Kurva proč já
přidáno 02.01.2020
hodnoceno 2
čteno 735(22)
posláno 0
Čím jsem starší tím méně chápu život.
Čím jsem starší tím méně radosti mám
Čím jsem starší tím častěji umírám.

Hodil jsem cihlu po svým bratrovi, který se přišel v poledne podívat
jak se maká na baráku pro naši mámu.
Pozdravil jsem ho slovy: „Kurva nevíš od kolika se maká,
seš línej i koukat“.
Bratr měl se mnou problém, že ho při práci komanduji,
a určuji sled prací na stavbě,
tak jsem s tím přestal a on přestal pracovat.

Cihla minula cíl.

Na to se můžu vysrat, abych sám postavil barák.
Užij si to tady, nemám roky života navíc, abych je mohl nechat na jedný stavbě. Galeje mi skončili. Bohužel ne tím, že by stavba byla hotová, jak bylo původně v plánu.

Kurva nemusím být já pořád ten správný.
Po třech měsíčních denního 12 ti hodinového bouchání sbíjecím kladivem by se hodila menší dovolená. Mrknu na bankovní účet, moje samaritánství s ním pěkně zatočilo, hm tak to nemám pomalu ani na cestu na Moravu do nějakého vinného sklípku.
Od zedničiny zpátky k finančním trhům pro nějakou korunu.
Dva tři telefonáty investorům, který se mnou ještě nezažili propad,
a mají ve mně něco jako důvěru, nebo naději, kdo ví co to je, a je lepší to vůbec nezkoumat . Tyhle věci se řeší až budou na mizině což mě se stát nemůže. Smích.
(pro neznalé každému se to stane, ale nikdo neví, kdy se to stane, jediná jistota je, že to příjde, něco jako smrt)

Za dva dny jsem měl na účtu 3 mio, který mi neříkali pane.
Trocha matiky a v mém případě odhadování,
dovolená + něco navíc pro dvouměsíční život,
bude potřeba stopadesát litrů pro mě, to znamená, že investoři musí vydělat třistatisíc. Z 3 mio to je 10%, pro někoho málo pro někoho moc, pro investora riziko jako kráva, ale dokud se vydělává, nikdo neřeší co slovo riziko znamená. 10% vydělávám celý rok na svých „konzervativních“ investicích a né jedním obchodem. Abych vydělal 10% potřebuji pohyb ceny alespoň o 1,2 až 1,8% daného aktiva. Tyhle denní pohyby dělá zlato a nebo ropa. Vzal jsem hrací kostku, nejlepší analytický nástroj na světě, sudá ropa, lichá zlato. Padla 6, takže to bude obchod na ropě, sudá nákup, lichá prodej, padla 3, fajn budeme ropu prodávat, teď už to chce mít koule jenom ten obchod zadat.
Koukám na graf a ropa je na měsíčním minimu, hm prodávat něco co je nejlevnější za poslední dobu není moc logický, teď by mělo dojít na korekci a když je něco levný, všichni to budou kupovat a cena poleze nahoru. Že bych si hodil ještě jednou? A tímhle vás ta hlava právě dostane. Otevřel jsem obchod, a hned jsem mínus 5000kč na poplatku, to nám ten den pěkně začíná. Zadal jsem automatické vypnutí obchodu na zisku 300 tisíc a vypnul počítač a telefon. Za poslední prachy jsem si koupil knížku Motivace v době blahobytu od člověka co trénoval Jardu Jagra a flašku Jacka Danielse Fire a šel se podívat k řece.

Čtení mi moc nešlo, pořád do mě vrtal červ, a co když to nevyjde,
už dva roky máš štěstí a nebo umění? Je umění hodit kostkou?
Vzpomněl jsem si na filmový spot z mistrovství české republiky ve hře – člověče nezlob se. Byl záběr na pána, který pořád dokola házel kostkou a po minutě se ho moderátor zeptal co dělá a odpověď byla že: „trénuji seštky“

Alkohol příjemně hřál a zabíjel červa ve mě.
Čuměl jsem na lidi jak se po nábřeží plahočí bůh ví za čím,
tučnější bankovní konto, splacená hypotéka, novější auto jak soused,
lepší kozy než sousedčiny, zarytej ksichtem mezi půlkami
manželky, hm to asi nebude ono, když se polovina manželství rozpadne, to spíše bude zarytej ksichtem mezi půlkami jakýkoliv ženský jen když to nebude manželka. Začínal jsem se smát vlastním myšlenkám, lidi se opovrhovaně vyhýbali mému místu, asi jediná omluva byla, že jsem měl před sebou láhev jinak by mě nechali zavřít do blázince.

Asi jsem usnul.
Probudil jsem se, byla mi zima jako kráva, flaška i knížka zmizela. Asi někdo potřeboval více motivovat než já. Bylo mi zle, motal jsem se, Fire je výborný, ale nesmí se ho vypít celá láhev, jinak je to neskutečný bolehlav. Dokolébal jsem se postele, dopil láhev kokosového rumu od Boškova a podruhé usnul.

Ráno mi bylo ještě víc zle jak v noci, došel jsem na hajzl, narval si ruku do krku a snažil se toho co nejvíce vyzvracet. Pít ten rum, byla ale píčovina. Před barákem zastavilo auto a z něj vystoupil bývalý kolega z banky. Co tenhle debil tu chce, zas někomu prostřelil prachy a neví jak se má přiznat investorům a nebo hůř má otevřený obchody ve ztrátě a neví co s nima.
Kurva proč já.
Zvoní, otevřu dveře a zdravím ho: „Čus vole“
Odpověď.: No ty vypadáš. Je po tobě sháňka, prý nebereš telefony
a neodpovídáš na emaily.

V tom mi to docvaklo, z mého červíka se stal vetřelec,
a do prdele tak ten obchod asi nedopadl.
Ach jo, tak krásný hovor o hovně jsme mohli spolu vést,
jako stokrát před tím, kdy on by mi tvrdil jak se mu daří a mezi tím mi jeho klienti posílají jeho ztráty a kolik jim ztratil peněz.
Hm tak karta se obrátila. Že bych já na oplátku za ním lezl pro rady,
asi ne. Člověk je mimo sít sotva den a už po něm vyhlásí pátraní.

Reaguji: Jo jo vím, teď jsem vstával a ještě jsem si nezapnul telefon.
Díky za upozornění, až budu v centru zvu tě na oběd do Husy.
Zabouchnul jsem dveře.

Zapínám kompa a telefon, mraky nepřijatých telefonátů,
tohle mi připomíná dobu z banky, kdy se klienti holili jak na běžícím pásu a vypadalo to tak, že stát chce, aby nikdo nevydělal ani korunu a zloději zůstali nepotrestáni.

Než naběhla obchodní aplikace, zvoní telefon, zasraná sms odeslaná automaticky lidem co vás sháněli, že jste on-line.
Potřebuji více času, musím vymyslet proč, to nedopadlo, na Trumpa a jeho twetty se vymlouvá každý debil, mám na víc, co třeba střed tankerů s ropou a obava z katastrofy, to vždycky udělá dojem, no jasně mám to "Australie je v plamenech, místo ropy tankery vozí vodu", aby požáry uhasily. Něco s čím se nedalo počítat.
Takový kravině uvěří naprosto každý.
Naběhne obchodní aplikace a zůstatek na účtu je 3,3 mio.

Zvednu telefon a slyším:
Omlouvám se, že vás tak naháním, ale měl jsem obavy o peníze
včera byl obchod mínus 2,2 milionů a nevěděl jsem co mám dělat.

Reaguji: ano já vím, drobná korekce trhu, se kterou jsem počítal, vše šlo podle plánu, vracím vám na účet 3 mio a 150K tomu.
Kdyby jste poslal 6 mio mohli jsme v korekci udělal ještě jeden obchod a vydělal by jste cca 0,5 mio, ale ta příležitost je bohužel už pryč, až budu mít zase tip na zaručený obchod se ozvu,
děkuji za spolupráci a důvěru.

Položil jsem telefon a na webu cestujlevne koupil letenky.


Dvě rady na závěr ohledně peněz – Všichni lžou a nikdo nic neví
přidáno 14.06.2020 - 21:15
Bavilo mě to číst, hlavně začátek mě nadchnul.
přidáno 14.02.2020 - 23:35
Četlo se to dobře, jedním dechem, napětí a spád, pro mě originální téma... Velmi povedené.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kurva se neříká : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Death.on.line žije 1 - text je moc dlouhý
Předchozí dílo autora : Jak jsem viděl Ameriku

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku