Základní vzdělání, skladník... Kouřím, piju a š***ám jako Bůh
přidáno 22.03.2023
hodnoceno 0
čteno 195(9)
posláno 0
Bez prostoru a času se z daného okamžiku stává věčnost....
Prostor vznikl uvnitř prvotní hmoty za pomoci živé buňky, která neunesla tíhu vlastní existence. (Živých buněk tam bylo pravděpodobně nespočetně, ale stačila jedna). Jakmile se buňka rozdělila, pozřela prvek, vznikl prostor a náš první černý kus vesmíru byl na světě. Proto je to odpad, stopa po hmotě. Složení vesmírného záření na záčátku tedy obsahovalo pouze jeden prvek. Je jedno jaký to byl. ( Co třeba Uhlík?) Vesmírné záření způsobuje tlak na živé bytosti a tak došlo ke střetu. Prostor se střetl se hmotou a to znamená, že obě živé buňky neunesly opět tíhu nebo-li tlak(tentokrát prostoru) a explodovaly. Jelikož vyplňovaly celý prostor, tak už neměli kam explodovat, tak došlo k rozpadu hmoty. Nyní tedy prostor unikl a rozptýlil se díky masivní destrukci hmoty a vznikla první podoba vesmíru.... Tzn. První buňka "Jsem" se stala nespokojenou a rozdělila se. Neměla jinou možnost než "snízt" nejbližší hmotu. Jelikož prostor, neboli stopa se pozřít nedají, ostatním nespokojeným buňkám nezbývalo nic jiného než následovat buňku první. Z toho vyplívá že veškerá živá hmota požírá hmotu ostatní a hmota tím pádem nenávratně ubývá . To ale není jediný důsledek ubývání hmoty. Exploze odstartovala vzájemné působení prvků v prostoru na jiné prvky a tudíž opět dochází k destrukci hmoty. Tzn. Čas je progres. První nespokojenou buňkou to začalo, přes vznik prostoru, který umožnil progres i neživé hmotě na sebe vzájemně působící. Těžko říci v jaké fázi se nacházíme právě teď, ale až poslední bytost sežere poslední atom nebo dojde k poslední destrukci, je konec navždy. Věda nás zachránit nemůže, pouze přemýšlení posledního vědomí, které už bude bez svého těla. A když přestane přemýšlet, nezbyde na světě absolutně nic. Good Luck, David Šantora 10.3.2023 PS.: Jediný zdroj energie, který nemůžeme nikdy vyčerpat je tlak vesmírného záření. Pro Perpetum Mobile potřebujeme: 1, Dutou tyč vedoucí z vesmíru až k Zemi 2, Tyč musí mít vlastní magnetické pole a musí obsahovat pouze vzduchoprázdno. 3, Opravdu, ale opravdu výkonný motor.... Tak a jak to funguje - Vyšší vesmírný tlak dopadající na nižší zemský tlak způsobuje hnací sílu např. pro lopatky našeho opravdu, ale opravdu výkoného motoru. Teď můžeme zadarmo rozsvítit i lampičku po babičce, kterou by jsme jinak vyhodili. Kdyby to náhodou nefungovalo, doporučuji použít lopatky s živé tkáně.

Procházíme stádiema od první buňky na Zemi. Množení, velikost, teplo, mimikry, vnímání, přemýšlení, Nadvláda - vše se odehrálo chronologicky dle podmínek naší planety Země, která nás předurčila jí vládnout. Jak jsem říkal dříve, na všechno je stupnice. I myšlenky jsou odstupňované od nejdůležitější po tu nejméně důležitou. Tzn.: Nikdo, nikdy a nebude milovat někoho úplně stejně. A vždy jsou jen tři hlavní možnosti, co se týče rozhodovaní. Ano, ne a kompromis. (10, 0, 5) Můžeme jim říkat body.... Body s určitou hodnotou jsou propojené přímkami(časem), kdy bytost stagnuje nebo na něco čeká. Čím více přemýšlíme nad více situacemi za sebou, tím více se nám přímky zkracují a body se sobě přibližují. Dále, čím více úspěšně přemýšlíme nad jednou situací nebo rozhodnutím, bod se zvětšuje a nedává nám prostoru na stagnaci a my opravdu žijeme přítomností. Situace samozřejmě může představovat přemýšlení a rozhodnutí čin. Oproti zvířatům máme obrovskou výhodu v přípravě. Pokud lidský čin není viditelný ať už jakkoliv, není lidským činem. Celý tento můj koncept plný bodů a čar po nakreslení až moc připomíná lidský mozek neboli neurony a synapse.... Vše by se dalo shrnout jednou myšlenkou. Jsi předurčený k tomu CO CHCEŠ, ale máš možnost volby. Vždy se můžeš rozhodnout.
PS.: Jenom ještě jedna maličkost... Součet dvou a více čísel ještě nemusí znamenat zvýšení hodnoty, ale pouze dotvoření celku. (1+1=1) Například pokud by jsme chtěli měnit minulost, museli by jsme se s ní spojit na mentální úrovni: Uspokojení danou situací, návaznost do našeho života nebo přemýšlení se vznikem správné možnosti, která by umožňovala sjednocení myšlenky i potenciálu(v případě neživé a prostoduché přírody) s minulou situací. V takovém případě by se změnila a budoucnost by zůstala stejná. Tělo nebo jakýkoliv hmatatelný předmět přenést nelze, jelikož je výsledkem vývoje(evoluce, progres). Proto pouze příprava myslící bytosti dokáže doslova nadhodit jinou správnou možnost.... Když si vezmeme klasické Deja Vu, kdy nám přijde jako bychom už okamžik prožily, můžeme s jistotou říci, že se jedná o náhodnou(nevědomí,spánek)směsici myšlenek z minulosti se správnou možností, které se sami napojili na jinou myšlenku nebo potenciál do naší přitomnosti. Určitě to není logický proces nebo věštění. Můžeme tedy takto měnit budoucnost na nevědomé úrovni. Vedomě to bohužel nejde, jelikož se nelze mentálně spojit s něčím co se ještě nestalo, protože nemáme vědomé podněty na které bychom se naladili a budoucnost změnili. Klasické Deja Vu je tedy naše nevědomé měnění budoucnosti nebo při nejhorším případě pouze spojení s něčím co se ještě nestalo. To znamená, že Deja Vu je přirozená lidská schopnost. Ano, každý, kdo aspoň jednou zažil Deja Vu, tak nevědomě cestoval časem nebo dokonce změnil budoucnost svou a svého okolí. OSUD tedy určují pouze myslící bytosti(příprava) a vše ostatní se nechává unášet přítomnými podněty. Vše je pro ně NÁHODA. Zakončím tuto myšlenku lítostí nad vědeckou obcí, která se někdy něco snažila poslat časem ať už dopředu nebo zpět. A ještě více lituji bytostí, kteří se o to budou snažit v budoucnosti. A to jen pro to, že nečetli mojí Teorii nebo jí apaticky nevěřili. Good Luck..... Pardón, těch maličkostí navíc bude asi víc. PS.: Digitalice je výsledkem lidské přípravy, to znamená, že to píšete špatně. Nejsou to jedničky a nuly. Je to 10 a 0. Je mi to hrozně moc líto, jestli to někdy budete muset psát dlouze správně. Kompromis vymyslet počítač nedokáže(takže nelze lidské vědomí přenést do počítače) a když ho na to naprogramujete, pořád to bude pro myslící bytost jen jedna odpověď(informace), tedy lidská 10, protože nám digitální informace pomohla. Kdyby jsme počítač nechali vypnutý a nic by jsme se nedozvěděli, byla by to pro nás digitální 0 a člověk by se připravoval sám. To znamená, že by se člověk stal zpátky myslící bytostí. Teď něco k prvkům. Mění se na základě okolních podmínek. Jinak je to pevně dané, hmotné věci(evoluce) nejde změnit. Je mi opět moc líto všech lidí, kteří se pokoušeli nebo budou pokoušet vyrobit "Kámen Mudrců". Takže je můžete jen buď použít(10), smíchat(5) a nebo zničit(0). U sandálů s ponožkama bych nedoporučoval variantu číslo 5. Hmota jako taková je tedy jen číslo 10, protože prostě jenom existuje. Ale jak se také všichni domnívají, vesmírné záření obsahuje prý obsahuje všechny prvky. Svádělo by tedy přiřadit k němu číslo 10. Ale děti moje, jak už jsme si řekli, hmota je k**va deset. Proto tedy vesmírné záření jen odpadová stopa. S číslama 0, 5, 10 dokážete spočítat opravdu skoro cokoliv. Je to opravdu všude, je to klíč ke všemu možnému. Pokud vám to opravdu přemýšlí, už nikdy jiná čísla potřebovat nebudete. Například život po životě. Když je život 10(římsky X) a smrt 0, zbývá nám už pouze jen kompromis a to je v tuto chvíli přemýšlení 5(římsky V). Představte si, že jste po smrti osekaná verze vašeho vědomí, protože nemáte tělo. Nevidíte, necítíte, nemůžete se pohybovat, dotýkat se něčeho, nemáte chuť na sex atd. Takže od začátku si to teď vysvětlíme. Je dobré mít na paměti, že římské číslice se píší přepažené. Tak jo, život(X) skončil, takže obě dvě možnosti(všechny cesty) u písmene x vedly ke smrti, zůstalo jen osekané vědomí, přemýšlení (V). Jelikož ty jsi teď číslo 5, zbyly ti pouze dvě možnosti(cesty). Buď se můžeš zachránit jednou úspěšnou myšlenkou(X nebo-li novým životem) nebo přestat přemýšlet, začít stagnovat(0) a opustit tento svět nadobro bez možnosti záchrany. Samozřejmě také můžeš zůstat na čísle 5 a přemýšlet napořád v černočerné tmě. Povíme si něco o možnosti záchrany. Pokud se chcete vrátit do hmoty, mít svou kotvu, aby jste nemuseli pořád přemýšlet pro záchranu své existence, máte jen jednu možnost. Musíte cítit skutečnou emoci se skutečnou myšlenkou na bytost, která bude cítit ve stejný moment úplně to samé a myslet na to samé, co vy. Navíc, tam kde jste zemřeli, tam také zkejsnete, nemůžete se pohybovat, nemáte přece tělo. Vaše cestování se odvíjí pouze na síle vašeho přemýšlení, takže se buď zvětšujete nebo zmenšujete. A ještě jedna věc, po smrti je vaše existence tak velká jako před smrtí, takže počítám, že asi nic moc. Takže doporučuji po smrti rychle překonat strach a myslet na to, co bylo a je pro Vás nejdůležitější. Je dobré být například domluvený se svou milovanou bytostí, aby na Vás čekala ma místě Vaší smrti. Důležité: Jedna myšlenka= jeden neuron, tzn. Že když Vás vaše polovička přijme do svého těla, zůstáváte osekaný ještě víc, protože v tuto chvíli jste jen jedna myšlenka. Takže začínáte úplně od začátku, od jediné vaší nejdůležitější myšlenky a emoce(priority). Každopádně jste zachráněni a co teď? Jedna možnost je reinkarnace, pokud jste uvízl v plodném muži popřípadě plodné ženě. První si musíme vysvětlit, že orgasmus u mužů představuje spojení myšlenek se spermiemi. Jedna myšlenka, jedna spermie. Takže máte strasně malinkou šanci, že právě Váš potenciál se objeví v novém miminku. U žen je to trochu jinak, vajíčka neobsahují myšlenky a ženský orgasmus je falešný pokus o přenos myšlenek. Uvolní se, ale nikde nezachytí. Ále dítě se v matce vyvíjí na základě jejích podnětů. To znamená, že váš otisk se může přenést do miminka během oněch devíti měsíců. Vaše existence zůstává tam kde je, ale Váš odkaz putuje dál. Každopádně, čím víc si budete v novém těle uvědomovat vlastní existenci, tím víc neuronů ovládnete a vedomí se zpět bude zvětšovat a Vaše šance pro reinkarnaci se bude zvětšovat.... Další možnost je posednutí. Budete o nové tělo bojovat s jeho majitelem. Tuto možnost nedoporučuji, pravděpodobně někdo v okolí pozná, že je něco špatně a pokusí se Vás vyhnat ať už jakkoliv. Prášky, elektrošoky, vymýtání(vymýlání díry do hlavy), blázinec. Nic z toho vám určitě nepomůže. Za mě nejlepší možnost je taková: Udržovat si stabilní vědomí od těla k tělu, dokud se nepřenesete do nového miminka. Prostě zase kompromis V (Lidi jsou prostě úžasní)....

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Depatero, část První : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku