Nová báseň v angličtině + překlad. Trochu temná a depresivní...
přidáno 23.05.2021
hodnoceno 0
čteno 431(7)
posláno 0
No one can see the darkness in me. (Nikdo ve mně nevidí tu temnotu.)
I try to hide it, but it always breaks free. (Snažím se to skrýt, ale vždy se uvolní.)
I try to stop it, but it's on the loose. (Snažím se to zastavit, ale je na útěku.)
The beast in me is not what i choose. (To zvíře ve mně jsem si já nevybral.)
I'm loosing my mind and my soul scream. (Přicházím o rozum a moje duše křičí.)
My heart is bleeding. It's like a bad dream. (Moje srdce krvácí. Je to jako zlý sen.)
I don't want to hurt you, so stay away from me. (Nechci ti ublížit, tak se drž ode mě dál.)
This is why I'm always alone and forever will be. (Proto jsem vždy sám a navždy i budu.)
I can't control the monster inside my head. (Nedokážu ovládat monstrum v mé hlavě.)
It's trying to take over me and make me bad. (Snaží se nade mnou převzít kontrolu a udělat mě zlým.)
I'd rather die, than let it that way. (Raději zemřu, než abych to tak nechal.)
But for now, I'll try to survive another day. (Ale zatím se pokusím přežít další den.)

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
The Monster In Me : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Proč jsi pryč?
Předchozí dílo autora : Jaká je láska?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku