přidáno 14.04.2010
hodnoceno 7
čteno 1170(18)
posláno 0
Dávno už nesním a nepláču
borel mám před vlastním prahem
pro cizí do ohně neskáču
sám svému srdci jsem vrahem

CHladný jsem a mne to hřeje
když trpím já trp i ty
dobře vím co se to děje
změnili jsme se v moskyty

Zuby zalité krví vybělí vademecum
žijeme v upíří zemi
ikdyž chlastáme pivo a rum
přidáno 26.04.2010 - 19:32
Někdy je pravda jen otázka pohledu a přesvědčení, že náš názor je ten správný. Tolik ke komentářům. Jen mně tady ještě chybí poukázání na překlep -i když- a -Chladný- , to abych si mohl nerušeně vychutnat tohle dílko.
A můj názor na dílko? -spontální reakce na nějaký prožitek autora, kdy už se nechce třískat pěstí do stolu, slzy už taky v těchto letech není zrovna zvykem pouštět z oka a vypsání z toho ... je to pravé, co autorovi pomůže. A nad některými komentáři.... se jen pousměje, s pomyšlením, co ty víš...... . A při tomto psaní se tak nějak nesnaží člověk literárně vyniknout a už vůbec ne překvapit dokonalostí díla. Je to jen nabídnuté spolusdílení pocitů.
Tolik můj názor a doufám, že jsem autora nějak nepoškodil.
přidáno 21.04.2010 - 05:01
Člověče, kašli na kudrlinky a vznosné rými. Obsah si žádá syrovost :0)
přidáno 18.04.2010 - 12:12
Verše mi přijdou hodně očekáváné nepláču-neskáču, vrahem-prahem, navíc druhá sloka ujíždí a třetí už je úplně mimo...

Ale obsah není špatný, jen trošku zapracovat na formě a vybírat méně očekávaná slova...
přidáno 14.04.2010 - 15:26
Chladná jsem a mě to hřeje, zabíjím v vlastní idee?
přidáno 14.04.2010 - 14:32
Pôsobí na mňa prvoplánovo a napísaná len tak narýchlo. Ale aby som len nekritizoval, tak určitým spôsobom súhlasím s ideou - ako pohľadom na spoločnosť, nie na jedinca. Hlavne "sám svému srdci jsem vrahem" je dosť pravdivé.
přidáno 14.04.2010 - 09:59
První dvě sloky jsou dobré - rýmy i rytmus sedí.
Avšak třetí je hodně nedobrá - nedodělaná.
přidáno 14.04.2010 - 06:46
moskyti, upíři všichni chlastají a nic z toho nemají.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tak nějak to je : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pro neznámou
Předchozí dílo autora : Konečná

» narozeniny
EmoticoneDonie [13], KOMFORNOT [11], ewon [11], Samael [10]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Liss Durman :
Eliss! nejhodnejsi clovek, kterej kdy chodil do nasi tridy! preju ti stesti liss. a ty ho tam uricte najdes! drzim ti palce, at ses co nejlepsi!! mej se krasne!..budes u nas chybet!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming