přidáno 22.01.2024
hodnoceno 4
čteno 112(8)
posláno 0
Problém lidi je,
Že reaguji na základě toho, co si myslí
A ne na základě toho, co je..

Jak bylo napsáno, pokud si partnera vybereme podle toho, jaký si myslíme, že je...dojdeme jednoho dne k poznání, že takový není a řekneme o něm, že nás zklamal...

Též si můžeme vymyslet, jaký bude náš život, když se rozejdeme a budeme s někým jiným...tento proces celkem dobře vyznačuje slovo "namotání".
Mysl si nás namotá na svůj příběh a začneme se s ním ztotožňovat. Až mu uvěříme a začneme jej žít. Tedy do té doby, než nám dojde, že to tak úplně nemusí být...
To je proces autosugesce a zároveň to může být i důvod deprese. Mysl nás opakovaně vtahuje do určitého traumatujízícího bodu v našem životě.
Tímto způsobem se může z mocného nástroje, jakým mysl beze sporu je, stát utahující se smyčka kolem krku...
Kdo se dostal až sem, díky za přečtení :).
přidáno 22.01.2024 - 13:52
konečně po dlouhé době něco normálního :) klidně v tom pokračuj dál, tohle je jen škraloup na teplým mlíce :)

Víš, kolikrát jsem se setkal s tím, že lidi odpovídají: Nikdo jiný zde nebyl. Nebo nikdo jiný/lepší tu není? prostě na mě zbyl. Prostě se to stalo atd:) Myšlení v životě je pouze k ničemu, je to mrtvá minulost. Kdo chce trošku být normální, tak to musí pochopit, jinak bude jako ovce bečet s proudem a brečet ze svého vlastního utrpení :)
přidáno 22.01.2024 - 11:21
Ráda jsem četla. Je vůbec možné být s někým bez iluzí? Už jich moc nezbylo co se vztahu týká,ale hlavní linka je daná...láska je vlastně takový Danajský dar.
přidáno 22.01.2024 - 10:37
ano, dostala jsem se až sem. Možná že právě naše iluze nás vedou k něčemu co není možné naplnit. Ono hraje velkou roli hlavně jak partner vypadá než jaký je uvnitř a to stírá hodnoty, ne nadarmo se říká že láska je slepá. Zamilujeme se ale až časem poznáme jeden druhého je po lásce, proč? Možná protože ji tvořili jen iluze a povrchnost, láska by měla jít ze srdce bez předsudků a hodnocení, buď miluješ se vším nebo nemiluješ vůbec. Takže je dobré psát i takové zamyšlení a taky prozkoumat význam co vlastně je opravdu ta bezpodmínečná láska a jestli ji jsme ještě schopni nebo už jsme uvnitř je stroje co kalkulují jen to co z toho budou mít .) jinak vynikám v blbejch komentářích tak promiň.)
přidáno 22.01.2024 - 09:24
Lokin : Myšlenky mohou být našimi nejlepšími přáteli, ale také našimi největšími nepřáteli. Měli bychom myslet kreativně, ale ne vždy to vychází. Děkuji.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Myslíš, myslím, myslíme... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lucid
Předchozí dílo autora : Čas bojovníka

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku