budu mít nejmíň Orbis Pictus jak měl Komenský
přidáno 25.02.2011
hodnoceno 5
čteno 1248(11)
posláno 0
Jmenuji se Mirek a jsem stylista zpěvačky Anny Krátké. Vizážistu jí dělá Miloš a ten si začal psát blog, a pořád o tom vykládá, co tam napsal, a co mu kdo okomentoval, tak jsem mu po třech dvojkách vína řekl, že když on má blog, tak já budu mít nejmíň Orbis Pictus jak měl Komenský, a tak po večerech místo hraní karet sepisuji a sepisuji.

Boty

Jestli máte drahou kabelku, tak si kupujte boty v její barvě. Když objevíte opravdu pěkné boty, tak kašlete na nějaké barevné sladění.


Černá

Nenoste černé spodní prádlo! Černá barva má moc špatnou energii a tu zrovna na intimních místech nepotřebujete.

Dům

Nejkrásnější dům je panelák. Hlavně večer, když svítí skoro všechna okna. A když je poblíž nějaký park, tak má i zahradu.


Divadlo

Největší herci nehrají na scéně Národního divadla, ale na naší politické scéně. A jejich repertoár je jedna tragikomedie za druhou.

Hasič

Kamarád Honza je hasič a onehdy si mi stěžoval, že by si tak rád zahasil, a ne pořád vystříhával rozbité lidi a děti z nabouraných aut.

Jóga

Když Anička přišla z první hodiny jógy, tak říkala, že tam prožila orgasmus. Vojta šel příště s ní a orgasmus sice neměl, ale chodí dál.


Pes

Noviny MF Dnes sestavily žebříček nejlepších plemen psů a na první místo daly boxera. Ach můj bože! Ten je nejlepší nanejvýš tak ve slintání. Labrador byl až patnáctý. Ještě, že byl aspoň před čivavou. O jedno místo. S těma novinama jsem skončil. Jsou úplně mimo. Když píšou nesmysly o psech, tak co teprve o politice atd.

Pošta

Anička dostává od fanoušků průměrně 20 dopisů a mailů denně. Třetina jsou žádosti o podpis. Třetina jsou žádosti o peníze. A třetina jsou více či méně perverzní žádosti o ruku. Podpisy posíláme. Peníze někdy taky. A tamto nedáváme Aničce ani číst.


Prsten

Když je darovaný z lásky nebo z kamarádství, tak je jedno z jakého je zlata a kolik je na něm diamantů.


Restaurace

Jsou příjemné a nebo nepříjemné. Rozhodují o tom servírky a číšníci. Když se usmívají, tak nám nevadí ani špinavé ubrusy ani nepovedené jídlo.

Tričko

Zakazuji Aničce nosit krátká trička. Se jí vždycky zeptám, jestli chce, aby jí nachladly ledviny a ona řekne že nechce. Krátké sukně si ale někdy prosadí.

Zelená

To je naše barva. Věřím přírodě a do zelené se oblékají i stromy.


Děkuji za přečtení. Budu rád, když se přijdete podívat na mé stránky encyklopediestylu.cz, kde toho najdete daleko víc.
přidáno 24.07.2012 - 21:31
Něco k pousmání, něco trapné. Proč je to zařazené mezi fejetony?

No dobře, trochu prošlá hračka, ale neodpustím si to..
přidáno 29.03.2011 - 12:18
díky!
přidáno 25.02.2011 - 11:45
:))
přidáno 25.02.2011 - 10:50
u toho jsem se docela pobavila...pěkný
přidáno 25.02.2011 - 09:56
Výborný!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Encyklopedie : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Encyklopedie 2

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku