Zdá se, že blázni mají obyčejně mnohem větší odhodlání než ti "zdraví"... občas bych nás "zdravé" přejmenovala na blázny, a blázny na zdravé...
přidáno 22.01.2009
hodnoceno 8
čteno 2440(35)
posláno 0
Je noc...
Tichou, prázdnou, jen málo osvětlenou ulicí, nese se tiché ....Plesk....................Plesk.....
To jeden blázen v nemocničních bačkorách, skáče do výšky, téměř nadlidské......Plesk..... Rozplácne se o suchou silnici a prudce oddychuje.. Však znovu vstává, znovu se šplhá na bohatě zdobenou kašnu, natáhne ruce k obloze, a skáče... Odrazí se od kamenné obruby, ruce pevně nad hlavou, jako by chtěl vyskočit co nejvýš, a ve svém nedlouhém letu, upírá prosebný pohled na nebe.
...Plesk...Spadne na břicho, ale jeho síla vůle ho zase staví na nohy.
Teď! Teď se mu něco zalesklo na konečcích prstů! Muselo to být ono ! Už to skoro dokázal! Sice to uviděl jen koutkem oka, ale třpytivý jemný-... Přece se to nedá jen tak splést byť s malým kouskem skla ze silnice...Nebo ano ?
Nocí, ulicí tmavou, nese se tiché ....Plesk...............Plesk......
"Trpělivost hochu ! Ty jednou na tu hvězdu dosáhneš !" Ujišťuje se, a skáče....
přidáno 26.10.2012 - 12:57
Nutí to k zamyšlení, že..
přidáno 13.04.2009 - 15:11
Jsem STRAAŠNĚ ráda že se ti to tak líbí :) :-*
přidáno 13.04.2009 - 15:07
to je skvělý :) bezvadný, nekonkurenční. :)
přidáno 25.01.2009 - 21:28
Tam máš ale jen jeden pokus.... A taky bych chtěla :(
přidáno 25.01.2009 - 21:16
hezky napsáno.. taky skáču ale z mrakodrapu:)
přidáno 23.01.2009 - 07:37
těžko lze někdy oddělit blázny od "normálních", v každém z nás je kousek bláznovství ...
přidáno 22.01.2009 - 19:44
Děkuji ti že jsi svůj názor sem směl dát, však nad mým dílkem musí se chvíli stát...
Že píšu jinak občas je mi líto, však všechno nadání mé, je zde použito...
přidáno 22.01.2009 - 19:35
já to nevzal skokem ale letem, zajímavě si píšeš s tímto světem ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jen blázen dosáhne na hvězdu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ? ěnecárbO
Předchozí dílo autora : Dott - Pssssst !!!

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
moonell, Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
journeyman řekl o Severka :
Severku sice neznám osobně, viděl jsem ji na přibližně přesně jediné fotce (s prostějankem). Jedinej kontak, co spolu máme, je ten, že ji čtu. A stojí to sakra za to. Nejkvalitnější široko daleko. (Ano, toto je reklama!)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku