Berte to třeba jako sloupek jedné schizofrenní dušičky...
přidáno 14.10.2008
hodnoceno 13
čteno 1963(43)
posláno 0
Asi to někdy zažila každá z nás. Bavíte se s klukem (nemusí to být partner, prostě zástupce opačného pohlaví), všechno probíhá bezproblémově… A on se vás najednou zeptá na něco, z čeho zrozpačitíte. Nebo zrudnete (to je můj případ), nebo dostanete menší nervový záchvat (i to byl můj případ). Je to otázka, na kterou odpovídat nechcete nebo neumíte…
Protože jsem expert na trapné situace, z vlastní zkušenosti jsem si sepsala pár dotazů, které mě vždycky přivedou do varu. Nebo způsobí to, že mám chuť tazatele nakopnout.

/Čtěte obezřetně, následující text je napsán pod vlivem velmi nepříjemných vzpomínek…/

1)„Kolik vážíš?“
Co k tomu říct? Určitě se najdou holky, které s touto otázkou problém nemají (kdybych vážila padesát kilo, taky s úsměvem odpovím). Bohužel mezi ně nepatřím. Je to tak důležité, vědět tuhle informaci? Ani moji rodiče nevědí, kolik vážím, jediný člověk, který to ví přesně, je můj doktor. A to mi naprosto vyhovuje.
Horší než tahle otázka je ale reakce na to, že tázaná neodpoví. Je několik možností:
a)Kluk začne hádat. (Když hádá míň, je to projev toho, že vás vidí hubenější, nebo chce jen uklidnit vzedmuté emoce?) Nejvíc mi v paměti utkvěla poznámka: „O trochu víc, než pytel cementu, ne?“
b)Dál se po tom nepídí. (S žádným takovým jsem se ještě nesetkala.)
c)Začne ho zajímat, proč neodpovídáte. Dobere se obvykle k tomu, že máte komplex ze svojí postavy a protože on je vlastně tak trochu psycholog, rozebere váš problém od útlého dětství, kdy na vás děti pokřikovaly „čau brontosaure“ až k dospívání, kdy vám kluk řekl, že „máš sice dobrý prsa, ale ty pneumatiky bys mohla zhubnout“. Prostě vás přivede do deprese, i když to neměl v úmyslu.

2)"Jsi panna?“
K tomu není co dodat, pokud s ním bude dotyčná chtít spát, řekne mu to sama, no ne? Do té doby mi to přijde jako zbytečně položená otázka… Obzvlášť, když se ptá někdo, komu do toho absolutně nic není. A když se takhle zeptá kluk v počátku známosti (v mém případě to kdysi bylo na prvním rande), docela mě to odradí.

3)„Ty jsi blinkala?“
Nevím, jak pro ostatní, ale pro mě není nic trapnějšího, než když se mi po alkoholu udělá špatně a… No jo, však víte. A po položení této otázky mám chuť vrhnout ještě jednou – na něj. Pokud se to už nestalo předtím. (To by ale byla položena jinak – Ty jsi blinkala… na mě?!)

4)„Jak to máš ráda?“
Akceptuje se odpověď „Já to nemám ráda.“? Ne? Škoda. Protože nepatřím mezi ty, kteří se o sexu otevřeně baví (asi to bude výchovou, u nás doma se slovo sex ani nevyslovovalo nahlas), nevím, co na tohle říct. Tak si to tazatel bude muset zjistit sám.

5)„Podvedls někdy svojí holku?“
Tuhle otázku jsem sem zařadila, přestože jí pokládá ona jemu. Považuju ji totiž za jednu z nejpitomějších, na které se můžeme my holky zeptat. Protože pokud odpověď zní „ano“, vlastně ji nechceme slyšet. A pokud on odpoví kladně, začneme o něm pochybovat. (I když já jsem asi nepoučitelná a stejně se vždycky zeptám. Naposled jsem se dozvěděla, že ano, ale že to bylo „protože ona pro mě nic neznamenala, tak jsem jí klidně podvedl, tobě bych to nikdy neudělal“. Což je sice krásně řečeno, ale v praxi…)

Závěrem bych chtěla říct, že tenhle text byl psaný pouze jako odreagování se ze vzpomínek. Při jeho psaní nebylo nikomu ublíženo (pouze ve vlastní fantazii).
Psychický stav autorky se pomalu vrací do normálu…
přidáno 15.06.2012 - 19:08
souhlasím se vším co si napsala...:)
"ty si blinkala...na mě?!" :D to mě dostalo.
přidáno 03.08.2011 - 16:15
"Ty jsi blinkala?"
Ano, na vaši zeď, dědečku.
To byl taky dobrý trapasn =)
přidáno 29.10.2008 - 16:56
jooo trapasy,s tím mám taky poměrně dost zkušeností...je holt vidět,že v tom nikdo není sám:))
přidáno 15.10.2008 - 21:23
Zařadil bych ještě jednu obojetnou (jakože ze strany jeho i jí) otázečku ,..

Miluješ mě?
- mě přijde tahle otázka hnusná, plná pochybností, nezdravého (ne)sebevědomí nebo dokonce výčitek svědomí,..
přidáno 14.10.2008 - 21:43
Dííííky, zkušenosti jsou zkušenosti...:o))
přidáno 14.10.2008 - 21:17
Tak to jsou přesně ty otázky...to je přesně ono! Jako u jednoho z mála děl mě oslovily i komentáře. Naprosto souhlasim s derrry, to je ještě horší, než všech těch 5 otázek dohromady... Odpovídat protiotázkou, no to taky praktikuju dost často, i když se svejma 46kilama si spíš přidávám, aby si nemysleli, že jsem anorektička...
Fakt jsi to vystihla dobře...
přidáno 14.10.2008 - 19:11
Díky za návod, určitě příště použiju.;o)
přidáno 14.10.2008 - 19:01
Ano na takové otázky je nejlépe odpovědět otázkou či vtipnou odpovědí.
Kolik vážíš ? A kolik bys chtěl abych vážila?
Jsi panna? Ne, jsem kozoroh.
Ty jsi blinkala? Ne, pouze dekonzumovala.
........................atd
přidáno 14.10.2008 - 17:03
Třeba bude někdy pokračování... Tohle by tam určitě patřilo.:o) Která z nás už někdy neslyšela - "Nemohli bychom zůstat kamarádi?"
přidáno 14.10.2008 - 16:48
No téda. Já myslím, žes to vystihla perfektně. Nicméně něco tam chybí...odpověď mám tě rád. Jako kamarádku. Vím, že to není otázka, ale taky je to na provaz :-)))) Jinak přeju pohodu psychickou i fyzickou.
přidáno 14.10.2008 - 16:41
V tom případě mi byla položena ta lepší verze otázky.:-D
přidáno 14.10.2008 - 16:22
Chehé, ... "Ty jsi blinkala?"
U nás by se řeklo "Poblula nám celou chodbu i s šatníkem." (taky zkušenost)
přidáno 14.10.2008 - 16:13
Jo, to jsou věty, které neslyší ráda žádná holka ať už je jakkoliv tlustá, štíhlá, panna nebo ne... Na otázku jak to máš ráda bych asi vážně taky odpověděla, proč to nezjistíš dám? Teda pokud bych o něj stála:-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Z ženského hlediska... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ve frontě na úsměvy
Předchozí dílo autora : Mámě

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
NoWiš
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
veronika řekla o Adrianne Nesser :
anett.. neskutecne si vazim ty duvery, co ke mne mas..ses hezka,chytra,uprimna holka..co ma svy pravy nazory a skvelou poezii plnou lasky, porozumeni, zivota..delas to dobre..bud ty..protoze takhle ses nejlepsi.. sem rada, ze te znam..**
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku