad je to všechno. Počkat kde budu spát a čím se přikreji?! To už vymyslím pak.
No do batůžku se mi to všechno vejít asi nebude. Baťoch bude lepší do něj sem si dala polštářek a tenčí deku. Ještě klíče aby sem se sem mohla vloupat pro nějaké jídlo atd…jenom se teď musím opatrně vyplížit ven domu! Ať si to tady beze mě užívají. Vyskočila sem z okna a dopadla docela dobře až mně to zaskočilo ale nezaobírala sem se tím a běžela nevím známo kam. Už se stmívalo a byla docela
zima. Musím si najít místo k přespání mumlala sem si pro sebe.
Á hele tam je nádherná mýtinka jen tráva a les o kolo. Připravila jsem si oheň a zabalila se do spacáku. Ale když sem si lehla začala mně zase bolet hlava a uvědomila sem si že sem někde na hoře a úplně sama v divočině. Au to sem asi nedomyslela. Vanesso buď v klidu budu v klidu ne já nejsem v klidu!! Ach jo to houkání mně začíná děsit. Už bylo půl šesté večer ale vypadalo to jako by bylo 10 hodin. Je opravdu zima a to je červen .Něco se v křoví hejbe ale z toho koukání jestli tam něco je mě vyrušila(opět) zase hlava. Když to na chvíli přešlo zamžourala jsem do tmy a rozeznala jen postavu.Ta postava se ke mně blížila. Čím blíž se ke mně přibližovala Omdlela jsem a byla v tu ránu bezvědomí. Á bolí mně v krku. Bylo to jako kdyby mně zalil oheň jako „kdyby‘‘ byl můj krk v ohni a nejenom krk celé moje tělo žhnulo!! Neboj budeš v pořádku. Kdo to je! Opravdu sem zpanikařila. Otevřela sem oči a tam stál (nejspíš anděl). Kdo jste a kde to sem! Napadla mě nejubožejší hláška co sem v chvilce vymyslela(spíš něco jako z kriminálky) Neboj odpočiň si a budeš v pořádku. Ten jeho hlas mně opravdu uklidňoval měl na sobě šedé tílko a modré kalhoty(hodně drahý nejspíš)nádherné tyrkysové oči a skoro černé vlasy prostě kus. Já sem Demetri.
Vanessa. A..a kdes mě našel?! Našel sem tě na mýtince schoulenou a přišla si my docela vystrašená. Jo to sem se nejspíš bála té postavy co tam byla. No hm to sem byl já….Teda nikoho jiného jsem tam necítil! Až pak mi došlo co právě řekl „CÍTIL“? JO já vím za chvíli ti všechno vysvětlím. Najednou sem sebou cukla a svíjela se v křečích. Ano já vím neboj budeš v pohodě. A něžně se na mě usmál. Co je to se mnou?! A zavalila mě další vlna ohně. No víš procházíš určitou změnou. Přišlo mi to jako přednáška ve škole když jsme se v Občance učili sexuální výchovu(v 6 třídě) Já vím že tě bolí v krku věř mi já sem to taky prožil ale ty jsi ještě mládě. Co…..co sem!?
Mládě upíra. Co?! Bože já neschopná mládě upíra. Počkej proč kdo to udělal? Ty… to máš prostě v genech tvá máma byla upírka a opustila vás kvůli tomu že lidé v té době upíry nesnášeli a zabíjeli je. Na chvíli se odmlčel aby si rozmyslel co řekne dál.Také věděla že lidé znaly všechny upíry v tomto městě byly by jste spolu moc nápadné. A tvá máma teď bydlí ve Washingtonu že ano? Jo tam bydlí.Takže sem mládě upírky. A je tady mnohem více upírů? Ano. Vidím že už si to domyslíš začala ses měnit z určitého důvodu a já věřím že byl správný! Začala jsem se ptát na nejrůznější detaily. Jako třeba: Spálí nás slunce? No jsme na něj citlivý ale ublížit nám nějak vážně nemůže. Svěcená voda? Ne to jenom trochu pálí nějaký upíří šílenec si to prý dává do koupele aby spálil mikroby nebo co. Ha a čím se živíte budu se muset živit krví?
Hm ne naše rodina jí všechno kromě lidské krve,rajčat a sushi chutná totiž jako bláto. Musela jsem se smát byl tak vtipný a milý.
Páni já mám sushi ráda! HA ale nebudeš mít a někdy si budeš muset dát i tu zvířecí krev. Já zvířata pít nebudu! Uvidíme za pár dní…. Vlastně mě vzrušoval pocit ochutnat krev…cítit ji na jazyku ale to sem nahlas říct nechtěla. Počkej tady dojdu ti pro pití. Jo tak jo díky. Tady Elis se o tebe postará je to má sestra. No tak jo. Elis? Jo já už jdu Demetri musím si dát jenom sponku! Za chvilku byla u mě. Ahoj já jsem Elis a ty si Vanessa. Já vím brácha o tobě furt básní no to je jedno jak se máš?
Měla na sobě modré šaty a nádherné boty od určitě moc drahý značky měla červené oči což mě zaskočilo a černé vlasy s červenými melíry.Taky naprostá krasavice. No mám se docela dobře až na to pálení v krku. No jo to k tomu patří i když teda nevím proč. Já sem to měla asi 5 dní prostě děs. To je docela dlouho. No já vím ale vydržet se to dá. Demetri zrovna nesl vodu ach ten má tak nádherné tělo. Podal mi skleničku a božsky se na mě usmál. TA voda je výtečná. Hm to není voda ale krev. Vyprskla sem ji ale tu chuť sem měla furt v puse chutnalo to jako čokoláda… Proč si mi dal krev? To se dělá každému mláděti. Dobře dej mi tu skleničku asi budu potřebovat dolít. Jo dobře doběhnu pro to. Řekl překvapeně. A jak dlouho jsi upír? Od 7 upírem sem už sto let! S těží sem spolkla slinu. C…co? Je to bezva nezestárnout. Takže budu vypadat navždy takhle? JO je to bomba. A nejlepší je na tom je že umíme dobře běhat, slyšíme taky dobře a jak skáčeme to je boží ale to poznáš:D Páni na to se těším. Ale sto-sedm let teda! No jo no.
Už sem tady. Popadla sem rychle skleničku s vodou(krví)a začala opravdu a doslova chlastat. Vanesso si v pořádku? Normální mláďata nevypijí víc jak jednu sklenku a ty si vypila skoro tři. Je to zlý já..já jenom nemůžu přestat a svědí mě ruka a…a… . Elis dojdi pro Ryana.

2.kapitola

Počkej kdo je to? Je to náš otec. Když byl živý byl doktor. Super co mi bude dělat? Doktory, stříkačky a operace nemám zrovna v lásce.. Zasténala jsem. Neboj jenom se na to koukne. Tvůj život bude teď mnohem bezpečnější no prostě si ho víc užiješ.
A počkat budu moc chodit do školy a říct to Caile a tátovi?
A věděl táta vůbec že máma je upírka a že se já stanu upírkou?
Tvůj život bude mnohem lepší budeš mít mnohem více možností to zaprvé za druhé naše rodina tě bude učit takže nebudeš mít nějaké učitele jen nás od teďka jsme mi tvoje rodina za třetí jestli můžeš Caile věřit řekni jí to ale to by sem nechal na později a ne tvůj táta nevěděl že tvá máma je upírka a že ty se jí také staneš taky. Teda a nebudu mít biologii a historii atd..? No budeš to mít z upírské perspektivy historie o upírech biologie upírů a tak. Á už jde Rayen.
Ahoj Vanesso tak...nekoukneme se na tu ruku? Jo jasně..! Furt mně svědí…Hm teda to bude asi tvoje znamení ale tvoje je jiné opravdu koukni na mé ruce jen pár hvězdiček s modrou barvou ale tvé je…
Mé znamení mělo červenočernou barvu a spirály? Ne nebyly to jenom spirály ale i něco víc…listy o kolo. A to je se mnou něco špatně? Ne…ne to určitě ne jenom je to zvláštní..no ale věřím že se chceš po svém novém domovu porozhlédnout:D No jo a kde budu spát?! Máme pro tebe jeden pokoj uvidíš. A ještě něco mi to máme obráceně spíme ve dne a v noci se učíme neboj na to si zvykneš. Šli jsme úzkou chodbou měla modré a černé základy všude plno obrazů.
Tak tady je tvůj pokoj. Páni je moc pěkný
děkuji. Pokoj byl v černo růžovém stylu. Jako by jste mě znali věčnost jak víte že tohle jsou mé oblíbené barvy?! No neptej se furt. ANO jasně budu se snažit nezaručuji že to vydržím dlouho. V to ani nedoufáme.
Je mnohem lepší než ten můj doma..no doma už ne! Když sem to řekla zapíchalo mě v břichu a rozbolela hlava. Máš hlad viď? Aww ten Demetriho hlas je prostě úžasný! Mám docela a co budu jíst?!
Řekla jsem to s vážným až směšným tonem..teda pro mě to bylo směšný ani nevím proč!Tak se jdeme kouknout do kuchyně ne?
Jasně myslím že tam máme hranolky a smažený sýr. Zakručelo mi tiše v bříšku tak sem se trochu ušklíbla. A Demetri to jak jinak zpozoroval v tu ránu měl na tvářích úsměv každý…
Hm vtipný zamručela sem si teď to asi taky slyšeli ale jejich reakce nebyla tak vtipná jako před tím..:D
Vešli jsme do kuchyně měli ji v moderním stylu což mě překvapilo. Ale taky to že tam někdo byl začali se mi třást ruce a oči začaly pálit. Po chvíli to přestalo říkala sem si že je to asi z toho jaký mám hlad! Ryanova reakce na tu osobu mě překvapila protože mi připadal docela no neklidný. Co tady děláš zasyčel!! HA já sem tu doma ne?! Slyšel jsem že je tady někdo nový tak sem se musel kouknout. Ten dotyčný na sobě měl černý kalhoty a světlou košili docela pěkný kluk..to sou všichni upíři tak krásný musela jsem to říct sama sobě!
Simone vypadni! Zasyčel znovu. Akorát nebyl to jen Ryan ale jak Demetri tak Elis. Vyskočil oknem s úšklebkem na tváři. Myslím že se brzy uvidíme! No myslím že se ti budeme chtít vyhnout! Nechtěla jsem se Ryana ptát docela jsem se ho bála! Tak máme tady chilli papričky, hamburger, slaninu, (hmm) krev a hranolky se smažákem.
Tak co si dáš? Co ta krev? Všichni zamrzli a já se jenom divila po chvíli to přešlo. Tobě chutná? Je docela dobrá musela sem lhát byla výtečná jako horká čokoláda s jahodami…Tak fajn chce ještě někdo?
Ale počkej z čeho to je? No z jelena..A to je ta co jste mi dávali nahoře? Jasně z jelena. Proč?! Jen tak ta z jelena byla dobrá..nikdy sem moc dobře nelhala! Ryan mi dal misku s brčkem. Jednou sem si lokla a byla sem v sedmém nebi! TEDA! Co? Až pak sem si uvědomila že sem to řekla nahlas. Nic je dobrá a nasadila sem dementní úsměv:D
Zase mi ta chuť vybouchla v puse..za pár sekund sem to měla vypité a všichni na mě zírali. Ty si měla ale hlad co? Jo to jo děkuji. Oči mě začali opět svědit...Tvé oči tě pálí, protože máš vyvinutější zrak a nezvykla sis na to světlo. Dumala jsem nad tím co řekl Demetri, ale z přemýšlení mě probudil neznámý hlas. Ahoj lidi jak je? Ahoj pozdravila sem nesměle. Tohle je Dan nejmladší člen. Krásně šedé tričko plus černá vesta zakrývali jeho určitě moc pěkné tělo. Nejspíš si šel pro krev nebo co…Mňam , mňam si vezmu smažák jo? Jasně odpověděl nezajímavě Ryan. Takže ty ujíždíš po krvi jo? Jen..jen mi prostě chutná a mláďata krev potřebují ne? No to máš pravdu. Dobře a zbylo tam trocha krve pro mě? Dane nech toho.
Hele Dane a kolik ti je?
Jako mě? Hm. Devadesát-osm let sem upírem od svých jedenácti. Jak to že já sem tady teprve v patnácti?
Každý upír to má jinak víš. Zamyšleně jsem se koukala z okna až Dan nabídl že půjdeme spát. Všichni zívali ani nevím proč je teprve dvanáct hodin odpoledne. Mi to máme přece obráceně opakovala jsem si Demetriho hlas. Takže je teď jako půlnoc?! JO přesně. Vážně mě překvapilo že se mi chce taky. V mém minulém životě by sem buď byla doma s tou šeredou nebo se drtila ve škole! Dobrou noc. Byla sem opravdu šťastná když sem viděla že se na mě usmáli samozřejmě sem jím to oplatila. Dobrou. Jo málem bych zapomněl pozítří nebo zítra se k nám vrátí z lovu Caitlin naše ,,sestřenice´´. Demeti udělal to s rukama jako uvozovky bylo to docela vtipný. A bude s tebou v pokoji nevadí ti to doufám? Ne vůbec. Ještě jednou milý úsměv a zavřela jsem dveře. Bože ten je tak sladký! Lehla sem do postele a hned usnula. Zrovna pěkný sny se mi nezdáli bylo to o nějakém klukovi?! Nevím byla sem jen divák: Á pomoct někdo mě honí prosím. Chtěla sem mu pomoci ale nešlo to jako kdyby sem byla zamčená v krabici a nemohla se z ní dostat ven! Ten někdo byl upír Simon! On na toho kluka skočil, chytl za hlavu škubnul a pak vysál. Po krku mu tekla krev a já sem jí cítila měla sem na ni takovou chuť….
Ale Simon zaregistroval že se na něj někdo dívá byla sem to já vyběhl proti mně a jakoby mě chtěl kousnout! ÁÁÁ né když sem se vzbudila tak sem byla úplně zpocená! Co se děje! Demetri za mnou přilítl jako by mě sledoval že u mě byl tak rychle! Co je? Zdálo se mi o Simonovi! Zabil nějakého kluka ta krev mu tekla po krku a já sem na ni měla takovou chuť pak zpozoroval že se něj někdo dívá a ten někdo sem byla já vrhnul se ne mě jako by mě chtěl kousnout a pak sem se vzbudila….!! Měla sem v očích slzy! Neboj to byl jen sen to bude dobrý a vzal mě do svých rukou. Bude ti dobře? Ale jo nic to není jen zlý sen! Upřeně na mě koukal ty jeho oči jako by mi viděli až do duše zřejmě věděl že v pohodě nejsem tak tam se mnou byl než sem usla.

3. kapitola

Když sem se probudila Demetri tam nebyl! Šla sem do kuchyně a viděla všechny jak si povídají. Ahoj pozdravila sem a nasadila úsměv..
Dobré ráno, jak ses vyspala? Ale docela dobře no zdálo se mi o Simonovi! Ví to už sem mu to řekl. A kdo to je?! Je to zrádce a zabiják! Ryan začal říkat opravdu zajímaví příběh:

Na počátku zimní války se Simon začínal měnit v upíra a já hlupák sem mu pomohl tím, že sem mu dal svou krev. Řekl jsem mu ať mě nechá na pokoji jenže o pár týdnů později si pro mě přišel. Proměnil mě v upíra já věděl že je zlý a taky sem si myslel že já budu stejný ale naštěstí se to nepovedlo! Když mě proměnil tak sem mu byl jako jeho otec. Začínal sem proměňovat ty který měli zemřít to Simona štvalo protože třeba na Elis nebo na Demetriho žárlil! Do toho se zamíchal klan indiánů co se nás báli protože je na nás Simon poštval. Museli jsme utéct někam za hory a furt jsme se stěhovali bylo..to…no prostě si to nechci nikdy zopakovat…ale je divné že se tady objevil když se začínáš měnit. A že se ti o něm zdálo! Fajn tak teď se ho bojím ještě víc zamručel Dan. Lekla jsem se ho protože sem ho vůbec neslyšela! Dobré ráno Dane. Dal si vajíčka se sirupem..mňam. Všimnul si jak na to zírám..Chceš taky? Jasně díky. Nadšeně sem prohlásila jednou sem do toho kousla bylo to jako med wow….sou dobrý díky:D
Nemáš zač. Si teď něco jako naše sestra ne? Ten jeho úšklebek mě dostal. Nikdy jsem sourozence neměla. A teď je máš sednul si na gauč a spokojeně jedl brambůrky. Jo teď už jo. Hele lidi koukněte na televizi. Dívali jsme se na BBC s reportérkou jménem Rita Johnson.
Přinášíme vám nové zprávy z místa kde byl údajně zabit muž kolem třiceti-pěti let . Zatím neznáme mužovu totožnost ale dívejte se dál na večerní zprávy. Sedla sem si na gauč a upřeně se dívala na Ritu a mrtvého chlapa za ní! To je ten chlap z mého snu! To je on?
Tak se zdá že máš schopnost vidět budoucnost! Usmál se na mě Demetri. J..já? Já jsem zase hrozně rychlý. Dan no ten zatím nic. Elis umí mluvit s duchy živlů. A Ryan uzdravovat rány! A co Caitlin?
Ta by svou ukecaností zastrašila i Simona…ha všichni až na mě to nechápali protože jsem ji naznala ale koutek se mi jen o malinko zvedl..Ne má schopnost nějaké silové pole nebo něco takového..Dan si stříkal sýr ve spreji na prst a pak si ho olízl dost nechutný!! Musela jsem mu něco říct….Dane ty prase. CO?! Ty jeho zmatený oči mě donutili k smíchu..teda ale ty jsi opravdu prase přidal se Demetri. Měl na tričku sýr. To je umění brácho:D Někdo práskl dveřmi. Ha to bude Caitlin. Ahoj děcka. Měla blond vlasy, krásný svetříček a prostě hrozně drahé věci! Ahoj Vanesso už sem se na tebe moc těšila budou z nás kamarádky neboj…Nechceš se na chvilku zastavit? Prohlásil Dan. Jo máš pravdu si vezmu kolu jo? Díky teda já mám hlad! Nevěřili by jste mi co jsem zažila v letadle tam byla nějaká holka která furt mluvila s nějakým chlapem fakt nechápu..Simon je zpět! Řekl Ryan důrazně! S..Simon?!! Asi by sem se měla zdechnout..! Caitlin a Simon spolu chodili ale ona mu dala kopačky! No a jak jinak se naštval a vyhrožoval! Ale neboj on ti nic neudělá! Budu tomu věřit Vanesso. Ale to je jedno už si byla na svém prvním lovu? Je to bomba!
Ne ještě ne. Tak jdeme hned teď půjdu s tebou neboj. Vyskočila oknem a zdola na mě mávala a křičela ať taky skočím. Ale já se bojím víšek! Neboj se a skoč! Bože fajn tak já to udělám!! Ale když tak mě chytíš! No jasná páka..:D Šlápla sem nohou do vzduchu a jenom sem se tam jako by vznášela. Dopadla jsem lehce jako pírko. Ty vado to se mi líbí. Ha já ti to říkala. Schválně jestli mě dohoníš! Ses zbláznila ne? Slyšela sem Dana a Demetriho jak se vsázejí kdo vyhraje. Demetri si vsadil na mě a Dan na Caitlin. Na tělocviku sem neuběhla ani šedesátku vzdechla sem. Třeba se tady něco naučíš. Tak cíl je támhle u velkého dubu jo? Jasně teda ale je to daleko! Nech toho! Ryan nám to odpočítával:TŘI, DVA a JEDNA je TEĎ! Rychle sem vyběhla byla sem jako vítr bála sem se že narazím do stromu ale ty nohy prostě věděli jak a kam!
Viděla sem nejmenšího brouka na stromě,mravence kolem mě byl život který sem dřív nezaregistrovala! Byla sem první (zatím) a slyšela jak mi Demetri fandí. Proto sem se rozhodla zvýšit dávku. Už sem u cíle! JO. Já sem vyhrála.Teda jsi opravdu rychlá. A to sem při těláku byla poslední:D Jsi talent říkám!Tak teď jdeme na lov. Tohle byla jen rozcvička. Dobře ale na ten lov půjdeme ne? Já mám totiž děsný hlad a to se měla před chvílí vajíčka se sirupem. Jo tak to nejsi sama já mám taky hla…. Nedopověděla to!
TY má moje Caitlin moc ráda viď?! Simone?! Vynořil se z roští s ďábelským úsměvem na tváři! Já sem jen vystrašeně koukala na ty dva jak po sobě hází nenávistnými pohledy!! Přistoupil ke mně a ke Caitlin ona se klepala ale já k podivu ne! Caitlin tak použij své silové pole ne?! Řekla sem. Ale ona nemůže protože je buď ve stresu nebo se bojí! Mé ruce vyletěli k jeho obličeji tak rychle že sem si to ani neuvědomila! Jenže když sem mu dala pěstí nic se nestalo jenom mě bolela ruka a on se smál na celé kolo. Hezký pokus na mládě! Slyšela jsem že se po nás ptá Ryan a Demetri a nebyla jsem jediná. Simone běž od nich dál nebo se ti něco stane. Simon se otočil a vrhnul se na Demetriho, Ryanaa Dana. Elis zatím vyvolávala duchy?? Ani nevím! Simon věděl že to nemá cenu tak radši zmizel. Caitlin se podlomily nohy. Promiň že sem tě do toho zatáhla…Co mě?! A jak si mu dala pěstí i když to nepomohlo tak děkuji. Jste všichni v pořádku? Jo ale Caitlin si bude muset odpočinout! Nechápu to co po tobě chtěl?
Nebo co po tobě Vanesso?! CO?! PO mně….mě do toho netahejte!
Co když nechtěl nic po Caitlin ale po tobě! Pří jdeme na to co chce do té doby si budeme radši dávat pozor!! Ryan to řekl velmi odhodlaně. Běželi jsme domů rychlým ale vznešeným během. Když už jsme tam byli dočlo mi že sem nebyla vůbec na WC. Demetri? Statečné mádě? JO tak to mě rozesmálo.
Kde máte záchod?
JO jasně promiň. To je dobrý. Díky. Tak tady to je. Záchod měli opravdu prostorný! Když sem vykonala svou potřebu tak sem si umyla ruce a koukla do zrcadla jenže sem v něm nebyla já ale další mrtvý člověk s dírami na krku! Simon! Vyběhla jsem udejchaná do obýváku. Ryane měla jsem vidění další mrtvý muž a měl na krku díry! Ale to už bylo pozdě. Otočila jsem se k televizi a uviděla Ritu z BBC. Další zabití došlo dnes v 3:00 hodin ráno. Ale teď je 3:00 hodin ráno! Jak to Simon mohl stihnout! Nevím. JE to vše zamotané! Podotkla jsem. Tvé schopnosti jsou pravdivé však se ještě vyvíjejí proto si to měla opožděné ale to nevadí. A proč ty lidi zabijí?! No určitě to není pro zábavu něco chce! Budeme muset hlídkovat! Najednou mi zazvonil mobil TÁTA! Co mám říct. Všichni byli potichu. A já to rozklepanýma rukama zvedla a bála se toho co příjde dál. Ahoj tati! Kde vězíš ?? Máme o tebe s mámou strach. Tak najednou se o mě bojíte! Sem v pořádku a ona není má máma!! Obešel to co jsem řekla a to co mu z té pusy vylítlo mě docela překvapilo. Je hodná a stará se o nás a o tebe pečuje jakoby si byla její vlastní dcera!! Jo myslíš že když mi říká aby sem jí šla pro pití, nedívala se na MTV, umývala za ní nádobí a ona ti pak řekla že to myla ona? Tak to je vážně mateřská láska opravdu. Cítila jsem jak se na mě všichni koukají tak sem šla do svého pokoje. To si myslíš že si jen tak zdrhneš a bude to v pořádku? Tobě to může být stejně jedno vůbec si mě nevšímáš když je u nás doma! Takhle o ní nemluv! Myslíš že by sem jí měla říkat mami a podobně no tak na to ti kašlu! Jsi drzá možná by sem ti měl dát k uchu MAMINKU! Není to moje máma! Zavěsila jsem a do očí mi vlítly slzy! Šla jsem do kuchyně.To byl táta. Můj hlas zněl hrozně vysušeně a chraptivě! Demetri ke mně přišel blíž a já sem se mu odevzdala do náručí. Voněl po vanilce, medu a pro mě ještě nějakou neznámou vůní. Budeš v pořádku? Zeptal se něžně a obětavě. Ale jo teď se musíme soustředit na SIMONA! Vanessa má pravdu. Tímhle se zaobírat nemůžeme. Ztratili bychom mnoho času! No fajn a co teda uděláme…?? Dan měl pusu plnou hranolek…..všechny to donutilo se smát. Dane ty střevo…! Caitlin na něj koukla on jen vyplašeně zíral jako vejr. Bylo půl sedmé večer( u nás byla jakoby ráno) Lehla jsem si na pohovku a v polovině filmu Zombieland. Jsem usínala. Zdálo se mi opět o Simonovi. V tom snu jsem už nebyla divák ale osoba kterou honil. Utíkala jsem jenže sem zakopla! Naštěstí byl několik metrů za mnou. Začali mě bolet nohy a měla jsem křeč…..Simon mě málem chytil ale nemohl…..Něco ho odpinklo…silové pole….! Když jsem se probudila všichni mě ovívali protože sem byla hrozně zpocená! HEY lidi už se vzbudila. Dan měl pusu nad mým nosem s brambůrkami!!! Vanesso jsi v pořádku? Ryan na mě s bolestí mluvil a odstrčil Dana. Proč by sem neměla být v pořádku? Řvala jsi ze spaní něco o Simonovi a ať tě nechá! No zdál se mi sen ale nevím jestli to byla předtucha. Simon mě honil a křičel něco v takovým smyslu že dej mi svoji moc, dej mi svojí krev! Ale unikla sem mu protože nějaké silové pole nebo co to bylo ho nechtělo pustit dál tak sem utíkala domů. Silové pole? Jo no a mělo barvu takovou růžovofialovou. A kde to bylo? Demetri se prostě zeptat musel no….další vysvětlování! Bylo to někde na mýtince tam kde mě našel Demetri. Ale v polovině té mýtince se do něj opřelo to silové pole. Nemám vůbec tušení co to je. Na prosím tě. Dan mi podal mokrý kapesník. Dík. Ale nemůžete se starat jen o mě! Třikrát sem měla vidění a ani nevím jestli tohle vidění vůbec bylo a hned z toho děláte já nevím co. Vanesso pochop že jsi jen mládě sice silné…ale ještě pořád nevyzrále a mi o tebe máme strach nevíme po čem Simon jde! Můžeš to být třeba i ty! Jo ale já nejsem na světě jediná no kdo má prostě problémy. Nechci vám být na obtíž. Nebuď hloupá mi tě máme rádi. Já vím ale dokážu se o sebe postarat sama. V hlavě mi hučelo…tak silně že sem nevěděla co jim říkám! I když mi došlo podle jejich výrazu že sem na ně takhle vyjet neměla! Dobře tak já..já jdu do pracovny! Vážně já sem taková husa! Vanesso bojí se o tebe a to z toho důvodu protože si dává za vinu Simonovo zrození. Simon zabil našeho bratra Patrika. Od té doby se o nás stará. A hlídá nás. To jsem nevěděla. Teprve pak mi došlo co jsem provedla zranila jsem jeho city… styděla jsem se!! Moc mě to mrzí…já…já jsem ale střevo! Ále ty za to nemůžeš nevěděla jsi o tom. Když jsem se koukla na hodinky bylo 11 hodin od poledne ( u nás večer) Bože to sem spala tak dlouho? Jo mi jsme šli zatím spát ale když jsme tě slyšely tak jsme u tebe asi hodinu byli a ovívali. Dan to myslel asi s humorem. Já asi půjdu spát dobrou. Čau a tentokrát se vyspi! Nechtěla jsem spát měla jsem v plánu dojít za Ryanem a omluvit se mu. Tak můj monolog není zrovna bezva ale snad to pomůže.



4.kapitola

Ryane? Jo tady jsem. Jeho kancelář byla udělaná v šedočerné brvě(opět moderní a to je starší než macecha a táta) Ahoj co pak chceš? No vím to o Simonovi a Patrikovi. A moc mě to mrzí. To je v pořádku nevěděla jsi o tom. A navíc za Simonovo zrození můžu jen já! Najednou byl jeho hlas hrubší. A taky bledší než obvykle!
Cítila jsem také v jeho hlase nenávist!! Od teď ti všechno budeme říkat ale radši po pořádku aby ti ty informace neudělali z té tvé drobné hlavy mohutný balón. Do jeho obličeje se vrátila normální ,,barva´´ ( normální ,,barva´´ pro upíry) Počkej ukážu ti mě a Patrika na fotce. Ryan zatím hrabal ve stolku. Zatím co já jsem se koukala na nádherné obrazy. Jeden mě obzvlášť uchvátil. Byla na něm žena v bílo růžovém rouchu. Její ruku pokrývalo černé spirálovité znamení. Měla ho podobné jako já…i když já tam mám míň spirál. Oči měla zlaté a vlasy blonďaté. V duchu sem si říkala jestli je možné vidět tak nádhernou ženu jako je na tom obrazu. V dolním rohu bylo napsané její jméno. Naomi leader.
To její přímení působilo tajně a nemohla jsem ho rozluštit. Ryane ? Hm ...co pak je ? Kdo je ta žena ? Naomi Leader byla největší, nejsilnějšší žena ve světě upírů ! Když si něco vzala do hlavy nectěla to z ní pustit...ale také byla velmi štědrá, láskyplná, obětavá a tvrdohlavá. No prostě franzouská krasavie. Dovětil. Dá se říct že byla vlastně jak bych to řek..byla něco jako náš osobní strážce pomáhala nám s problémy duševnímy. A co se jí stalo ?! Před pár lety jsme já, Patrik, Simon a Naomi byli na lovu. Kdysi tam žil klan Indiánů. Oni ho obývali jeli jsme tam protože ta jejich zvěř no byla výborná.. ! A ten kdo na jejich uzemí vkročil potrestali ho !
Simon nám říkal že na pár dní odjeli. Mi i přesto že jsme věděli jak by jsme dopadli kdyby nás chytili tak jsme tam šli. Zrovna když jsme chytili jelena tak se za námi objevil klan! Simon se postavil k nim do řady. Teprve pak nám došlo že to bylo naplánované! Naomi použila svou moc číst myšlenky a ovládat živle. Když se s nimi snažila komunikovat začínala se koncentrovat a vyvolávat živel země. Ale náčelníkovi rychlé reflexy to zpozorovaly dřív než je vyvolala. Vrhl se po ní a zabodnul do ní kyj. Simon tohle nechtěl bylo mu to vidět na tváři. Když náčelník vyndal kyj z těla. Rozběhl jsem se proti náčelníkovi. A Patrik skočil Simonovi na záda. Jenže on ho napíchl na kůl. Náčelník mě shodil na zem než jsem se zorientoval nikdo tam nebyl jen dvě mrtvá těla! Hlas mu ztvrdl. To je hrůza špitla sem si pro sebe ale slyšel mě. Ale pak se usmál a řekl: Víš Patrik věděl že se staneš upírkou měl dar vidět budoucnost. Víš nechtěl by aby se ti něco stalo nebo aby ses nějak trápila. Tak se neboj! Vyšli jsme z jeho pracovny. Ta chodba kterou jsme procházeli byla plná barev a však mě nerozveselila. Cítila jsem se hrozně no neptejte se mě proč když sem se to dozvěděla až teď! Ryan mě zavedl do místnosti kde sem ještě nebyla. To je Patrikův pokoj. Páni vážně nádherný bylo tam hodně modré a zelené barvy, spoustu knih, spisů a obrazů. Koukej na tomhle obrazu jsem já a Patrik. Naše portréty namaloval známý malíř Frédéric Bazzile. Měl Patrika rád. Když byl Patrik malý byl hodně bystrý vždy všechno chtěl vědět. Ale co nebudeme se trápit minulostí..Když tu máme nové mládě.
Co kdybys řekla
přidáno 31.05.2011 - 07:33
Nemusíš krátit nic, ale uprav to. Přímá řeč, text rozděl do odstavců, tenhle guláš se nedá číst
přidáno 18.05.2011 - 18:51
Matttyna: JO dobry....:D cekala jsem neco horsiho...:) urcite v tom pokracovat budu no hlavne se u toho da relaxovat..treba to i zkratim:D
přidáno 17.05.2011 - 21:50
No nevím, omlouváš se, že neumíš pravopis, ale vypadá to, jako by sis to po sobě nečetla (vynechaná písmenka).Jinak jestli správně chápu ( z toho rychlého proběhnutí textu) tak je to o nějakých upírech?
Je chvályhodné, že ve 14 letech píšeš povídky, a pokud by jsi to dala číst nějakému nadšenému luštiteli Twilight, nebo Upířích deníků, tak si to určitě rád přečte...
Ale co teda, určitě si tam uprav přímou řeč, celé je to pak nepřehledné...
Jinak se v povídkách zase tak nevyznám, ale pokud chceš, aby ti to někdo kritizoval, tak by bylo fajn to zkrátit...tohle nejspíš nikdo luštit nebude...;-)
Pokud tě to baví, určitě pokračuj, výsledky se dostaví ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku