přidáno 08.04.2011
hodnoceno 3
čteno 1231(15)
posláno 0
můj "Malý princ"

Když jsem byla malá dívka, menší než teď, měla jsem sen „o malém princi“. Ne o tom samém, co o něm psal pan Exupéry, ten můj byl prostě jen můj, uzavřený v dřevěné bedně uvnitř mé hlavy. Nevěděla jsem, jak vypadá, jen jsem tušila, že se jednoho dne objeví. A taky že ano.

Nakráčel do mého života sebevědomým krokem divadelního herce. Mužnou postavou, ani trochu podobnou Schwarzenegerově za dob slávy, se mi líbil. Vítr si pohrával s jeho neposednými kadeřemi tak, že se třpytily chvíli jako žitné pole, pak se spíše podobaly kůře dubu. Zvláštně tvarovaný, ani oválný ani kulatý obličej zdobila hrstka pih na čerstvě oholené tváři a na nosu. V nádherných kočičích očích, záhadně zelené barvy, mu jiskřila hravost, s níž jsem se ještě u plnoletého člověka nesetkala a nad rumělkovým pohořím jeho nemalých úst se rýsoval středně velký nosík. Ačkoli je velmi sebekritický, já si myslím, že se skvělý muzikant v něm už projevil. Obdivuji jeho prsty na obou rukách, jak ladně kloužou po strunách, když hraje. Líbí se mi jeho jemný hlas, když mi něco říká nebo zpívá. Ale jeho chování je stejně váhavé jako znamení, ve kterém se narodil. Ano jsou to váhy. Co víc bych mohla dodat? Snad jen se vrátit zpět k tomu, co jde vidět z venku a říct, že jeho nejoblíbenější barvou je oranžová a rád nosívá džíny a barevná trička.

Tak, teď už víte, jak můj princ vypadá a co víc, vím to i já..
přidáno 08.04.2011 - 19:40
:) krásný přeji ti to z celého srdce
přidáno 08.04.2011 - 19:11
Kleriska.KX:
ooo.. Dekuji, to je od tebe mile, mon amour.. :)
/Mno, nekteri lide jsou nechapavi.. :D../
přidáno 08.04.2011 - 17:07
To je roztomilý :)
Přeju vám to, moc.. Jste nádhernej pár.
/ vynechala bych větu " Ano jsou to váhy. " myslim si, že je to víc, než jasný :) /

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
můj Malý princ : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Morieta
Předchozí dílo autora : D®uha

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku