62.11
hodnoceno 7
kategorie básně/lidé
čteno 1179(35)
posláno 0
Až budu mít čas a dostatek peněz.
TAKŽE NIKDY!
Až budu mýt hadicí auto, děti, dům.
NEVIM, NEZNÁM, NECHCI...
Až se naseru, všechno rozeberu.
TENHLETEN VELEBLUD!

Utrápení
Frustrovaní
Neukojení
Nomádi z internetových serverů
Východ Slunce vidí párkrát do roka
Lenost se plazí ztvrdlým pískem
Umřít doma žízní je celkem nemilé

Do konce života nám bude pořád něco chybět.
Ten nemá to a ten zas tohle.
Genetika+Zážitky=Bůh.
Byl jednou jeden poutník, asketa. Celý život pil jen nechlorovanou vodu z hor. V létě jedl velké borůvky, drobné houby, kyselé kořínky a křupavoučký hmyz. V zimě olizoval zelenkavý sliz z kamenů a z kůry stromů, kvůli kterému musel slézat do nižších poloh. Věřil v posmrtný ráj, a proto se také vůbec o nic nesnažil. Nikomu neublížil, nikoho neponížil. Žil, aby měl co do žil. Nikdo neví kolika se dožil. Dožínky. Zabijačka. Rockovej koncert. Diskoška. Nenadálá pitka. Bitka. Rozsekaný kolena z bicyklu. Sex s bisexuálem. Krádež. Drogy. Procházka se psem. Sněhová vločka topící se v teple milovaných vlasů. Láska je v módě. Taky miluju, čím dál míň lidí, jsem hot. Barevně počmárané gumovky za dva tisíce. Měsíc uvidí, zda-li jsem si vybral tu správnou cestu. Zítra se sbalím, osedlám dromedára, nikomu nezavolám a jedu. Obavy jsou samozřejmě na místě. Pohyb!
Život bez problémů není život.
přidáno 30.10.2015 - 11:44
zajímavé, odvážné, leč zní to trochu nasraně :P
přidáno 23.11.2010 - 16:57
Hafo moc asociací. Velká projekce, nebo jak že tomu říkají páni psychologové. Ze začátku se to tvářilo zajímavě, ale pointa mě zklamala.
přidáno 17.11.2010 - 20:05
Tenhle příspěvek si netroufám hodnotit. Nějak mi uniká jeho smysl.
přidáno 16.11.2010 - 16:17
Zdá se mi to dost zmatené, a nějak v tom nevidím tu myšlenku.
"Nikdo neví kolika se dožil," a pak mi to přijde hodně na sílu, aby tam přibyl ještě nějaký text. Veleblud fajné slovo, ale jinak nic.

Jo a myslím, že znám autora, což je ale jen tak mimo...
přidáno 15.11.2010 - 20:42
tak to mě taky rozesmálo.člověk může myslet na cokoli v vždy tam bude velblud.
přidáno 15.11.2010 - 15:09
Je to zajímavě pojaté. Systémem asociací se dostaneš odněkud někam. Ale výsledný dojem nebyl příliš silný. Druhá část se mi líbila nejvíc.
přidáno 15.11.2010 - 12:58
Á, a já myslel že život bez problémů je bezproblémový. No tak nic. Hned si nějaké pořádné problémy nadělám. Abych žil a měl co do žil.

Dobrý, čoveče, mě se to líbí. Ne absolutně, ale líbí. Poutník asketa (to je mi blízké), slovíčkaření, surový nádech. Akorát ta myšlenka se tam dost ztrácí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nemilá záležitost : [62.1111111111] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku