co k tomu říct, když si to nikdo nepřečte
přidáno 31.10.2010
hodnoceno 6
čteno 1176(14)
posláno 0
Tupý střepy-







v mozkomíšnim moku vlitý tři mililitry rtuti- po zádech se ti rozbíhá chuť železitýho zla podobně rychle a samozřejmě, jako malý kluci sbíhaj kopce s rozpřaženejma rukama.Všechno v tomhle bytě by mohlo bejt krásný, ono to tak nějak má právo na krásu, víc duší (duší má mlčící věc tolik, kolikrát se jí dotkne lidská ruka, kolikrát jí rozum dotvoří podle svýho, kůli všem těm barevnejm odleskům), jenže stejně pod každym kyselym pohledem dál a dál je to jenom skoro nevhodně starobylá váza na bílý oblludný mikrovlnce z osumdesátejch let.





To ty tak strašidelný elektrický vlny šeptavě si předávající informace v kleci týhle místnosti mě děsej svým prskánim a půlnočnim pobzukávánim.



.
přidáno 02.11.2010 - 11:47
zajímavé... vyzařuje z toho něco nevšedního v kontrastu s všednimi věcmi (váza, mikrovlnka). Některé pasáže jsou opravdu dobré.
přidáno 02.11.2010 - 09:17
to máš recht, ale myslim, že nad tim zas až tak nepřemejšlim
přidáno 02.11.2010 - 07:40
Neviem aký literárny útvar by to mohol byť, ale báseň to nie je.
přidáno 01.11.2010 - 20:24
dík
přidáno 01.11.2010 - 08:59
ok
přidáno 31.10.2010 - 13:38
Přiznám se, že tuto báseň nechápu...ale něco do sebe má ta část - "(duší má mlčící věc tolik, kolikrát se jí dotkne lidská ruka, kolikrát jí rozum dotvoří podle svýho, kůli všem těm barevnejm odleskům)"...i když ji nechápu, tak se mi líbí...nevím proč.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tupý střepy- : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : slavík
Předchozí dílo autora : V ulici, kde žije šest kriplů

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku