Pokus o rýmovanou prózu. Blbina, ale výborné na procvičení autorova mozku, s přihlédnutím na rytmiku a melodičnost.
přidáno 07.12.2020
hodnoceno 9
čteno 478(14)
posláno 0
Ve večerce:

Kupuju polívky u Vietnamce, drahý sou, stojej pěkný rance. Dnes vezmu si krabí, co vývar má slabý.


U pokladny:

„Zbláznil ses docela, asijskej smrade, za tuhle příšernost řikat si pade?”


U pultu:

„Tak mi dej dobytku, z hovězích dobytků, balenej stejk....a neni to fejk? Ukaž mi šarži!” S takovou marží koupěj si za chvíli celičký Hamé, však je to to samé, pěkná sračka. Chemiků značka s tím dotačním plus. Já bych si s chutí na Andreje flus! Prej paštiku z vnitřností koupil i Klus, ten známej zpěvák, co hrával dřív prince, pak nahrabal mince a teď si je užívá, zatimco já tady umíram zaživa ve frontě na sliby. „Co tam máš za ryby?”


U pokladny:

Makrela...sardinky...polívka...maso…zavřít vás na roků pár za elpaso. Mam sebou jen litr, teď trochu i vítr, aby to nebylo málo. A přitom se zdálo, že nakoupim levně, než vzápětí ze mě stáhli i kůži. „Jo, ještě zabal mi do slídy růži!” Stará má svátek….zasranej pátek. Chci bejt už v županu doma a vleže, mrknout se na telku, dávaj "Dvě věže". Je to Pán prstenů nebo ňák podobně. S účtenkou z večerky budu zas po domě lítat jak debilní splašená saň a ještě k tomu ta zkurvená daň.


Doma:

„Už nikam nejdu, běž si tam sama!”….hmmm, tak teď najednou pani je dáma…..„Máš napsat mi lístek, vždyť málem sem vytek, když vybaf tu cenu. Né, nemá to cenu, já moh sem bejt v klidu a nestírat bídu v tom pitomym kvartýru, koupenym z plezíru. Jdu na jedno do Krymu, mě nedávej za vinu, že vzala sis chudáka. Tys nasedla na ptáka a že sem prej sladkej. Náš život po letech je pěkně vratkej, tak večer mě nečekej, nepřídu….”
přidáno 12.12.2020 - 06:53
výstižné pro dnešní dobu, já se snažím levným zejména
asijským věcem vyhýbat jak v jídle tak i ve všem ostatním
v konečném důsledku člověk stejně víc ušetří když si kupuje kvalitní věci jakýsi milionář kdysi řekl: nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci
přidáno 08.12.2020 - 07:47
slavek: ve foajé (foyer) my nejíme, je tam příliš velká ozvěna.
přidáno 08.12.2020 - 07:45
gabkin: dík, realizace je trochu složitější než u klasické říkanky. Aby se při čtení tzv. nezakopávalo, musí se striktně hlídat rytmika a melodie, malinko pakárna.
přidáno 08.12.2020 - 05:34
Ať zkusí koupit foie gras v lepším obchodě. To ho pak jebne ;o)
přidáno 07.12.2020 - 22:05
pobavila a upozornila na formát, který jsem ještě nezkusil stvořit.
přidáno 07.12.2020 - 12:27
Díky, pane kolego.
přidáno 07.12.2020 - 12:16
Povedenej kousek.
přidáno 07.12.2020 - 11:12
vanovaso: Vesele? No, jestli je životní zmar a celková frustrace hlavního hrdiny všeobecně veselé téma, pak to mělo působit v těchto intencích. Moje říkanky vždy provází sarkasmus a ironie všednosti, nic víc v tom nehledej.
přidáno 07.12.2020 - 10:19
Ač to má zřejmě působit vesele, přijde mi to velmi velmi smutné. Celkově. :((

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Páteční nákup : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Marťani
Předchozí dílo autora : Předvánoční

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku