bez komentáře
přidáno 28.01.2024
hodnoceno 4
čteno 83(9)
posláno 0
-



jeden příběh z mnoha...



Toho dne na kliniku přijelo alespoň sto žen z mé oblasti.
Slibovali nám medicínu. Na kliniku nás přivezl kamion
všechny jsme přijely nevinné a šťastné. Pak jsme slyšely výkřiky...
začala jsem utíkat, narazila jsem jen na zamčené dveře.
Nebylo kam uniknout. Byla jsem ve třetím měsíci těhotenství
a zdravotníci to moc dobře věděli. Přesto pokračovali....
později když jsem se probudila, byla jsem proti své vůli sterilizována.
Je to jeden z mnoha příběhů co se dějí.


Jde o nucený potrat, ženy pak umístí na pokoj, kde v míse nebo kýblu
je jejich potracený plod.


...některé matky pláčou, je to hrozné a jste bezmocní, ani nejhorší sen se nevyrovná tomu co cítíte , co vidíte...co se tady děje.
Některé matky křičí, nikdo je neposlouchá... bezmoc, strašná bezmoc.
Mají nesnesitelné bolesti... pak přišla řada na mě. Uvědomila jsem si, že jsme tady jen prasata na jatkách, najednou není nic ze slov svoboda, empatie...
Chcete jedno - aby to skončilo!

Když mě odváželi špinavou částí něčeho jako klinika, válela se na zemi mladá dívka v nesnesitelných bolestech, nikdo ji nepomohl. Pochopila jsem že tohle není zlej sen ale opravdová drsná realita. Nic mezi tím....tady se čas zastavil v nekonečné bolesti, strachu a ...
Když mě odváželi, slyšela jsem každý skřípot, zvuk a i dech dvou lidí co mě vezli na vozíku, smrdělo to tady, bylo mi na zvracení, asi jsem i zvracela. Kdosi mě hrubě bouchl do břicha ...ale já byla najednou otupělá, prázdná. Byl to pro mě konec světa ...a já to vítala.

Když bylo po "operaci" , sestra mi ukázala část zakrváceného mého dítěte... pak už byla jen tma.


...JEN NÁSTIN Z UTRPENÍ ŽEN, MATEK ...děje se to, nucené potraty, eliminace narozených holčiček..


kdysi jsem si říkala jak mohou lidé věřit v Boha když dopouští tolik zvěrstev...
Pak jsem dospěla do stádia že neexistuje, je jen výtvor církve k ovládání a strachu
--- dnes věřím v jedno, asi jsme v pekle


ten závěr jde ale změnit pokud budou ještě stále na světě LIDSKÉ BYTOSTI, OVŠEM OTÁZKA JE KOLIK JICH ZŮSTÁVÁ JEŠTĚ?

V NÁS CO MÁME SRDCE JE TA SÍLA TO CELÉ ZASTAVIT. a NEJEN TOHLE


TENTO A MNOHO AUTENTICKÝCH PŘÍBĚHŮ, NEJSOU PRO VYVOLÁNÍ STRACHU A POD.

JEN NESMÍME BÝT LHOSTEJNÍ ,už tím že to víme a nezavíráme oči před pravdou MŮŽEME NĚCO ZMĚNIT OD SEBE VEN ...TŘEBA JEN MALOU VĚC KTERÁ JEDNOU SE SPOJÍ V JEDNOTU KTERÁ JE PRÁVĚ TA SÍLA TO ZASTAVIT. JEDNA KAPKA KE KAPCE A MÁTE MOŘE.


Jistě některým nemusím říkat o kterou zem se jedná, to jen vsuvka.

-



...
přidáno 29.01.2024 - 09:46
denisa: parazit je implementované zlo a technologie, nic víc :) naše sféra je dost regenerativní, zvládne dost krom radiace :)
přidáno 29.01.2024 - 09:31
Morfeus: ano je to jeden z dokumentů co smazali , tento mažou často, je to jen nástin co se vše děje a lidé to ani netuší. Vše se dá sdílet mnoha způsoby aby tohle nezapadlo. Jako lidstvo jsme asi nějakej sebedestruktivní druh není to proti přírodě? ...chtěla příroda takového parazita? .) myslím si že kdysi se něco opravdu muselo stát , kdo ví. Další věc , kolik svět dostal šancí se vyléčit a kolik jsme zničili?
přidáno 28.01.2024 - 22:45
To jsem viděl v nějakým dokumentu, ne? :(
přidáno 28.01.2024 - 16:29
Mrazivé čtení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
jeden z mnoha příběhů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : RESTART
Předchozí dílo autora : trosečníci souvěčníci

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Reiko [13], lk.firefox [12], Crystal [9], zlatesvetlo [7], Maureen [7], ZaZu [1], Tomáš Černý [1]
» řekli o sobě
journeyman řekl o Severka :
Severku sice neznám osobně, viděl jsem ji na přibližně přesně jediné fotce (s prostějankem). Jedinej kontak, co spolu máme, je ten, že ji čtu. A stojí to sakra za to. Nejkvalitnější široko daleko. (Ano, toto je reklama!)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku