Tohle je něco co mě napadlo během jednoho jejího pohledu na mě...
přidáno 05.09.2009
hodnoceno 10
čteno 1102(23)
posláno 0
My enemy was sorrow and death,
But my weapons pain and wrath,
She pulled a finger trough my head,
And said this is the end...
přidáno 15.09.2011 - 14:10
Mě se to líbí, krátké, jednoduché a dovedu si ten pocit představit.
Já nevidím důvod, proč nezkusit psát i anglicky. Čeština je samozřejmě čeština, ale ani jiné jazyky bych v psaní nezavrhovala. Je to skvělý způsob, jak si procvičit angličtinu a rozšířit si slovní zásobu. :-)
přidáno 07.09.2009 - 15:41
tak dej odkaz na ty anglicky stranky
přidáno 06.09.2009 - 22:56
to byl spíš pokus, mám pár textů, ale na anglických stránkách chtěl jsme zkusit jak část textu vezme česko a musim říct ste neskuteční kritici:D
přidáno 06.09.2009 - 09:47
presne tak... nic nezkousej a napal to do nas... anglictinu umim ocenit, sam mam par basni v tomto jazyce... pak se nahraj jak to zpivas a hrajes na kytaru a dej to sem taky... kdyz umis dobre anglicky tak toho vice vyuzij... pohraj si s tim textem, nebo mu dej smysluplnejsi vyznam :)
přidáno 05.09.2009 - 20:10
Nahoď tedy celý text....těžko posuzovat podle čtyř řádků...
přidáno 05.09.2009 - 19:33
K tý angličtině, většnu života jsme žil v americe, takže nemám v češtině takovou slovní zásobu i když preferuju češtinu k mluvení radši píšu anglicky a bude to hlavně tím že hraju na kytaru takže neskládám verše ale text tohle celé je daleko delší spíš jsme chtěl vyzkoušet jak se bude líbit část textu...
přidáno 05.09.2009 - 18:10
Nezbývá mi než souhlasit s Tomem, řekl to úplně přesně. Jen dodám, že pod blýskavým (anglickým) povrchem jsem nenašla nic, co by mě zaujalo. Snad příště.
přidáno 05.09.2009 - 17:14
jen slova, ktera jsou stale stejna. navic je to strasne jednoduche, ale neni to ta jednoduchost, ve ktere je sila. prvni dva verse zni dobre, ale to je tak vsecko... u zneni radna basen nemuze zustat.. treti a ctvrty rym je bida.. doporucuju psat radsi cesky a vice prociteneji, nez abys pouzil sama cool anglicka slova... vyzniva to jako strasny kyc... ale rytmus tam mas, takze verim, ze to bude lepsi :)
přidáno 05.09.2009 - 16:09
já raději češtinu, takže bez hodnocení...
přidáno 05.09.2009 - 16:06
through my head.
klasicka

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Defeat (Porážka) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Rain (Déšť)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku