Jsem Mirek. Jsem stylista. A toto je moje encyklopedie.
přidáno 29.03.2011
hodnoceno 1
čteno 1167(7)
posláno 0
Horoskopy

Nevěřte horoskopům! Věřte mně! A hlavně sobě! Když budete milovat, tak budete mít lásku! Když budete pracovat, tak budete mít peníze! A když budete skromní, tak vám možná budou i stačit. A když budete myslet pozitivně, tak se vám vyhnou nemoci a prožijete krásný život, ať už jste panna nebo býk.


Jídlo

Jestli chcete zjistit, které jídlo vašemu tělu prospívá, a které neprospívá, tak se postavte, vezměte třeba štangli salámu do pravé ruky a přiložte si ji na břicho. Zavřete oči a myslete na svoje tělo a na salám, a jestli máte pocit, že se převažujete dozadu, tak salám pro vás vhodný není. Jestli se vám zdá, že se převažujete dopředu, tak vhodný je. Jestli se neděje nic, tak je to pro vás neutrální potravina. Testujte to za střízlivého stavu. Jestli máte něco moc rádi, a vyjde vám, že to pro vás není vhodné, tak to jezte i tak.


Kouření

Varování ministerstva nemá dostatečnou váhu. Rodiče zakažte kouřit svým dětem! Děti zakažte kouřit svým rodičům! Manželky manželům! Manželé manželkám! Třeba aspoň někdo přestane.


Měsíc

Oficiálně existují čtyři měsíční fáze.
Nov - to je Měsíc neosvětlený.
První čtvrť - to má tvar písmene D - dorůstá.
Úplněk - každý víme.
Poslední čtvrť - to má tvar písmene C - couvá.
Ale já občas zahlédnu ještě jednu fázi - Měsíc má tvar písmene U - usmívá se.


Nohy

Jestli chcete, aby vaše nohy vypadaly delší, než jsou, tak noste manšestrové kalhoty. Vertikální proužky manšestru vám nohy opticky prodlouží.

Obočí

Trhejte si ho navzájem. Kamarádka kamarádce. Partner partnerce. Partnerka zlehka partnerovi. Sbližuje to.


Zima

To není dobré období. By mělo být jaro, léto, babí léto, Vánoce, a zase jaro.


Děkuji za přečtení. Budu rád, když se přijdete podívat na mé stránky encyklopediestylu.cz, kde toho najdete daleko víc.
přidáno 01.06.2011 - 21:54
je to super...hlavně nápad :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Encyklopedie 2 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Encyklopedie

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
ScarLiam řekl o Mája S. :
Zdá se být milá neznám ji Zdá se být krásna mnou neviděna nikdy Stydlivá ... Usuzuji z vykání Stále čtu díla její Neustále zde žije Dále se mění Vidím v ní umělce Její um nikdy nevypění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku