přidáno 01.12.2010
hodnoceno 3
čteno 1650(19)
posláno 0
,,Klárko,,zavolal jsem do mobilu,abych předešel záplavě nadšených slov,která vždy vychrlila když jsem jí delší dobu neviděl..
,,Jé to jsem ráda že tě slyším,mám skvělou novinu,,a již se chystala mě zasypat proudem nadšení,které jsem tak miloval od první chvíle kdy jsme spolu začali komunikovat o životě a byznysu.
,,Mám pro tebe překvapení a nežli na to zapomenu prosím zruš na zítra vše co máš naplánováno od 19 hodiny do rána,,tentokrát jsem,byl rychlejší a nežli se stihla nadechnout aby mě zaplavila otázkami,pokračoval jsem,,Obleč si na sebe nějaké šaty do společnosti,v 19 hodin se pro tebe zastavím,,zavěsil jsem a mobil vypnul.Raději risknout že bude trošku naštvaná,nežli jí nechat,aby ze mě vytáhla co se bude dít.
Celý příští den,jsem trnul aby vše bylo perfektní jak jsem naplánoval a 10 minut před 19 hodinou jsem zaparkoval před Klářiným domem.Po chvíli zastavila u chodníku limuzína a já se vydal k řidiči.Byl to 30ti letý chlapík na kterém bylo vidět trochu překvapení,že jsem sám.,,Jedeme sami?,, zeptal se lehkým konverzačním tonem.,,Ne za chvíli se objeví nejkrásnější dívka na světě a odvezete nás na místo které jsme domluvili,,usmál jsem se a vyrazil k domovním dveřím zazvonit na Klárku.,,Už běžím,,pravila svým krásným a usměvavým hlasem.Uplynulo však ještě 10 minut nežli se otevřeli vchodové dveře a v nich se objevilo,nádherné stvoření ze sna.V tu chvíli zmizel sarkastický výraz ze tváře řidiče a bezhlasně polkl.To co sestupovalo po nízkých schůdcích před vchodem,bylo podobno překrásné víle o které alespoň jednou v životě sní každý muž.Věděl jsem že Klárka jistě má nějaké krásné šaty z doby kdy byla modelkou,ale to co jsem spatřil byl obrázek z romantických filmů.Měla nádhernou tmavě modrou večerní robu a vlasy v zadu podvázané temnou stuhou,její nádherné modré oči se usmívali a bylo vidět že dobře ví jak na nás zapůsobila.S jemnou grácií a usmívající tváří se ode mě nechala usadit do auta a konečně jsme vyrazili,jak jsem doufal vstříc k prožití nádherného večera který patřil jen jí.
Přijeli jsme před operu ve chvíli kdy již poprvé zvonili,přesně jak bylo domluveno nikde nebylo vidět jaké představení se hraje(jak jsem se později dozvěděl od Klárky,celý den studovala programy divadel tak stejně věděla kam jedeme).Byli jsme usazeni v prezidentské loži a začalo představení Carmen,které bylo jejím neoblíbenějším.Těsně před první přestávkou jsem se vytratil s výmluvou že potřebuji na toaletu,sice dělala že jí to nevadí ale věděla že jistě něco chystám.Začala přestávka a do lože vstoupil poslíček s kyticí bílých růží,které Klárka miluje a po chvilce já s představitelkou Carmen,která s úsměvem potřásla Klárce rukou a pozvala ji na premiéru Shakespearova Hamleta.Teď jsem byl na koni já,tohle jistě nečekala a já věděl že jí udělá radost když se seznámí osobně s pěvkyní kterou obdivuje už od svých dětských let a která jak jsem věděl znala i Klářina otce.Začalo další dějství opery,Klárka se ke mně přitulila a já poprvé spatřil hluboký a něžný svit v jejích nádherných očích,byla statečná ale byli vidět drobné slzy které se jí tu a tam jakoby omylem ukázali v koutcích očí.Opera skončila a já se jí zeptal,,Jsi připravená jít na večeři a nebo natolik unavená že pojedeme domů??,,chvilku přemýšlela a v pohodlné sedačce limuzíny se protáhla jako kočka,kterou jistě v minulém životě byla.,,Jsem příliš unavená než abych chtěla tento nádherný večer ukončit večeří v nějaké jistě tebou dobře vybrané restauraci.Pojedeme domu,,Před domem jsem jí odvedl ke vchodovým dveřím a požádal jí aby chvilku počkala.Potřeboval jsem s řidičem domluvit pár maličkostí,včetně té aby pozdravoval šéfa kterého jsem velice dobře znal.Řidič se na mě podíval a poněkud sklíčeně pravil,,Když jste řekl že povezu nejkrásnější dívku na světě,myslel jsem si svoje,ale za tu dobu co jezdím jako řidič jsem doposud nic tak nádherného nespatřil.Závidím vám,sice netuším jestli spolu něco máte,ale tato nádherná žena je splněním snu určitě každého muže,,usmál jsem se na něho a povzbudivě ho poplácal po rameni.,,Přeji hezký večer a věřte že na každého čeká přesně ten partner o kterém sní a kterého si zaslouží,,Klárka čekala u vchodových dveří a sotva jsem se přiblížil,usmála se a trochu ustrašeně zašeptala,,Jdeš na chvilku ke mně,alespoň na kávu?? Ráda bych ti poděkovala za tento krásný večer,,lekl jsem se těchto slov i když jsem je toužebně očekával.Miloval jsem Klárku od první chvíle kdy jsem ji spatřil a možná i dříve nežli k tomu došlo.Neměl jsem odvahu jí to doposud říci a téměř ve snu jsem vykoktal,,Nevím jestli je to dobrý nápad,,opět se usmála svým něžným nádherným úsměvem a poprvé mě políbila,velice zlehounka jako ve strachu se ke mně přitiskla a řekla,,Velice ráda tento večer strávím ve tvé přítomnosti a chápu tvé obavy i já se trochu bojím,,Jak jsme se dostali do výtahu a vyjeli těch pět pater netuším,pouze vím že jsem vnímal vůni jejích vlasů a díval se do nejkrásnějších očí na světě.
Měla velice pohodlně a prakticky zařízený byt,i když měla vysoký příjem jak ze smluv z různými reklamními společnostmi,tak z byznysu který jsme společně dělali,neutrácela za zbytečnosti a žila velmi skromně.Usadil jsem se v obýváku naproti falešnému krbu a nalil si své oblíbené pití,nevím kolik času uplynulo,slyšel jsem téci vodu ve sprše a poté zaslechl tiché kroky přibližující se ke mně.Zezadu mě odejmula a políbila,tvář mi zaplavila horkost a záplava jejích nádherných vlasů,vonících po růžích.Když viděla mé rozpaky usedla vedle mě a nalila si červené víno které milovala.,,Klárko,miluji tě od první chvíle kdy jsem tě spatřil a tato chvíle je splnění mého snu,,chtěl jsem ještě něco říci,ale nepustila mě ke slovu,svou ženskou intuicí vytušila že nemám slova kterými bych popsal co cítím.Vzala mě za ruku a odvadla do ložnice.Nevím proč,ale celý jsem ztuhl,bál jsem se abych nezkazil tento krásný okamžik.Klárka věděla co se semnou děje,jak řekla později prožívala to samé,v životě zažila tolik zklamání že tento okamžik mohl znamenat jen naprostou katastrofu a nebo začátek něčeho vyjímečného.Na stolku rozsvítila lampičku a pomalu vysvlékla hedvábný župan,spatřil jsem před sebou nádhernou ženu s postavou která byla mnohokrát ozdobou katalogů luxusního dámského spodního prádla a několikrát focena ne titulní stranu exkluzivního pánského časopisu.Každý muž sní o takové ženě a chtěl by dobít její srdce,já však v tuto chvíli viděl v jejích očí trochu strachu a také dychtivosti.Oba jsme čekali na tuto chvíli od prvního setkání,avšak oba jsme se jí báli.Každý sice z jiného důvodu ale přesto.Začal jsem jí líbat po celém těle,její sametová pleť nádherně voněla a bradavky na výstavních prsou byli zbytnělé rozkoší a očekáváním,vše bylo fascinující a neskutečné,občas se protáhla jako kočka a já mazlení protahoval do krajní meze,kdy již téměř vykřikla.Náhle jsem se zarazil a přestal laskat její nádherné tělo.Ulekla se,,Co se děje,stalo se něco a nebo jsem něco udělala??,,schoulila se a v očích měla strach smíšený s nechápavostí.,,Lásečko nemůžeme se dnes milovat,alespoň ne v tuto chvíli a bojím se že by se tím vše pokazilo,,přikulil jsem se k ní a políbil jí.Přitáhl jsem deku a Klárka se mi svinula v náručí,přitulila se a chvilku hledala vhodná slova.,,Děkuji ti měla jsem strach že mě vidíš také jako hračku na hraní a i když se velice toužím s tebou milovat,myslím že budu dnes s tebou určitě ráda jen relaxovat a užívat si tvé přítomnosti,,Pohladil jsem ji po nádherné tváři a v očích jsem viděl tak obrovskou dávku lásky a štěstí že mi téměř vyhrkli slzy.Miloval jsem ji a nedalo se téměř vyjádřit jak moc,také bych lhal kdybych tvrdil že jsem netoužil milovat se s touto krásnou dívkou.Dnešek však byl její a já byl připraven vyslechnout to co se mi chystala říci.Leželi jsme k sobě přitisknuti a já hladil její krásné tmavé vlasy,čas od času ve vyprávění svého životního příběhu bylo vidět že má slzy na krajíčku,políbil jsem ji a přitiskl k sobě což jí dodalo odvahy,aby mohla pokračovat.Bavili jsme se o světě o snech a také o lidech kterým společně pomůžeme,o tom jaký bude náš společný život.Plánovali jsem co vše chceme dosáhnout a slíbili si nehynoucí oddanost a lásku.Pozdě nad ránem usnula a já dlouho pozoroval její klidnou a usmívající se tvář,byla šťastná a celá zářila.Mě se splnil sen,učinil jsem šťastnou dívku kterou jsem miloval od prvního okamžiku,kdy jsme se před třemi měsíci potkali a slíbil si že tomu tak bude po zbytek našich dnů.
Vstal jsem sotva se rozednilo,vysprchoval se a vyrazil do pekařství.Na polštář vedle Klárky jsem položil růži a lístek kde bylo napsáno,,Až tvá očka uznají že je třeba přivítat nový den,až tvé tělo zjistí že je již odpočaté a plné života.Za mnou do kuchyně pospěš čekám tě tu abych tě políbil a popřál ti krásného rána.Miluji Tě,,Po půl hodince od mého návratu se oval z ložnice její krásný smích a již sem za svými zády slyšel cupitání jejích nožek.Objala mě a políbila,podívala se na mě šelmovským a rozpustilým pohledem a zašeptala,,Teď mi neutečeš a jediné na co mám chuť jsi ty,sním si tě jako snídani i oběd zároveň,,Vzal jsem ji do náruče a odnesl do ložnice,z postele jsme vstali až pozdě odpoledne,oba unaveni ale šťastní že jsme našli jeden druhého a měli odvahu začít opět někoho celým srdcem milovat..
přidáno 03.12.2010 - 00:09
já nevěděl kam to dát,omlouvám se..
přidáno 01.12.2010 - 23:26
přesně! :-D
přidáno 01.12.2010 - 19:14
Tak to je opravdu vrchol cynismu zařadit tohle do miniatur...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
První schůzka s dívkou snů.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jenifer...
Předchozí dílo autora : Co je skutečná láska..

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o casa.de.locos :
Velmi inteligentní osoba se širokým rozhledem. Její tvorba je postupně ovlivňována různými literárními (i neliterárními) inspiracemi. Dnes je (k mé radosti :-) ) cílem její tvorby sdělení.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku