přidáno 30.06.2008
hodnoceno 5
čteno 987(18)
posláno 0
Když letí vteřina vesmírem a okamžik jí nabídl rámě,
když kavalír pro dámu zvedne soupeřovu rukavici,
když toreador zvolá olé!,
tehdy zlomek světla stane se hodinou,
čas je ve štronzu a pták ztrácí výšku.
Ta doba je jak chilli v oku při oslavě, co však může člověk udělat?

A co takhle: zvedni oči, řekni pardon, ještě nezahráli tu mou a můj je přeci tanec a takovou chvíli ani Ďábel nezůstane v klidu. To žena dala povel k zábavě! V divokém rytmu letí sálem can, can, can can, can can can!!!!! Muži šílí, tanečnice víří… měsíc všemu netečně přihlíží a oni dva na střeše mezi řekou a oblohou kde se jejich chvílím tiše obdivují milióny let letící světýlka. Dole burácí zábava, sem však jakoby čas a pán noci mávnutím kouzelného proutku vytvořil hráz ticha, ve kterém v jejich fantazii zní tóny vídeňského valčíku a pan Strauss mile pohupuje taktovkou a v duších těch dvou právě začíná jejich první ples této sezóny… Snad Ples v Opeře, kdo ví?

Drahá již máš vybranou svou róbu? …víš, že královnou dnešního plesu jsi TY!!!
přidáno 02.07.2008 - 07:01
Zpracování je opravdu dosti zvláštní, v tom s ostatními souhlasím. Jinak.. má to náboj a šmrnc a obsahově...: "zastav se okamžiku, jsi překrásný!":-)
přidáno 02.07.2008 - 01:23
vše je velice relativní a kritik, nikdy opravdu nikdy nemůže pochopit autorovi pohnutky a o pochopení byť písmenka proč právě ono je zde a ne jinde, ani nemluvě… je však velmi dobré popsat své pocity a víc nic. Zbytek je pěkné tlachání ale třeba se mýlím… papa…
přidáno 01.07.2008 - 22:19
je to rozhodně ZAjímavé...zhltla jsem to i s třešničkou na konci...ale rozhodně jedna věc tomu nechybí..popis jedinečnosti okamžiku...celkově:hezký:)
přidáno 30.06.2008 - 20:28
Tomuhle dílku určitě něco schází. Je to báseň či pokus o příběh? Nevím a po přečtení mám rozpačité pocity. Nápad dobrý, ale zpracování by bylo třeba si lépe promyslet. Ale nic ve zlém, třeba je to jen můj pocit.
přidáno 30.06.2008 - 20:21
začalo to slibně... o druhé části bych pochybovala, že je to báseň.... a třetí část je podle mého názoru zbytečný kýč... nebo snad násilný vpád do reality... :)...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Děkuji hudbě : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : retrogrární postoj...
Předchozí dílo autora : no i tak...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
milancholik řekl o Sokolička :
Jedna z prvních, kteří mě tu svými díly zaujaly. A zájem o její díla i ji samotnou trvá... Osoba, které se můžu svěřit se vším, jedna z múz.. Nikdy jsem nečekal, že bych mohl někoho tak skvělého poznat přes internet. Moc si ji vážím.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku