...
přidáno 06.08.2008
hodnoceno 4
čteno 989(20)
posláno 0
mnohokrát mě dostává takovej stín, kterej překryje slunce celý situace. když se důvěra promění ve výčitky a upřímnost v zasraný kecy patnáctiletý holky.
už nic nepotřebuju myslet dobře, vždycky si někdo najde to špatný, překryje všechny úmysly a pošle mě tim do prdele. jenže je těžký vysvětlovat to někomu, kdo chce slyšet jen svojí verzi, domněnku a jaká koliv upřímnost mu přijde jako pomoc ke dnu. takže poznání je dno? pochopení a absolutní paranoia je dno? existuje teda vůbec něco jinýho? musim teď trpět, protože kvůli mě někdo trpí? a bezdůvodně...
chápala sem tě a viděla sem v tom všem porozumění. zmýlila sem se a tim sem všechno posrala. ne, nechci to brát zpátky, udělala bych to zas.
starý jizvy tu prostě zůstanou, proti tomu nikdo nic neudělá. kde jaký lékařský techniky sou na lásku krátký. i na tu starou. která postupně vyhasla. vždycky zůstane popel. už nikdy nebudu ten, co otevírá urnu z hrobu, co leží vedle toho mýho.

nepotřebuju už porozumění . nepotřebuju vysvětlovat, že nejsem vrah. čísi vinu zavřu do rakve, ať chcípne zaživa spolu s mejma pocitama. nesnášim je, stejně jako vzpomínky a slovo láska. lásku samotnou už nechci poznat. bojim se obviňování a zrady. z mojí strany.

nikdy se nechovám férově a všechno poseru. nejhorší na tom je, že všichni věřej, že férově se nechovám k nim.

i want a fair play for me. once.
BEFORE I FORGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
přidáno 07.08.2008 - 12:12
chapu tenhle proud pocitu, kdyz druhej den je to pak uplne jinak...dobre zes to napsala, ja casto neco napisu v takovejch stavech ale pak to mazu, uz nemam silu to poslat dal, dobre ze tys do poslala......
přidáno 06.08.2008 - 15:52
nee,joke v pohode:-D..vcera sem byla hrozne nasrana,proto sem thole vsehcno napsala..byly to my pocity..dneks aje to jiny...hele vi ze se to z chaty rpesouva k nam domu??doufam ze prijedes!!
přidáno 06.08.2008 - 15:48
teress...spatne se mi k tomu neco rika..nechci aby to byla jen dlouha veta mych rad..libi se mi,jak pises na rovinu..zaroven me mrzi,ze nesnasis slovo laska..myslim,ze bez lasky nic nejde..vsechno umre..doufam,ze se zvednes z toho popela..pac jestli ne..tak te o vikendu vytaham za spodary..:D..nemistnej joke--vim vo tom...
přidáno 06.08.2008 - 10:07
co je fer?..chovej s ejak chces, abys pak nelitovala, a neohlizej se estli to je fer. ferove to bere kazdej jinak a je jasny, ze se najde nekdo, kdo to zas uvidi blbe.. a kdyby ses kuli touhle emla furt trapit...
nebud fer. bud svoje

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
dno neni...dykcy se posune niz...proto neexistuje.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ***
Předchozí dílo autora : let me go

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku