přidáno 16.01.2024
hodnoceno 2
čteno 75(7)
posláno 0
Na minulé noční službě sme se asi hodinu líbaly a asi nás slyšela i kolegyně???? noaco. Kačka mě říkala, že mi to ublíží, ale ublížilo by mi to i bez polibků na jejím krku a ústech. Prostě sem si nemohl pomoct byl sem opět v tranzu jako vždy, když je kolem mě. 21:00 mi napsala, že sme jen kamarádi… Totální FRIENDZONE tvrdí, že neproběhla jiskra.. já si myslím, že se nevyrovnala z minulého odmítnutí… ze srdce mi odpadlo opět pár zbylých kousků, ale stále se nevzdávám… mám v plánu ji ve čtvrtek Připevnit svazek růží na skříňku. Doufám, že to nějak… aspoň trochu zabere. Upřímně sem z ní šílený. Někdo by mohl tvrdit, že není nijak pěkná… nijak zajímavá, ale i přes dost rozdílů, které máme je pro mě perfektní. Pár vztahů sem už měl… jeden k neuvěření až vážný. Dokonce sem aj pro ní složil básničku… ano je to vtipné… já a básničky. Toto je ale úplně něco jiného.. Vždy když ji vidím nebo jen ucítím… cítím jak mi po těle běhají buňky rychlostí světla. Je to láska? Konečně, že bych jí zažil? Nevím, ale je to něco co sem k nikomu ještě tak intenzivně necítil.
přidáno 17.01.2024 - 16:52
no, musíš si uvědomit že vztah je o dvou lidech, nakonec i to že ve vztahu většinou jeden miluje víc druhej myslí na jiného, jinou.) čas není dlouhej, je dobrý si uvědomit, jestli ho chceš ztrácet z někým kdo necítí jiskru. Vztah by měl být oheň , ta neskutečná energie která vás nabíjí kdykoli se k sobě přiblížíte, pokud jeden z vás tohle necítí, je těžké čekat že se to změní a možná ti uteče ta pravá. O kráse vztah není, ta pomine, takže přeji ti rozuzlení zamotaného .)
přidáno 16.01.2024 - 09:04
Buňky co běhají rychlostí světla. Ten obrat mi utkvěl.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sem zatracen? Je ještě šance? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku