přidáno 17.09.2010
hodnoceno 4
čteno 2099(17)
posláno 0
Jak ostrov ztracený v moři mnozí z nás jsou,bloudíce samotou a plni beznaděje čekáme na chvíli kdy přijde konec či se něco stane a změní vše co bylo,je a bude.Ta tíživá věčně trvající chvíle,plná výčitek že to či ono mohlo býti jinak.Někdy nás osvobozuje a dává nám chvilku vydechnout v uspěchaném světě,ale většinou tíží neb ač neradi společnost potřebujeme.
Ta prázdnota po ukončeném vztahu a neskutečná tíže bez možnosti návratu,když stratili jsme toho kdo nám dával smysl života.Jsa sraženi na zem jsme v její chladné náruči vydáni démonům vlastních vyčitek a mnohdy odhodláni ukončit vlastní rukou toto soužení.
Kde končí samota věčného koloběhu zničených životů a opustěných lásek?? Kde naleznou spočinutí ti kdož byli zrazeni a zapovězeni do náruči chladu a nekonečné noci?? Nikdy nebudou vysvobozeni z věčného tápání v království té nejkrutější z královen beznaděje.
Není lépe spočinout na dně řeky či ve smyčce provazu,nežli se nechat vláčet věčnou samotou?? Jak často a kolik duší již spočinulo navždy v osidlech chladu temných zakoutí samoty?? Kam se hnout když byli jste zrazeni a jediné co zbývá je skok do prázdna a nebo bloudění v temnotách??
Zbyde jen samota a její háv kryjící nás svou beznadějí a nemajíc žádné již žádné emoce umíráme v beznaději,neb osamoceni jsou zatraceni prokletím věčné samoty.......
přidáno 20.09.2010 - 09:53
uznávám že je to dost ulet,však jsem ulítlej byl aspoň v tý chvíly kdy sem to tvořil(zvracel) a co se češtiny ze začátku minulého století týče někomu se líbí někomu ne :) však písnu i něco smysluplnýho nebuj :)
přidáno 20.09.2010 - 09:50
víš já bych si nikdy nedovolil komentovat tvé díla když jsi v depresy za chudáčka se nepovažuju a myslím že sesypat se muže každý a také vím že když je člověk na dně dělá osloviny,já jich pár udělal a následky nesu sám a za slzy se nestydím je to projev emocí a když je člověk zoufalý má na slzy právo..vím že jsem raději neměl nic psát a tvoje reakce je nezlob se hnusná,zlá a ponižující což chápu neb si byla pěkně vytočená,ale ponižovat a zesměšňovat kohokoli včetně mě nemáš právo ani ty..věřím že je vše za námi :)
přidáno 17.09.2010 - 23:03
styl jakým je to napsáno se mi nelíbí (samé jsa, nemajíc, bloudíce)...plus gramatické chyby...obsah sice chápu, ale takhle ne...sorry
přidáno 17.09.2010 - 22:08
"Chudacku".. tak na tohle uz vazne nemam..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Samota : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Letní bouře
Předchozí dílo autora : Konečné rozhodnutí

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
pocitová řekla o charogne :
mám tě ráda čuňátko. a doufam, že seš teď šťastná. těšim se na barvení tvý hlavy, na všechny pierce, těšim se na společně prožitej Trutnov...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku