http://www.youtube.com/watch?v=yoAPw-eJuYo&feature=related
přidáno 27.12.2008
hodnoceno 6
čteno 1137(24)
posláno 0
Tančila a hvězdy opatrně padaly kolem ní… hrála si a já se neodvažovala dýchat, abych jí nezastrašila. Bylo tak těžké znovu jí najít.
Točila se dokolečka a chytala rukama vločky sněhu a obdivovala jejich dokonalost, dokud se jí nerozplynuly v jejích dlaních. A její smích a zářící oči, které patřily tomu dítěti, které jsem kdysi znala.
Bylo šťastné – já byla šťastná. Byla sem malá a neměla jiné starosti, než běhat za vločkami a věznit je a žasnout nad jejich krásou, jedinečností. Věřila jsem, když si jí chytnu, stejná se v nebi narodí a pak jednou bude padat na zem a chytne si jí někdo další a udělá mu stejnou radost jako mně…
Sny a bláznění z maličkostí… jak jen miluju tu malou holku uvnitř mě, jak moc mě těší chovat se podle ní a zapomenout na svět. Užívat si každičké chvíle, jako jedné nezapomenutelné vločky, která i když roztaje, přinese kapičku pravého štěstí.

Už se netočí a nesměje se. Spokojeně stojí na místě osvětleném lampou a nechává vločky pokojně padat do jejích vlasů. Věří, že v noci jí pošlou ty krásný sny, v kterých se ztratí
přidáno 29.12.2008 - 01:25
oprav si: Spokojeně stojí na místě OSVĚTLENÉM lampou...:o)
přidáno 29.12.2008 - 01:24
I mě vždycky vločky fascinovali, přesně tak jak to tady popisuješ...
Jen už si vždycky envzpomenu, jaké to je, radovt se i z takovéch maličkostí. A pritom je to tak krááásné....
přidáno 29.12.2008 - 00:15
Je to krásně křehké a pomíjivé...asi jako sněhové vločky :-)
přidáno 28.12.2008 - 18:36
je hezké snít ....
přidáno 28.12.2008 - 10:58
asi to znám:)..."you could be happy..nananááá"...:)
přidáno 27.12.2008 - 23:21
moc krásné :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tančila a hvězdy opatrně padaly kolem ní : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Usměj se, lásko
Předchozí dílo autora : myslím, že vím?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku