Slavná zpěvačka si najme začínající soukromé očko Radka Svobodých, aby jí našel psa…
přidáno 10.09.2009
hodnoceno 1
čteno 3089(7)
posláno 0
Onehdy, zrovna když Radek začal být soukromé očko, zavolala jedna paní.
„Háló, je u telefonu pan Radek Svobodný?“,řekla ta paní.
„Podle toho kdo volá?!“,odpověděl Radek.
„Ó, moc se omlouvám, jsem paní Nováková, Simona Nováková“,řekla. „Simona Nováková, ta slavná zpěvačka, co má tak krásného psa?“ptal se.
„Ano ta“,odpověděla.
„A co ode mě potřebujete?“,ptal se detektiv Radek.
„Přjeďte za mnou“,odpověděla a tak skončil rozhovor.
Asi o pět minut už Radek nastartoval auto a jel do rezidence. Cesta tam mu trvala půl hodiny. Když přijel, zaparkoval a zazvonil na zvonek. Dveře mu otevřel sluha.
„Dobrý den, vy jste určitě Radek Svobodný, že ano?“, ptal se sluha. „Ano to jsem“,odpověděl.
„Madame Nováková vás očekává v salonku číslo pět“řekl sluha
„Prosím vás, kolik těch salonků zde má?“,ptal se Radek.
„Pane, v této rezidenci jich je šedesátjedna a celkem ve všech rezidencích jich má dvěstěpadesátdva!“,odpověděl jakoby nic.
Dále už nikdo nic neřekl. Když přišli do salonku číslo pět tak už je Madame Nováková čekala.
Děkuju vám Martine“,řekla a sluha odkráčel pryč.
„Takže přejdeme rovnou k věci. Chci od vás, abyste mi našel psa, zaplatím deset tisíc teď a až mi přinesete psa tak znovu deset tisíc“,řekla Madame svou nabídku.
„Dobrá, beru to“souhlasil Radek.
„Tady máte deset tisíc“,řekla a podala mu dvě pětitisícovky.
„No a už jďete, musím nakrmit svého psa“,řekla slavná zpěvačka.
„Já myslel, že pes se vám ztratil“,odpověděl Radek udiveně.
„Já řekla psa? Chtěla jsem říct kočku. Víte co? Jděte!“,řekla a vyhodila ho ze salonku. Když nastartoval auto, rozjel se k doktorovi.
„Dobrý den, pane doktore“,řekl, když přišel do ordinace svého doktora.
„Dobrý den, co byste rád pane Svobodný?“,ptal se doktor.
„No víte pane doktore, potřeboval bych se podívat do složky vaší pacientky Simony Novákové“,řekl a podal mu tisícovku.
Doktor tiše přikívl a podal mu z kartotéky jednu složku. Radek se podíval a hned věděl to co potřeboval. Složku vrátil doktorovi a odjel do psího útulku Hedva.
„Dobrý den pane, chcete si koupit psa?“ptala se žena.
„Ne děkuji, ale zajímá mě, jestli si od vás psa koupila paní Simona Nováková“,ptal se a jako doktorovi, tak i jí podal tisícovku.
„Ale jistě, proč se ptáte?“,ptala se.
„Jen tak“,řekl a rozloučil se. Než odešel, vzal si zákaznický prospekt. Vyrazil do rezidence Madame Novákové.
Jako minule byla Simona Nováková v salonku číslo pět.
„Dobré zprávy?“ptala se. „No nejdřív jsem se stavil u vašeho doktora. Ten mi řekl ne dobrovolně, že máte na kočičí chlupy alergii, takže z toho plyne, že nemůžete mít kočku! Potom jsem jel do útulku Hedva, odkud máte svého psa, ale ještě jsem zjistil, a to je důležitější, že pokud vám pes zemřel nebo zmizel, dostanete jiného! Vy jste prostě nechtěla kupovat nového psa, no a tak jste hrála tuhle habaďúru“,řekl.
„A co uděláte? Že mi nevezmete mého psa!“,prosila.
„Ano to udělám.“odpověděl. Potom zavolal do Hedvy a vše řekl. Lidi z útulku hned přijeli a vzali psa zamčeného v sálonku číslo 1. Potom přijel Radek domů. U vchodu byl přivázán pes a u něj byl dopis:
Děkujeme, a zde jako dárek, pes, pokud ho nechcete, odveďte ho prosím zpátky do sídla firmy.
přidáno 12.09.2009 - 15:23
Tak nevím. Jmenuje se ten detektiv Svoboda nebo Svobodný? (Podívej se do anotace!)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Případ ztraceného psa : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tajemství starého městečka: Kapitola první: Nález
Předchozí dílo autora : Tajuplná jeskyně

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku