...
přidáno 14.02.2010
hodnoceno 2
čteno 1317(15)
posláno 0
AMORE

Věděl to. Neptal se. Navykl si nepokládat zbytečné otázky a nepídit se po skutečnosti. City a emoce soustavným mlčením umrtvoval a svou hrdost spolkl možná dál, než kam teď sunul rozkousané části italských těstovin s voňavou rajčatovou omáčkou. Když zavřel oči, pokoušel se ve své hlavě stvořit pochybný tvar idyly, který ovšem s prvním pootevřením víček mizel jako mlha nad ránem. Olízl si prst smočený v porcelánovém talíři a pohlédl z okna na štít střechy protějšího domu.

Nevěděla to. Neptal se. Dávno už ho nemilovala. S prvními neshodami si uvědomila, jak prázdný je ve skutečnosti jejich vztah. Vášeň a nespoutanost, pro kterou spolu žili, byly prázdné pojmy z pomačkaných fotografií na oprýskané zdi. V zamčené skříni v ložnici, jen štos zbledlých milostných dopisů jedné děravé lásky. Pod postelí dva zaprášené cestovní kufry a spoustu bolesti ve čtyřech tísnivých pokojích s otevřeným výhledem do ničeho. Protřela si obličej a zhasla plamen nad hnědým hrncem. S kouřícím talířem italských těstovin zasedla ke stolu. Nedíval se na ní…
přidáno 15.05.2010 - 17:39
zajímavé
přidáno 14.02.2010 - 18:56
zajímavé smutné,,,ale cit jenž je tím prosycený je naprosto zřejmý a neklamný,,pesimistické ale dobře vystihující,,,

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Amore : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Underground

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :
Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku