přidáno 24.01.2024
hodnoceno 4
čteno 107(7)
posláno 0
Lidé jsou různí... Někdo hledí na svět s despektem a všechno vidí jen černě, jiný se na něj rád dívá jen růžovými brýlemi a když je pak na chvilku odloží, nestačí se divit!
Základem úspěšného života je znát Míru! Neodmítat, co život nabízí, ani po tom příliš chtivě nevztahovat ruku. Znakem pravého muže je, že ví, kdy je třeba jednat, ale pozná i kdy naopak nejednat, nezaplašit zbrkle vidinu štěstí!
Nelze mít v životě všechno, je třeba si zvolit, co opravdu chceme. Někdy je vhodné vzít šanci ztečí, jindy je lepší počkat, zapomínat, že jsem lovec. Štěstí pak přijde samo...
přidáno 26.01.2024 - 09:45
Hanulka: Víš, Hanulko, že i tohle bylo drabble na zadání? Ta slova byla: růžový*brýle*dívat se.
Já už se do podobných úvah pouštím jen takhle, kdy mne rozsah sta slov nutí hledat stručnější vyjádření.
Když se člověk o tom baví třeba v komentech, bývá už moc rozvláčný.
V reálném uvažování ovšem člověk tyhle věci zkoumá déle a do hloubky, rozebírá je ze všech stran. Ovšem to není nic pro čtenáře.
Toho stačí naťuknout podobnou miniúvahou a dál ať už používá vlastní rozum...
I já přeji krásný den! Má být až +9°C, byť odpoledne s deštěm...:-D
přidáno 26.01.2024 - 08:39
shane : mám to stejně tak jako Ty, podobnou úvahu jsem chtěla napsat, a co píše Mlčeti Zlato, je to tak . Souhlas.
Díky a hezký den !
přidáno 25.01.2024 - 01:21
Mlčeti Zlato: Ale tomu bude smutno! :-/
https://www.psanci.cz/denik.php?denik_id=4053-spg
Já raději zašel do přírody...Máme na okraji města celou kaskádu rybníků, obklopených lesy. Vzduch, obsahující vůni borových silic a pohled na hladinu, to je nejlepší lék na splíny. A k tomu si zazpívat! ;-)
Já teď s Al Banem zkoušel zpívat italsky i Santa Lucia. https://flowlez.com/cs/songs/santa-lucia-97472/
:-D
přidáno 24.01.2024 - 22:52
Ano přijde a kdyby ne, vždy se dá zajít na jedno...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Moudrost spočívá poznání, kdy je třeba jednat a kdy naopak nejednat... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chambre separée
Předchozí dílo autora : Čím kdo zachází, tím také schází...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Sucháč řekl o Makyna :
Vycházející hvězda české poezie... Pokud se odvážíš a vydáš sbírku (a dáš mi vědět, že se tak stalo:-)), budu určitě mezi prvními, kdo si ji koupí... :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku