přidáno 07.07.2010
hodnoceno 3
čteno 1224(7)
posláno 0
Překračuji mravenčí stesk
Zapíjím sloní žal
Nahá se se mnou nebaví
Protože nemá ráda citlivé lidi
A já nemám rád televizi
Kéž by mne trefila zbloudilá kulka
Tenhle svět pro mě není
přidáno 20.07.2010 - 00:01
Protože svět zkazily peníze.
přidáno 18.07.2010 - 21:58
No, mohu-li rozvést ten komentík, pak takovou pohádku bych si asi taky přečetl, ale rozhodně ne dětem.

Vida, vida ho, Homéra. Zas něco, co se dá číst. Máš v té své sociální epice markantní kvalitativní výkyvy, všiml sis? (bereš-li jako měřítko sociální náboj) Takový zbloudilý náboj tě už dávno trefil, ani o tom nevíš. Tvoje básničky se hodí k pivu a buřtům. (Ty moje zas k vínu a něčemu sladkému) Přes všechnu tu hrubou všednodenní životnost se dycky musím ve tvych básničkách zastavit a žasnout nad tou skrytou pravdou o které píšeš.

Dobře píšeš (většinou). Tohle bylo jedno z lepších věcí.

Jedna věc mě ale zaráží. Proč tě tak přitahuje psát tuhle socpoezii, když (stejně jako já) vidíš (aspoň takový dojem z těch básní plyne) lidi jako nositele záporných vlastností, prostě špíny a zvrhlosti a pohrdání atd.?
přidáno 08.07.2010 - 15:47
co chceš abysme tady psaly?u tebe jsou komentáře zbytečné.píšeš pořád stejně.divně.zajímavě.originálně.ale stejně.chci se dožít dne kdy si přečtu optimistickou pohádku pro děti od tebe.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kéž by... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sny se mění v dny
Předchozí dílo autora : acider than lemon

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku