Ve spirále osudu - román
přidáno 26.05.2022
hodnoceno 2
čteno 332(5)
posláno 0
Další týden byl v trapu a Rika konečně zpět. V ruce třímala srolované cosi a výskala jako nadšený dítě u stromečku s dárkama.
„Zdar! Co jako hodláš dělat? Vydáváš se na lov?“ přivítala jsem ji poněkud zvláštní otázkou.
Rika se zarazila a zamyslela se: „Co bych jako měla lovit?“
„No, s těma srolovanejma novinama v ruce a jiskrou očekávání v očích jsi mi připomněla bráchu, když se vydává mydlit nebohý muchy po okenních tabulkách a čerstvě vylíčených zdech!“ objasnila jsem jí svoji filozofii a málem zato dopadla jako jedna z těch bzučících potvor. Asi jsem jí v tu chvíli přišla taky tak otravná.
„Žádný muší jatka nebudou, abys věděla,“ durdila se a rozhorleně mi mávala časopisem před očima.
„Nech toho, nebo začnu švidrat!“ varovala jsem ji.
„Tak už sklapni a nech chvilku mluvit mě!“ vyjekla a s obavou, že bych se snad mohla začít slovně bránit, mi rychle oznámila: „Mám zase jeden časák s článkem o Destiňácích!“
„Tak to je něco jinýho,“ uznala jsem její momentální převahu, co se informací týče. „Sedaj a čítaj!“
Samozřejmě, že se nenechala dlouho přemlouvat. V mžiku zaujala pohodlnou pozici na mé posteli a dala se do téměř recitačního čtení: „Být váš osud (s největší pravděpodobností název článku – domyslela jsem si) – kluci z Destiny Boys in flagranti! Dnes jsme si dovolili sáhnout Klukům osudu trochu hlouběji do dušiček. Máme pro ně pár intimnějších otázek, ale věřím, že hoši nemají co skrývat a rádi svým fanouškům odkryjí něco ze svého Já. Tak tedy začneme něčím nevinnějším: Prosím, vaše koníčky, pánové!
Keith: No, tak to, co mě nejvíc bere, jsou asi silný mašiny – tedy motorky. Zbožňuju nebezpečí. Kluci o mně říkají, že mám v sobě cosi sebedestruktivního. Pak taky hrozně rád píšu básně a písně. Ale nejsou to takové ty typické zamilované věci, je to spíš o dekadenci. Něco mě fascinuje na takových těch věcech, co jsou pro většinu lidí tabu – tedy smrt, hřích, utrpení... Možná to zní trochu drasticky, ale já si prostě říkám, že to krásný už mají lidi dost rozfilozofovaný. Co se týče sportu, rád hraju americkej fotbal, ale i tenis.
Colin: Já jsem takovej hodně společenskej typ. Hrozně rád si takhle zajdu do ňákýho toho klubu a s naprosto cizíma lidma si třeba zahraju kulečník, zatancuju, pokecám... Rád dělám z neznámých lidí své známé. (smích) Jinak jsem blázen do aut – nejen do těch nejnovějších typů, ale i do veteránů. No, a ke společenskosti patří taky tanec a rád brnkám na kytaru. Občas z toho vzejdou docela dobrý melodie.
Brian: Já, mimo to, že často asistuju Colinovi v jeho objevování nových tváří, hrozně rád zalezu do vany a poslouchám muziku. Občas mám v této hluboké meditaci opravdu zajímavé vize... Fascinuje mě duchovno, často o takových věcech přemýšlím. Věřím, že člověk má s lidmi, se kterými v současném životě přichází do styku, nějaké pouto v minulých životech. Ano, věřím na reinkarnaci a netajím se tím. Dostal jsem už příliš mnoho důkazů, než abych zůstal slepým k tomu, co se děje. No, ale abych neodbíhal od tématu, děsně rád brnkám na kytaru a tvořím, procházím se po pláži za rozbřesku, kopu do kamínků, přičemž se mi už nejednou povedlo narazit si palec o nějaký ten pevnější šutřík. Ze sportů mě bere basket - rád skáču společně s tou kulatou potvorou, co si říká mičuda... no, a to by asi mohlo stačit, ne?
Sasha: Zbožňuju vodu, zemi, vzduch a vesmír. Teď jsem to řekl příliš poeticky, ale je to tak. Miluju vodu, kde nejraději plavu a potápím se do toho nádherného podvodního světa... Miluju zemi, kde rád prozkoumávám méně dostupná, nejlépe tajuplná místa, protože záhady a tajemství mě nikdy nenechají klidného. Miluju vzduch, protože kdybych měl křídla, mohl bych se svobodně rozletět třeba na opačný konec zeměkoule. A miluju vesmír, protože jeho záhady mě nikdy nepřestanou přitahovat a fascinovat. Jinak hrozně rád hraju na bubny - je to pro mě to nejlepší odreagování, co znám. A pak taky tenis nebo basket s Brianem, protože s ním to není jenom hra, s ním je to pokaždé zážitek na celý život (smích). A taky dost pátrám v astrologii. Nedovedu být tak bezprostřední a otevřený jako ostatní kluci, a tak raději studuji lidské duše tak trochu jinak. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že z horoskopu člověk vyčte všechno o lidské duši, srdci, mysli, rozumu i těle, ale i o jeho touhách, vztazích, příbuzných, temných stránkách, kariéře atd. Věřím, že hvězdy o nikom nic nezatají, stejně tak jako lidské oči, ve kterých se všechno zrcadlí.
Tak, to byly první opravdu intimní zpovědi kluků z Destiny Boys. A teď se dáme do něčeho ožehavějšího: Hoši, tak po jakých holkách koukáte?
Keith: Moudrá, zvídavá, tajemná, romantická, zvláštní osobnost, přímá, nevázaná, ale ne příliš... tak nějak ji nosím v srdci.
Colin: Nezávislá, společenská, upovídaná, sebevědomá.
Brian: To vím naprosto přesně – přirozená, upřímná, vtipná, husté, kudrnaté vlasy, roztomilá, snad i trošku přirozeně naivní... Tak nějak si ji pamatuji.
Sasha: Hmm, tak to nedokážu popsat. Prostě buď na mě zapůsobí nebo ne. Buď přijde jako blesk z čistého nebe nebo prostě není...
To jste vzali pěkně stručně! No, nevadí, ještě máme jeden triumf na skladě. Tentokrát to však není otázka, nýbrž konstatování: zjistili jsme si vaše data narození a vytvořili vaše základní astrologické profily.
Keith je narozen 8. února – tedy Slunce má v geniálním Vodnáři. Podle hodiny narození má ascendent ve Štíru. Štír vysvětluje jeho poněkud temné zájmy a Vodnář jeho originálnost ve společnosti i mimo ní.
Colin je narozen 14. ledna – Slunce v přízemním Kozorohovi je trochu v kontrastu s ohnivým Lvem na ascendentu. Na druhou stranu to však z Colina dělá úžasně společenského člověka, se kterým si můžete popovídat téměř o všem a který moc dobře ví, co chce.
Brian je narozen 5. března – Slunce mu svítí v duchovně založených Rybách, zatímco ascendent ve Lvu mu nedá spát a žene ho vždy zpět do společnosti poznávat zajímavé lidi. Jednu chvíli duchem kdesi v jiném čase a prostoru, hned nato to zase roztáčí na té největší párty na zemi.
Sasha je narozen 30. ledna – Sluníčko mu září ve věčně po vědomostech žíznícím Vodnáři, který jen podporuje ascendent ve Střelci. Chce vědět stále víc a víc o světě a lidech. Jeho osudem je hledat pořád dál podstatu žití svého i jiných. A o své znalosti a zkušenosti se touží štědře podělit.
Kluci jen tiše sklapli a uznale pokyvují hlavami. No, možná si teď všichni objednají u Sashe svůj osobní horoskop. Přejeme jim jen samé šťastné hvězdné konstelace nejen v jejich k nebesům stoupající kariéře.“
„Šíhova!“ vydechla jsem uneseně.
„To jsou věci přeci!“ vyhrkla Rika, když se jí povedlo trochu to všechno ´rozdejchat´. „Mluvili i o nás!“
„Všímavá holka!“
přidáno 27.05.2022 - 18:15
Děkuji, budu ráda za případné postřehy
přidáno 26.05.2022 - 22:18
Někdy bych si ráda udělala čas přehlédnout tvé prózy, zdají se mi docela zajímavé... ale teď bohužel tolik času nemám, snad v příštím týdnu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
23. A právě takoví doopravdy jsou... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 24. Těch pár slov, co řekla tolik
Předchozí dílo autora : 22. Tvoříš lásku – tvoříš život

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
Severak řekl o Dívka v modrém :
taková legendární pokémonka. Byl jsem na ní docela zvědavý co je zač, pak jsem se s ní potkal jenom jednou skoro doslova jen z rychlíku.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku