Vše podstatné je v básni samé, takže další slova jsou zbytečná...
přidáno 07.12.2007
hodnoceno 32
čteno 2133(59)
posláno 0
Já jsem muž s tváří tajemnou,
postrach všech lumpů s černou duší,
vždy ochoten tasit zbraň svou,
za pravdu bít se, jak se sluší!

Nevíte, odkud přicházím
a kam zmizím jak stín,
s koltem nízko zavěšeným
co bleskem vytasím!

Kdo ve svém srdci dobro zná,
ten nemusí se bát,
však kdo špatné úmysly má,
ten vyhne se mi rád!

Srdce, co k lumpům tvrdé je,
umí i Lásku dát,
snad udiví vás verše mé,
až začnu je sem psát...

Člověk je dobra i zla směs,
tak musíte to brát,
pro někoho jsem noční děs,
jiný snad má mne rád...

přidáno 26.03.2015 - 19:03
koiška: Každý jsme takovou směskou, já nejsem výjimka. Nemyslím, že bys měla mít důvod k obavám, stejně jako i další návštěvníci mé stránky. Jsou tu docela fajn človíčkové a i když na pár věcí bychom měli třeba odlišné názory, v té hlavní se shodneme: Člověk nemá být člověku vlkem a má se snažit rozdávat spíše dobro.:-)))
přidáno 26.03.2015 - 18:55
shane: Originální úvod, sympatický človíček.Já budu ta směska,no dobro u mě převyšuje. chtěla jsem říct.že se nebojím nemám snad proč :-))
přidáno 23.03.2015 - 18:44
korálek: Díky! Ten nick jsem volil na míru psancům...:-)
přidáno 23.03.2015 - 18:39
hezké :-)) pěkné představení )
přidáno 07.09.2014 - 01:01
vanovaso: Ale Ty přece nemusíš mít důvod k obavám! Jsi přece pořád moje hodná holka, nebo už ne?;-*
přidáno 07.09.2014 - 00:57
Amelie M.: Nu, každej občas zazlobí! Hlavně když nemáš černou duši...;-)
přidáno 06.09.2014 - 22:02
tak takhle je to tedy, ... ach, to pak mám strach...
přidáno 06.09.2014 - 21:58
shane: Žádné strachy! I když holka leckdy zlobivá, stále nebojácnou zůstává.. .
;-)
přidáno 06.09.2014 - 21:53
Amelie M.:
Pevně doufám, že ne! Anebo máš důvod k obavám?;-)
přidáno 06.09.2014 - 17:45
Snad nestaneš se mým nočním děsem :))
přidáno 09.12.2011 - 16:42
Kritiku literu i básní si ponechám pro sebe, i když by byla objektivní, kdokoliv by mohl říct že není, protože jsem "konkurence". Nicméně stačí se podívat jakým způsobem komunikují potažmo odpovídají na dotazy autorů buď majitel nebo nějaký správce na zmíněných webech. Řeknu to rovnou, nijak. A víc dodávat nebudu, snad jen, že libres byl spuštěn naostro 1.12. a drží si každý den od té doby návštěvnost téměř 500 lidí za den, a to nebude jen tak ;)
přidáno 09.12.2011 - 16:15
LUKiO: Dík za informaci! Už jsem dostal echo od té, co si tady říká Nevěrná a patří do mého klubu veršohravých lachtanů...;o)Jen jsem nevěděl, že jsi za tím Ty!
Od Hanči Toulavé zas mám typ na www. basne.cz, kde to vypadá jako na starém literu, i se tam přihlásíš na své heslo, jen chtějí poplatek 240 Kč ročně...
Chápu, že liter měl dost širokou členskou základnu a nějaké změny to chtělo, aby to pobral, jenže teď je to tam takové nepřehledné, člověk jen hledá a hledá a když pak přijde od staré kámošky nabídka k přátelství, nikde se nedozví, jak na to reagovat. Nějak chybí patřičná nápověda nebo náznak, kde ji hledat a komenty odtržené od dílek taky nejsou to pravé...
přidáno 05.12.2011 - 23:35
shane: rebeluji dál, i teď...s vrchním velením počátkovských se jádro klasického literu trhlo, a přestěhovali se na můj nový literácký výtvor...odlehčená verze psanců...www.libres.cz
přidáno 05.12.2011 - 23:21
taron: Zubař tedy nejsem, na zoubky se může dívat i ten, kdo si kupuje kobylku! Býval jsem spojař. Jinak tahle báseň je speciálně pro tenhle server, musel jsem ty psance upozornit, co jsem zač! ;o)
Mimochodem, Lukio je bývalý literácký autor a rebel,, takže když jsem dostal echo, že si založil svůj vlastní portál, šel jsem i sem a nelituji! Ostatně je tu i hodně dalších literáků, takže jsem tu jako doma! Nevím, zda jsem číslo, ale jsem fér chlap, jen dost romanticky založenej, ty uragáne! ;o)))
přidáno 05.12.2011 - 23:07
No, to je bomba,to jsem nečekala, takovou zpověď v tvé básni, i mimo ní, takže ty řádíš v komentářích a jseš zubař, jestli se nepletu, zuby mám bílé a zubařů se nebojím, možná proto,že je mám čisté jako i svou duši, jestli budeš takový pořád, tak ti slíbím lásku na celý život, jseš asi pěkný číslo a uragán, to se mi líbí, taky jsem divoká....
přidáno 16.04.2008 - 20:58
Asi ano! Já to už četl tak strašně dávno! Jen v té písničce žije shane dál...
přidáno 16.04.2008 - 19:24
není Shane náhodou kovboj z knihy "Jezdec z Neznáma" od Jacka Schaefera? ;)
Ten dokonalý kovboj, který všechno vyřeší a odjede? :( :) ;) hm? :)
přidáno 16.04.2008 - 18:54
Sice nechápu, jak můžeš posoudit, jestli jsem se vystihl , protože mne neznáš!
Pokud jde o průměr, nehoním se za body, takže mi to nevadí! Stačí, když se mé veršohrátky někomu líbí...;o)
přidáno 16.04.2008 - 17:22
uživatel smazán
Ahoj, myslím, že ses vystihl celkem přesně ,-)
Přeju mocfajn den (ráda bych Ti dala za 1, ale nevím, tady e asi známkuje procenty, což? Tak jen tiše doufám, že jsem Ti nezkazila průměr....)
přidáno 27.02.2008 - 23:42
Ne, baron prášil nejsem a to, na čem sedávám, není dělová koule, co by mne nela na Měsíc! Tam se dostávám jen ve své fantazii!
přidáno 27.02.2008 - 23:41
Jsem tu a se mnou i mé dva Smith and Wesson proklatě nízko zavěšené! Postrach lumpů a ochránce počestných dam. Takže žádný strach, Ivčo! Se mnou přichází i zákon!;o)
přidáno 27.02.2008 - 23:37
Díky, Niky!;o)
přidáno 27.02.2008 - 23:36
Když i psanci mohou být chápáni různě, tak i to "představení" mohu brát jako že to je jen divadélko pro čtenáře či skutečně stylové představení mé osoby novým čtenářům...Vše je relativní! Tohle byl tedy pokus vytvořit něco, co se váže k mému nicku.Snad se to povedlo...;o)
přidáno 27.02.2008 - 17:29
Koukám, že to teda jsem na opačné straně barikády. PS: nejsi třeba..baron Prášil? ;-)
přidáno 20.12.2007 - 13:27
děj se co děj,
přichází "shane"!!!
přidáno 16.12.2007 - 13:58
Hezký úvod.
přidáno 08.12.2007 - 23:48
Kdo si počká, ten se dočká!
(Trpělivost není slabost, ale síla! Netrpělivost je znakem pouhého chlapce nikoli dospělého muže!)
Nevím, zda Tě přímo udivím, ale snad se alespoň nebudeš při čtení nudit.A možná se i lecos nového dozvíš...
přidáno 08.12.2007 - 23:43
A co je ještě legální a co už ne? A "nelegální" boj proti nespravedlnosti je podle mne lepší než pouhé "legální" přihlížení!
* Kdo mlčí, zdá se, že souhlasí!(Seneca)
přidáno 08.12.2007 - 23:40
Účel světí prostředky! Není to sice nic extra, ale jako stylový úvod to snad postačí! Vždyť i nick jsem volil tak, aby se hodil k názvu servru...
přidáno 08.12.2007 - 14:38
hezké představení :)
přidáno 07.12.2007 - 22:17
už se nemohu dočkat mého údivu nad dalšími verši :)
přidáno 07.12.2007 - 19:28
připadne mi to jako monolog z divadelní veršované hry...takže,pro mě jsi takový korzár....co hájí spravedlnost za všech okolností a i "nelegálně", a přítomní odpustí neb veselou a dobrou mysl máš..:-))..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Přichází Shane! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pohled Tvých očí svádivých

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku