přidáno 22.10.2023
hodnoceno 1
čteno 119(5)
posláno 0
Už neskládám si v polívce písmenka, nestavím si hrady z písku, nelezu do korun stromů, neházím do vody žabky, ani neběhám venku v dešti, nehraju si ve sněhu a nepouštím do vzduchu draky.

Rostu, tak hrozně to bolí a jediný, co chci, je vrátit se zpátky. Do doby, kdy mi na tváři přetrvával tak upřímný a věčný smích, který se nedal tak snadno smýt.

Kouřím, víc z neřesti než touhy. Dává mi to pocit vzdoru, odporu vůči autoritám a lidem, se kterými jsem kdysi prožil tak krásné chvíle. Ale teď už ten pocit nemám, smích už mi na tváři nepřetrvává a vlastně nedělám nic, na co bych mohl jednou tak hezky vzpomínat.

Chci si udělat pauzu, přestávku od neúprosného postupu času. Chci si složit z písmenek v polívce slova, chci z kopce zahučet a pak zase znova. Chci si dělat ve sněhu andělíčky a pustit do oblak dva nebo tři draky. Chci se rozbrečet kvůli ráně na koleni, a ne kvůli té na srdci.
přidáno 25.10.2023 - 15:25
Moc se mi to líbí, líbí se mi i myšlenka tím dílkem proudící a mám jen maličkost;-) klidně to všechno dělej! Když se ti po tom stýská, jen s tím pláčem s bolestí na srdci neporadím, tak to prostě občas chodí…

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku