jeden den stal se věčností
přidáno 10.04.2024
hodnoceno 14
čteno 97(14)
posláno 0
...

tak ty jsi ta duše?

no, lidé mě tak říkají...

proč to říkají?

protože lidi potřebují vše pojmenovat

takže nejsi duše?

... ano i ne

nechápu

je třeba to chápat?

...no, asi ano, je dobré vědět že jsi

a kdybych nebyla, zhroutí se ti život?

..tak nevím, ale asi mě to nahlodá víru

tak víra často je berlička

takže víra není dobrá, TO JE BLBOST

proč by to byla blbost?

protože duše je nesmrtelnost a jistota

tak to jsi mě pobavila. Jistota je, že není žádná jistota
tvoříš tady a teď...teď .....pořád je to teď
když ti řeknu že jsi čisté bytí a ty sám Božství ?

jak, jako?

jednoduše, jsi to všechno, hlavně jsi tvůrce, každá tvá buňka je božství
Vy lidé sledujete vesmír, ale ten je ve vás, každý den vznikají nové galaxie, nové hvězdy a planety, vaše tělo je dokonalé, pokud pochopíte jak opravdu funguje. Ale vy řešíte raději jestli je země placka nebo koule...i kdyby byla brambora, vše je tak jak mělo být

říkáš že jsem tvůrce, z jaké roviny?

z té, v které to připustíš a pak se to otevře. Ale pokud chceš věřit v duši, budeš ji mít, ale je jedno pak jak ji nazveš. Prostě ji stvoříš.
Pokud chceš být jak hamburger s vrstvami co to zaplácneš, aby jsi měl jako to menu pospolu, pak to tak bude. Ty tvoříš realitu, jakou ji uděláš a čemu dáš pozornost, to pak žiješ. Války nebo mír. Člověk dává duši větší význam, než svému božství, své moci. Když budeš chtít, nemusíš umírat a když budeš chtít jít jinam mimo prostor a čas, stvoříš si to.

ale jak ? to je fakt schíza už, mám si hrát na Boha?


proč hrát, ty už jim na určité úrovni jsi, každá tvá buňka v těle to ví, jen ty neposloucháš, přebereš cizí pravdy a světonázory za své vlastní ale zapomeneš že už je netvoříš, ale jen kopíruješ staré dogma.
Smrt, utrpení, bolest vás ovládá všude, protože se necháte manipulovat jinými, co nejsou až tak lidmi. Odevzdáváte svou moc druhým a pak jste bezmocní- nemocní, zdá se že svět je místo kde je peklo. Ano, pokud si ho vytvoříte, peklem bude ve vaší realitě....protože většina lidí žije ve strachu, panice a obavách z budoucnosti, stvoříte to co máte právě teď a tady, ale od okamžiku může být vše jinak změnou vás samotných v sobě. Jenže vy vidíte vše očima jiných. Máte své oči a své schopnosti a to každý, ale jste vlastně slepí.

a ty jsi potkala Boha?¨¨

ano, jistě že ...


jak vypadá?

no přece jako ty







:::
přidáno 12.04.2024 - 16:58
denisa: na to si musí člověk bohužel zvyknout, že lidi jsou prostě už takoví..
přidáno 12.04.2024 - 13:40
Morfeus: tady je jasně vidět že lidi zajímají spíše opravy komentů než texty autora:D taky fajn, lidi často a rádi poukazují na chyby ostatních, zvláště ti zaujatí sebou a egem.) vyprdni se na reakce, budou se na ně chytat, čekají na to jak na orgasmus ,)
přidáno 11.04.2024 - 23:18
Neu: Hanulka:
díky, ale vím, jak se to píše. Přehlédl jsem. Jen se mi to auto opravilo chytrým telefonem a místním bizarním systémem :) Nicméně, Ha ha nulčino popichování druhých je stále dokola velice dětinské, ač sama má všude chyb, jak nasráno :) Toto dílo by zasloužilo spíše pozornost kvůli obsahu, než se točit na chyby v komentářích, nemyslíte, co? ...
přidáno 11.04.2024 - 22:11
Vše co je uvnitř žije prožíváním vnějšku. Okolní svět vzniká z vnitřku, z představ o okolí. Mysl je promítačka děje na plátně života.
přidáno 11.04.2024 - 14:43
Neu : ano správně si to napsal ! Děkuji.
přidáno 11.04.2024 - 14:38
Morfeus: slovo "bizardní" neexistuje. Píše se bizarní. Bude se ti určitě jednou hodit ;-)
přidáno 11.04.2024 - 13:07
Homér: osm ponožek a jedna košile :D
přidáno 11.04.2024 - 10:05
Morfeus: jo ukamenovalo :D kdo bez viny hoď kamenem, a sprška dobráků by ho zvedla ve vteřině .)
přidáno 11.04.2024 - 08:51
zaseja: To je vlastně citát, ten tvůj komentář. Souhlasím, díky tobě se můžu cítit jako Bůh. Wow, to je boží pocit, yes, jsem nahoře.
přidáno 11.04.2024 - 00:11
mluvit s Bohem je jen jiný způsob mluvení se sebou
přidáno 10.04.2024 - 23:50
Myslíš tím sami sobě Bohem nebo, že v každém z nás je kousek Boha. Tohle je spíš o tvorbě vlastní reality a být sám sebou.
přidáno 10.04.2024 - 22:58
Je to trošku bizardní - mnoho pobožných by tě ukamenovalo...hrát si na Ježíše a takto o tom psát :) kde je ten vousatý stařec na obláčku, co všechno vidí? Navíc personifikace byla vždy účinná, takto to moc lidí nepochopí...přesto, že to je napsáno celkem jednoduše. Já osobně bych šel ještě do hloubky ;) jinak máš bludišťáka...
přidáno 10.04.2024 - 19:33
denisa : proto miluji jaro, znovuzrození, rozkvétání stromů, příroda se probouzí. Nádherné scenérie ! Jinak ti díky.
přidáno 10.04.2024 - 19:29
denisa : Boha nikdy nikdo neviděl. Bible také tvrdí, že Bůh je duch. Já viděla v mlze ranní na Hamilton Island. Zachránil mne před rejnokem. V přírodě se domnívám prostě existuje ...Krása přírody nás může přivést k úvaze o vyšší moci. Já nacházím v přírodě vnitřní klid a spojení s něčím větším.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
podivný rozhovor : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : vím že tam venku je hluk
Předchozí dílo autora : nic není nutné pokud nenaletíme

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku