přidáno 06.09.2020
hodnoceno 9
čteno 768(10)
posláno 0
Krev se mi vařila v žilách.
Chvěla sem se po celém těle, kapičky potu se mi řinuly po kůži a však o valí se ní do pyžama. Tak strašně mě to bolelo.
Snažila sem se ne křičet abych nevzbudila svého otce. Zakousla sem se do polštáře a jen sem se modlila aby ta nesnesitelna bolest přestala.
S výkřikem sem se probudila na posteli a vyděšeně sem se rozhlížela po pokoji.
Byl to jen sen, nic jiného než noční můra.
Shrnula sem si spoceme vlasy z obličeje a dosourala sem se do koupelny. Kde sem si natočila sklenici vody a z hluboká sem se napila.
Opřela sem se o umí vyšlo a sklonila sem hlavu, pořád dokola jedna a ta samá noční můra. Otřásla sem se strachem když sem si vybavila tmavý les, plný stínu jak po mě natahují své černé ruce. Tahají mě hluboko do černého lesa .Muž zahaleny ve stínu stromů, který jen stál a pozoroval mě svima zelený má očima.
Došla sem k oknu a podívala sem se na na osvětlený les měsíčním světlem.
Venku to vypadalo jako za bílého dne ale když jste se podívali hlouběji do lesa rozeznali stě že je noc a ne den.
Měsíc byl v úplňku tak proto to vypadalo jako za bílého dne, stočila sem oči na nebe a zadívala se na svítící měsíc.
Odtrhla sem pohled od měsíce a zadívala sem se k lesů. Les, přitahoval můj pohled čím dál tím víc.
Něco sem z něho cítila, táhlo mě to. Les na mě volal abych zahodila zábrany a vběhla do jeho otevřené náruče...
přidáno 11.09.2020 - 04:45
strhující psaní... četl jsem jedním dechem! Dá se domyslet i co spletla autokorekce :)
přidáno 07.09.2020 - 20:27
Karel Malcovský: Ahoj, dekuji za přijetí.
Psala sem to na mobilu...
Bohužel sem si to moc dobře po sobě neprecetla:(
přidáno 07.09.2020 - 08:24
Všichni napsali... Každopádně je to zajímavé.
přidáno 07.09.2020 - 07:19
Aspekto: vítej mezi námi, ty jsi to psala na mobilu, že jo, protože některé věci nedávali smysl jako například
"Opřela sem se o umí vyšlo a sklonila..." myslím že tam mělo být " Opřela jsem se o umyvadlo a sklonila..." a takových míst je tam víc, doporučuji psát na PC, word dokáže slušně hlídat gramatiku
přidáno 06.09.2020 - 22:08
Nepřeháníš to s tím sem?
přidáno 06.09.2020 - 21:59
Jo, jo :)
Dík za tvůj nazor
přidáno 06.09.2020 - 19:10
spoceme vlasy...dosourala sem se...atd.
Sorry, ale to je hrůza, nedá se to číst.
přidáno 06.09.2020 - 15:42
Ahoj, na tom pravopisu za pracují.
Jinak děkuji za pěkně hodonoceni:)
přidáno 06.09.2020 - 15:16
Ahoj u Psanců.
Nic ve zlém, ale chtělo by to textovou korekturu.
Ale jinak zajímavé. Evokuje to Poeova Démona zvrácenosti.
Díky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku