přidáno 20.01.2024
hodnoceno 3
čteno 73(7)
posláno 0
Jazykem sis mne omotal,
jako dlouhou rozžvejkanou žvýku.
Pak jsi mě zhltnul jako starý bonbon,
který ti zůstal v kapse let nepraného kabátu.
A přitom ses culil jako malé děcko s cukrovkou,
co dostalo prvně zákusek.

Tak moc jsem ti chutnala,
žes mě jako pes vyzvracel
a znovu sežral.
přidáno 21.01.2024 - 04:14
Připomnělo mi to Červeného trpaslíka. Rozpolcenost/Pes s karamelou v hubě a ty slepené karamely co měl Lister v kapse. Závěr mě zaujal, protože to asi shrnuje co si tím chtěla říct. Jestli se ti podařilo to ze sebe dostat a je ti lépe, nech to plavat. Jestli ne, zkus to znovu a lépe bez těch sladkostí a zvratky to má sice koule, ale pokud nefandíš prokletým, odsuzuje to báseň kamsi. Každopádně inspirace je všude a ta poslední věta se mi líbí, čím častěji ji čtu :)
přidáno 20.01.2024 - 15:02
denisa: V pořádku, já to určitě beru a jsem vděčná za jakýkoliv názor. Děkuji. :-)
přidáno 20.01.2024 - 14:38
promiň ale začátek dobrý ale zabila jsi to tou rozžvejkanou žvýkou, dalo by se to uchopit daleko zajímavěji než takto prvoplánově. Některé obraty mají grády ale není jich tu dost aby mě dílo nějak významě zaujalo. Každopádně jak jsem napsala jsou tam místa co mají potenciál udělat dobrý text. Ten závěr je přestřelenej, chtěla jsi asi zapůsobit něčím origoš ale vyšlo to nějak tak divně. Nevadí jiným se to může zase líbit, ale vše je o úhlech pohledu. Takže rozhodně už to že jsem k tomuto napsala komentář znamená že stálo zato si to přečíst i když se mi tam určité věci vtěsnané tak nějak přemrštěně nelíbí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Proměny : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Povinná četba
Předchozí dílo autora : Dětství

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o LoveWillTearUsApart :
Byl jednou jeden sladký sen, který vlastně možná ani nebyl tak sladký... Na to, abych pohádku dokončila, nemám nervy, zbývá mi jich už jen na snění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku