nobody
datum 18.10.2015
ying-yang 31, muž
mailbox

komentáře uživatele komentáře uživatele :

všechny | k cizím dílům
přidáno 17.11.2017 - 00:29
komentářů8(5.)
Já bych nebyl až tak ostrej, kdybych si teď po sobě měl přečíst věci, který jsem psal ve čtrnácti, tak by se mi mohlo udělat fyzicky nevolno. Doporučuju hodně psát a především hodně číst. Jiřího Žáčka, Radka Malýho, možná už zkusit i Skácela... Ale je pravda, že s tim zveřejňováním bych radil spíš opatrnost.
přidáno 14.11.2017 - 16:51
komentářů14(2.)
Ani bych neřekl, že je úvaha nějak příliš dlouhá, ale kostrbatá docela je. A taky dost zjednodušující, ale to na rozumném formátu ani jinak nejde. S obsahem se ale dá víceméně souhlasit. Každopádně je velice zajímavé se takhle vrátit o několik těch měsíců zpátky, kdy svět vypadal trochu jinak a trochu stejně :)
přidáno 08.11.2017 - 18:01
komentářů1(1.)
Je to takové hodně sladké :D Ale při recitaci, zvláště při recitaci nějaké určité konkrétní osobě to může určitě krásně fungovat. A kouká tam pár hezkých momentů, které tu sladkost maličko narušují nebo uzemňují - "chovat kočku a psa" nebo i první dvojverší druhé sloky.
přidáno 08.11.2017 - 17:49
komentářů11(1.)
Moc pěkně pro mě funguje první sloka tím že není uzavřená rýmem, možná by takhle fungovala líp i ta druhá... Každopádně pěkný, hlavně prvních pět veršů :)
přidáno 07.11.2017 - 16:56
komentářů4(1.)
Jo, tančící bludička se mi líbí :)
přidáno 06.11.2017 - 22:00
komentářů5(5.)
Jo, taky si nemyslim, že to je něco světobornýho, jeden nápad, kterej by možná líp fungoval v nějakým jiným médiu, poezie v pravým slova smyslu to úplně neni. Když s odstupem čtu ten svůj první komentář tady, tak mi přijde hrozně ješitnej a uraženej :D
přidáno 06.11.2017 - 18:55
komentářů4(3.)
A o tom, kdo se ty pocity a názory, obavy a nedůvěra, které mj. Andrej Babiš velice dobře využil, vzaly, bych chtěl psát příště. Ale každopádně mi připadá jako nefunkční argument, že jeho předchůdci měli také svoje kauzy. Samozřejmě, že měli, a to je součást toho problému, ale samo o sobě to ještě nedává ANO ani špetku důvěryhodnosti navíc. A je spousta věcí, které jim tu důvěryhodnost ubírá. Ani já si nemyslím, že by Andrej Babiš překročil zákon, ale to neznamená, že jednal nemorálně. Využíval dotace pro malé a střední podnikatele, přestože je miliardář. To samo o sobě je pro mě nepřijatelné. Čtyři roky byl v evidentním střetu zájmu (a za ty čtyři roky se podle časopisu Forbes jeho majetek více než zdvojnásobil). Nahrávky o tom, jak tohoto střetu zájmů využíval, jsou dost problematické, ale nejde je přehlížet. Před volbami 2013 brojil proti registračním pokladnám a pak zavedl EET, což je prakitcky ještě o něco drsnější podoba toho samého. Vyjadřoval se v tom smyslu, že senát by se dal zrušit a počet poslanců snížit a že by šlo dát více pravomocí starostům na úkor zastupitelstev - což jsou všechno kroky, které by mohly ve svých důsledcích vést k tomu, že se naleptá systém dělby moci a začne se nahrazovat pyramidou moci.
Ale tohle berte jenom jako stručný popis toho, jak to vypadá z místa, kde stojím :)
přidáno 05.11.2017 - 18:30
komentářů5(2.)
Jsoucno: Upozorňuje na zrůdnost, vymývání mozků a tupost propagandy. Respektive to byl ten původní záměr, na této stránce ho zřejmě dosaženo nebylo. (Ne, SPD jsem vážně nevolil.)
přidáno 04.11.2017 - 14:16
komentářů19(17.)
wocell: Chtěl bych psát (a něco už napsáno mám) o tom, kde se jsou příčiny té nedůvěry a podpory extremismu, jak jsme se dostali tam, kde jsme, proč ty diskuse obecně vypadají tak, jak vypadají a také něco o té smysluplnosti obecného referenda. Upozorňuju, že v mnohém se mnou nejspíš nebudeš souhlasit, ale upřímně řečeno si argumentačně podloženého neosuhlasu cením docela vysoko.
přidáno 04.11.2017 - 13:19
komentářů19(15.)
wocell: Ve svých komentářích dost předjímáš má další témata :)
Bohužel se ukazuje i zde v komentářích, jak je ona tolik potřebná diskuse obtížná. Je totiž vedena do značné míry z pozice emocí a skálopevného přesvědčení o vlastní pravdě, stotožnění se s vlastním názorem, potřeby "vyhrát" debatu. Pak se velice snadno a rychle sklouzává do osobní roviny.
přidáno 03.11.2017 - 00:38
komentářů19(4.)
tlachapoud: To mě těší :)
Amadeo´´: Díky za zpěnou vazbu, jenom se obávám, že ta příští úvaha se ještě bude zabývat něčím trošku jiným.
wocell: Díky za komentář :) Inu, jestli volby skutečně dopadly dobře nebo špatně, se ukáže až časem. Každopádně mi to přijde jako dost nebezpečná situace - naprosto chápu ty deziluze a nedůvěru v tradiční politiku, ale to, že je něco jiné než ten současný stav, ještě přece neznamená, že je to i lepší. Současná podoba naší demokracie má spoustu vážných chyb, je plná neschopnosti, korupce a klientelismu, ale i tak je kupodivu asi tím nejlepším systémem, jaký jsme kdy měli (třeba taková 1. republika zdaleka nevypadala tak růžově, jak se nám dneska může zdát). To rozčarování je pochopitelné a je skutečně potřeba spoustu věcí změnit. Ale ono rozčarování by nám nemělo zakrýt kritické myšlení. Více k tomu řeknu v dalších textech.
přidáno 10.02.2017 - 15:09
komentářů9(8.)
moonell: To je zajímavý, jak to každýmu připomíná něco jinýho :D Tenhle komiks ale neznám, takže narozdíl od Charmse a Prčeta tam asi vážně žádný vliv nebude :)
přidáno 02.02.2017 - 22:21
komentářů9(6.)
ta_malá: Díky moc! :D Spojitost s Charmsem mě teda nenapadla, ale podprahově tam možná bude vliv, protože zrovna zkoušíme představení na motivy jeho povídek a taky ho teď vidím všude :D
přidáno 21.01.2017 - 00:16
komentářů9(4.)
casa.de.locos: No já zatím zůstávám věrný tentononcionalismu, ale možná, že je vážně na čase se posunout někam dál... :D
přidáno 20.01.2017 - 14:59
komentářů9(2.)
Nevím co to je metahemeralismus, ale chci to. Tohle je jeden z nejlepších textů, co jsem tady vůbec četl. Fakticky skvělý.
přidáno 14.01.2017 - 17:35
komentářů9(4.)
Idara: Díky :)
přidáno 14.01.2017 - 17:35
komentářů9(3.)
Singularis: Děkuju moc, zejména srování s Terrym mě naplňuje hříšnou pýchou :D
přidáno 25.12.2016 - 19:01
komentářů13(1.)
Je to trošku něco jako haiku, je to hodně něco jako zatraceně dobrá báseň.
přidáno 29.10.2016 - 19:04
dílo R
komentářů1(1.)
Docela by mě zajímalo, co se za tou básní skrývá. Vlastně to ale asi není tak důležitý. Důležitý je, že to je skvělý text, který je otevřen různým interpretacím a to mám rád. :)
přidáno 29.10.2016 - 13:23
komentářů13(9.)
shane: Možná se mi to úplně nepovedlo vyjádřit, ale o chudáka Šnytlíka tady vlastně vůbec nešlo. Díky za komentář a za zajímavý příběh :)
1|2|3|4|5|6
» narozeniny
Osamělý Filosof [18], sabina.rove [17], barcalili [17], Blunt [16], dickerdd [14], Pučik [12], hrochmut [11], JosefK [4]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

Wprices.com

Životní náklady - Všechny ceny na jednom místě

© 2007 - 2026 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming