přidáno 31.03.2011
hodnoceno 8
čteno 1367(22)
posláno 0
duhou sepraná obloha
za studena
voní po dechu
s kapkou hroznového vína

a louka navečer
potrhaná

lehkost chmýří
v tanci
jako kolombína

...

topím se

hrdlo plné mechu
a chladivé
čerstvé vody

za pusu bez jahody
neusnu

a to je láska
to jsem já a ty

jako dvě oběžné
planety

ikonka sbírka Ze sbírky: Tanec v tichu
přidáno 05.10.2015 - 21:40
Něžná a plná fantazie ... Skvěle barevná :-)
přidáno 03.04.2011 - 19:32
jayjay: to je mi líto, nejspíš si nikdy neprožíval to co teď já. a nebo si v poezii prostě moc nerozumíme. já se přiznám, že tvoje básně už většinou ani nečtu, protože mi ty přečtené nic moc neřekly. ale nechci to globalizovat, některé byly myslím i velice povedené. třeba tě zaujme jiná moje báseň.
na světě je spousta nepochopených děl, tak se netrapme kvůli pár řádkům a zkusme najít to společné, ne to rozdílné:)
přidáno 03.04.2011 - 13:41
Yasmin: Jasně. Tak když to hodnotíš z tohohle úhlu pohledu, tak mě to moc neoslovilo, nevtáhlo a nic to ve mě nezanechalo.
přidáno 03.04.2011 - 12:17
jayjay: to je prostě poezie. v poezii nemusíš rozumět přesně každýmu obratu. hledat za tím nějaký logický vysvětlení. jde hlavně o ten pocit, jak psala ioreth. buďto Tě to zaujme, vtáhne, zanechá to něco v Tobě nebo ne. a to je samozřejmě u každého člověka a jeho vnímání jiný ;o).
přidáno 02.04.2011 - 18:19
*ačkoli
přidáno 02.04.2011 - 16:37
Ber můj komentář jako pozitivní – aškoli jsem se s tebou pocitově nepotkal.
Je pro mne dobré vědět, že tam za tím něco máš a víš co. To, že si to neumím představit a že mi význam některých veršů uniká, to je už můj problém :-)
Já tu první půli mám jako popis krajiny a druhou až jako popis té lásky.
přidáno 02.04.2011 - 16:23
jayjay: já ti nebudu popisovat, co pro mě každý obrat jednotlivě znamená, ale věz, že každý pro mě má smysl. jo, jestli dokážeš každý básnický verš vyložit, tak si u mě king. já to u spousty nedokážu a proto mi nezbývá než vnímat pocit. tady každý kritizuje rýmy láska - páska a když se svůj cit snažím vyjádřit nějak jinak je mi vyčteno, že tomu nejde rozumět. potom asi budu muset láskovat a páskovat a nespírat duhou studenou oblohu. jestli tomu chceš porozumět, hledej dál.
díky moc za koment:)
přidáno 01.04.2011 - 17:22
Lásku popisovanou vidím jako naplňující, až dusící, plnou a osvěžující, spíše fyzickou.
A to i přesto, že mi báseň svými obraty nic nenavozuje. Což tedy může být tím, že to nemám odžité.
Neumím si představit ani "louku navečer potrhanou" ani "duhou sepraná obloha za studena". Obraty jsou to libé, ale jejich význam mi uniká. Nenašel jsem smysl první půle básně. Jediné co mne tak napadlo, že se jedná o popis krajiny.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Píseň o naší lásce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Píseň kavárenského povaleče
Předchozí dílo autora : den se sluncem

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Dream řekla o Hunter :
Častý melancholik a snad ještě větší snílek než jsem já. Držím mu palce ve všem, protože on je asi jeden z mála lidí, kdo si zaslouží svůj malý dokonalý svět a život. Snad se mu všechny sny jednoho dne vyplní a snad sám nad sebou nezlomí hůl - udělal by totiž nehoráznou hloupost.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku