přidáno 15.02.2011
hodnoceno 1
čteno 957(8)
posláno 0
V kyberprostoru to zahučelo.Velký ale již starý Intel se začínal přehřívat a drobný,již opotřebovaný větráček se otáčel co mu síly stačily,ale marně.,,Co se děje a jak to zvládnem,,s hysteriií v hlase se otázala drobná pojistka.Chladič staré grafiky si povzdechl a téměř bezhlučně se zastavil.Vše utichlo a osamocený zdroj se marně snažil oživit již mrtvé součásti základní desky.Pojednou utichl i on.Černá bedna ve které tolik let v naprostém souladu a s plným nasazením,probíhal nekonečný tok bajtů,se stala nepotřebným kusem nábytku.....


Mladík ještě chvilku zíral na zčernalý monitor,,sakra taky ten starej krám mohl vydržet ještě jednu misi,,.Nakopl bednu která ho provázela jeho poutí virtuálním světem a vyndal z krabice nový notebook.,,Teď to bude jízda,,odpojil staré nepotřebné PC ze zásuvky a pustil se opět do přerušené hry..
přidáno 13.01.2012 - 10:35
Hořkoskadkoveselosmutné....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
..jak to bude s náma?? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vyznání.....
Předchozí dílo autora : Kdo jsme?

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Severka :
Slečna.. co ji vůbec nemusíte znát osobně, abyste stačili pochopit alespon tak důležitou věco, jako je její světluškovské poslání... :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku