Nečekej, že někde bude líp, že někde bude ráj...
přidáno 12.05.2011
hodnoceno 3
čteno 1020(17)
posláno 0
Tam, tam

tam za tou

duhou



Je možná lepší

svět



Je možná ráj



Ale co když ne?



Vykročit

pravou nohou

na jeviště

planých snů



Nebo rovnou

do života



Tak nauč se

tancovat

mezi střepy



Nečekej

že někde bude líp

že někde bude

ráj



Ten je tady

a teď



Neskrývá se za duhou

jen za nadějí

kterou musíš nosit

stále sebou



Třeba v kapse

u kabátu

třeba za uchem



Ale nejlepší místo

je u srdce



A když k ní přidáš i víru

ten ráj přijde

i mezi rozbitými

zrcadly
přidáno 12.05.2013 - 14:43
Máš to dobrý, a bylo by to docela fajn jako písnička.
přidáno 12.05.2011 - 22:46
Souhlasím s Puero. Jen malá poznámka. Víra je někdy opravdu dar. Mám na mysli víru, která přichází nečekaně. Může to být právě dar v nesnázích. K jejich překonání. Ale není na to návod a někdy není žádná reálná možnost, jak se z nesnází či neštěstí vymanit. A nebo rozhodně ne dost brzo. A někdy se stává, že ten, kdo má příjemnou pozitivní zkušenost, propadne iluzi, že ti, kdo se dál topí, jsou zaslepení. A těm se dá někdy pomoci. Ale někdy jsou viněni, že se málo snaží. A proto se někdy utopí. Víra je velikou pomocí, ale utrpení je někdy příliš silné. Proto se ani Ježíš na kříži nesmál. Ale tím nijak nezpochybňuji, co ti napsal Puero. Vlídné povzbuzení je někdy samo o sobě velikou pomocí, než příjde úleva.
přidáno 12.05.2011 - 22:17
To je parafráze na Kubišovou nebo na Armstronga? :-) Je to hezky zkonstruováno. Ono to podobenství s duhou je sice kapku ohrané, ale to nevadí, když se to hezky podá. Poslední sloka to všechno nasměrovala optimálním směrem. Ano. Pěkný prvopočin.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku