přidáno 13.05.2011
hodnoceno 5
čteno 1494(23)
posláno 0
Je pátek třináctého, květen, čas rojení včel, čas opustit svojí rodící se matku. Češi hrají hokej, hospody narvané, čas opíjet se kvůli jiným. To znám, ale trošku z jiné strany. Proč bych se opíjel kvůli bandě zpocených chlapů, když se můžu opíjet kvůli jedné krásné dívce?
Pod ručníkem mi schnou vlasy, měl bych se učit, 500 kytek, trav a keřů, latinsky do dvacátého třetího. Za deset dní mě čeká jedenáct dní v Praze. Navíc musím narýsovat nějaké lesní cesty, zpočítat jak se propne lano lanovky, které odtahuje nedostupné kusy z nepřítomných míst, cvičení, zkoušky, zápočty, kecy, stresy, spaní u cizích lidí, metro, drahý pivo, drahý jídlo, spousta cigár. Je toho hodně, navíc mě pak čekaj zkoušky v autoškole, kde se testů nikdo nebojí, ale ty jízdy...Hele, od tohohle velkého baráku se vyjíždí, někteří lidé se nedostanou ani na cestu, buď přejedou obrubník, nebo nedaj přednost zprava na tomhle parkovišti.
Kouknu se na net, jak jsme na tom. Prohráváme, spousta lidí si teď sedí na hledí. Dnes se ještě učit nebudu. Pomalým krokem vyrazím do města, cestou si koupím Javanes a padesát vážek v kartonu k tomu. Papoušek Ara mi nadává z klece. Haha, blbe, kdybys byl můj, tak tě hned pustím ven. Léto bys přežil. Jen pak nelítej moc nízko, jinak tě sejmou toulavé kočky. (V tomto místě už to zavání umělotinou, ale i ta má své posluchače.). Bavil jsem se s chlápkem z práce, osm kámošů se postupně ženilo, sedm už je rozvedených, v šesti případech za to prý mohla manželka. A já mu říkám, tak to je hustý, a to jako kvůli čemu? To je touhle dobou, vždycky když jdu kolem trafiky, tak je tam spousta časopisů. Aha, tak to jo.
přidáno 19.03.2013 - 09:53
Proč bych se opíjel kvůli bandě zpocených chlapů, když se můžu opíjet kvůli jedné krásné dívce?
přidáno 13.05.2011 - 19:17
Sakra! Líbí se mi to. I hořkost a nechuť se dají vyjádřit s jistou a příjemnou mírou pokory, aniž by sebeúcta dostala na frak.
přidáno 13.05.2011 - 18:54
v tom pripade delej, ze sem ti nic nenapsala..
přidáno 13.05.2011 - 18:50
Díky, neboj, jdu s ní a s přáteli popíjet na koncert. Ale teď už tu židli odkopávám. Jinak, já v práci zrovna kytky latinsky potřebuju, krásný víkend ti přeju!
přidáno 13.05.2011 - 18:44
to uceni bych uz nechtela ani videt..celou tu skolu debilni a zpatecnickou..to mi rekni, na co se to ucis latinsky a nazpamet-tisice slov k zapomenuti, neni dulezitejsi umet si to najit a bejt dobrej treba ve vecech, co budes denne potrebovat, az tu skolu dodelas?..nevim z ni nic, snad jen to, ze takhle bych to delat nechtela..ze je to bavi, ty jejich napromitany slajdy
sorry, ted uz k veci..mne se na tom vzdycky libi, ze si te predstavuju, jak zasednes a jedes..vychrlis to, vodkopnes zidli a des ven..takovy veci me bavi..skoda,ze se kvuli ty krasny holce musis opijet a ze nemuzes s ni popijet,ale to asi jak kdy..konec (myslim to je touhle dobou..)se mi libi..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Aha, tak to jo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pln blbých přirovnání
Předchozí dílo autora : Čmelák prý nemá žihadlo

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku