opět pocit na ten náš setsakramentskej druh!!
přidáno 23.08.2009
hodnoceno 4
čteno 1484(9)
posláno 0
jak dlouho člověče kráčíš abys posuzoval?
jak dlouho jsi tu abys pochyboval?
jak velký jsi aby jsi přehlížel?
nejsi ani zrnkem písku...

kolikrát jsi ruku pomocnou podal?
kolikrát myšlenkou jsi lidstvu směr ukázal?
kolikrát láskou místo ohněm, jsi teplo lidem věnoval?
raději svět zvol, tam snad nebudeš tak nabubřelý!

přidáno 25.08.2009 - 12:46
Lukio: Jasně to je pravda, nic není černobílé, ale zase nikdy není nic tak barevné...

Valemart: Jen mě ještě napadlo, můj děda (75 let) každý den chodí pěšky na zahradu (3km), pracuje tam do večera a někdy i tvrdě a pak se sebere a jde domů, má tam svůj klid, svoji pohodu a nevidím důvod, proč by se měl starat o zbytek světa a o ostatní lidi a přitom to je poctivý a pracovitý člověk.

Co tím chci říct je, že si nemyslím, že lidé jsou setsakranetský druh a že nemusí být takový, jak píšeš ty, aby byli "lepší".
přidáno 25.08.2009 - 01:49
Pjpajkis: jak jsi psal o tom zvířeti - nedávno jsem říkal někomu úplně to samé...nemuset nic řešit a jen poslouchat své instinkty...na druhou stranu, nic není černobílé...
přidáno 24.08.2009 - 00:01
A proč pomáhat lidem, který mi v životě nezkříží cestu, proč vnucovat lidem svůj směr, když už svůj mají, proč pomáhat lidem, kteří měli stejnou šanci být úspěšný jako ostatní? Myšlenku to má a rozhodně pěknou, ale bohužel je to psané rúžovým perem, každý je jiný, někdo pomáhá ostatním, někdo na to nemá i kdyby se snažil sebevíc (je to jako když chceš někomu s něčím pomoct a místo toho, abys pomáhal tak naopak překážíš a nevíš jak jinak bys pomohl) a nemyslím si, že by lidé, kteří nemají rysy jako pár jedinců by byli nabubřelý, hold dělají a jsou dělaní pro jiné věci... Kdybych si měl zvolit, jestli být člověk a nebo zvíře, pak bych byl raději zvíře, nic nemusí řešit a na všechno má instinkt, jenže jak píše lukio, nemáme šanci na výběr, jsme takoví jaký jsme, někteří dobří, jiní nabubřelý, můžeme psát básně o tom jaký bychom mohli být, ale ve skutečnosti tím nikdy nic nezměníme (samozřejmě tím nechci říct, že je pak o tom zbytečné psát)

Ps: omlouvám se, asi jsem se rozvášnil:-)
přidáno 23.08.2009 - 22:16
co je to svět? jaký svět zvolit? a máme vůbec na výběr? ne, často ne...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
vzkaz... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : večer s Tebou....
Předchozí dílo autora : tisíckrát…

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Umouněnka :
Slečna s šikovnou prací s jazykem a organizátorskými schopnostmi. Pořádá své literární večery a ráda se účastní literárních čtení. Naživo velmi příjemná osoba.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku