přidáno 26.04.2024
hodnoceno 10
čteno 137(12)
posláno 0


Po roce
ovoce
od
      pa
          dá
              vá

ze stromu snažení

předlouhá doba zrání
kvasí
očekávání
pomsty

život
postavil se na hlavu
a čeká někde za rohem

už nás nech
pokorně prosím
ale k tvým nohám
už nikdy
nepokleknu
přidáno 16.05.2024 - 19:54
Mlčeti Zlato: Bohužel. Spíš to vypadá na přesný opak aktuálně.
přidáno 30.04.2024 - 09:38
Nechá? Asi ne, leda by pomsta byla zapomenuta.
přidáno 30.04.2024 - 00:51
Leslie: Parádní díky!
přidáno 29.04.2024 - 22:48
gajda: Hezká a smutná reakce zároveň. Byť ta aktuálnost u mě nebývá náhodná ;)
přidáno 29.04.2024 - 22:46
Trochublázen: Psavec: Děkuji. Na přání ještě přibyl přednes. ;)
přidáno 29.04.2024 - 22:29
Sasanka: Budiž ti přáno, máš ho tam :D
přidáno 28.04.2024 - 23:13
" Přednes! Přednes! " :)
přidáno 26.04.2024 - 23:37
Dobrá, líbí se mi.
přidáno 26.04.2024 - 21:17
Letošní úroda nebude. Všechno zabil mráz. Mráz, který nehledí na důsledky, mráz, který jen fičí dopředu a zpět se neohlíží. Ovoce nebude. Leda to cizí, to z dalekých zahrad. To které líp chutná, protože se vyhřívá v teple usměvavého Slunce za sedmero horami a sedmero řekami, kam létají ptáci severu na dovolenou. Někdy jsou tvé verše aktuálnější než zamýšlíš.
přidáno 26.04.2024 - 19:03
Velice zajímavá! Už jen ta hříčka zraní/zrání. Snad přijdou chutnější plody života

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sklizeň : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : #Bez_trestu
Předchozí dílo autora : Svítání

» narozeniny
EmoticoneDonie [13], KOMFORNOT [11], ewon [11], Samael [10]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming